Przetargi.pl
ZAKUP-DOSTAWA RESPIRATORA STACJONARNEGO

Powiatowe Centrum Zdrowia spółka z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 83-300 Kartuzy, ul. Floriana Ceynowy 7
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6854800 , fax. 058 6854840
  • Data zamieszczenia: 2010-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Zdrowia spółka z o. o.
    ul. Floriana Ceynowy 7 7
    83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
    tel. 058 6854800, fax. 058 6854840
    REGON: 58919418230000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pcz-kartuzy.ires.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP-DOSTAWA RESPIRATORA STACJONARNEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZAKUP-DOSTAWA RESPIRATORA STACJONARNEGO
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331574009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Spełnią warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ww. ustawy, dotyczące: 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2. posiadania wiedzy i doświadczenia; 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przepisów art. 24 ust. Pzp Ocena spełniania warunków udziału będzie dokonywana metoda spełnia lub nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia dołączone do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy wykonawcy wg treści załącznika nr 1 SIWZ. 2. Oświadczenie - Załącznik nr 2 SIWZ. 3. Zbiorcze zestawienie kosztów realizacji zamówienia wg treści załącznika nr 3 do SIWZ określającego przedmiot zamówienia. 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 SIWZ. 5. Deklaracja zgodności z dyrektywą dotyczącą urządzeń medycznych 93/42/EEC - przetłumaczona na język polski. 6. Certyfikat jednostki notyfikowanej. 7. Zgłoszenie i wpis do rejestru wyrobów medycznych - w przypadkach wymaganych prawem. 8. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy a) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów w/w niezbędnych do złożenia oferty, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9/ Zaakceptowany projekt umowy - /załącznik Nr 5,/ 10/Upoważnienie do podpisania Oferty w przypadku podpisania oferty przez inną osobę niż Właściciela 11/.Instrukcja obsługi w języku polskim 12/ Karta gwarancyjna 13/ Paszport techniczny 14/ zawarte w SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pcz-kartuzy.ires.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach