Powiatowe Centrum Zdrowia spółka z o. o. ogłasza przetarg
- Adres: 83-300 Kartuzy, ul. Floriana Ceynowy 7
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6854800 , fax. 058 6854840
- Data zamieszczenia: 2010-01-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Zdrowia spółka z o. o.
ul. Floriana Ceynowy 7 7
83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
tel. 058 6854800, fax. 058 6854840
REGON: 58919418230000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://pcz-kartuzy.ires.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP-DOSTAWA RESPIRATORA STACJONARNEGO - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
ZAKUP-DOSTAWA RESPIRATORA STACJONARNEGO - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331574009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Spełnią warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ww. ustawy, dotyczące: 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2. posiadania wiedzy i doświadczenia; 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przepisów art. 24 ust. Pzp Ocena spełniania warunków udziału będzie dokonywana metoda spełnia lub nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia dołączone do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy wykonawcy wg treści załącznika nr 1 SIWZ. 2. Oświadczenie - Załącznik nr 2 SIWZ. 3. Zbiorcze zestawienie kosztów realizacji zamówienia wg treści załącznika nr 3 do SIWZ określającego przedmiot zamówienia. 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 SIWZ. 5. Deklaracja zgodności z dyrektywą dotyczącą urządzeń medycznych 93/42/EEC - przetłumaczona na język polski. 6. Certyfikat jednostki notyfikowanej. 7. Zgłoszenie i wpis do rejestru wyrobów medycznych - w przypadkach wymaganych prawem. 8. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy a) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów w/w niezbędnych do złożenia oferty, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9/ Zaakceptowany projekt umowy - /załącznik Nr 5,/ 10/Upoważnienie do podpisania Oferty w przypadku podpisania oferty przez inną osobę niż Właściciela 11/.Instrukcja obsługi w języku polskim 12/ Karta gwarancyjna 13/ Paszport techniczny 14/ zawarte w SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pcz-kartuzy.ires.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dzierżawa urządzenia do podawania medycznego tlenku azotu dla UCK
Dodano: 2015-08-26 - Dzierżawa urządzenia do podawania medycznego tlenku azotu dla UCK
Dodano: 2015-07-14 - Dzierżawa urządzenia do podawania medycznego tlenku azotu dla UCK
Dodano: 2015-06-12 - Dzierżawa urządzenia do podawania medycznego tlenku azotu dla UCK
Dodano: 2015-04-10 - Dostawa lasera okulistycznego i respiratorów
Dodano: 2015-02-23 - DOSTAWA SPRZĘTU DO ANESTEZJOLOGII I TLENOTERAPII
Dodano: 2014-04-18 - Dostawa sprzętu medycznego dla UCK
Dodano: 2013-11-20 - PN-107/41/2012/OIOM Noworodka
Dodano: 2012-11-14 - DOSTAWA SPRZĘTU DO ANESTEZJOLOGII I TLENOTERAPII (II)
Dodano: 2012-07-23 - DOSTAWA SPRZĘTU DO ANESTEZJOLOGII I TLENOTERAPII
Dodano: 2012-05-29