Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Ireny Kosmowskiej w Korolówce-Osadzie ogłasza przetarg
- Adres: 22-200 Włodawa, Korolówka Osada
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 82 5717220 , fax. 82 5717220
- Data zamieszczenia: 2012-06-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Ireny Kosmowskiej w Korolówce-Osadzie
Korolówka Osada
22-200 Włodawa, woj. lubelskie
tel. 82 5717220, fax. 82 5717220
REGON: 00063819700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsr-korolowka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup, dostawa oraz montaż wyposażenia do kuchni w budynku internatu w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Korolówce - Osadzie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa oraz montaż wyposażenia do kuchni w budynku internatu w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Korolówce - Osadzie. 2. Zamówienie zostało podzielone na dwie części: 1) Część I zamówienia - Meble kuchenne: CPV 39-14-10-00 (meble i wyposażenie kuchni), 39-14-11-00 (regały), 39-14-12-00 (blaty), 39-14-13-00 (szafy), 39-14-32-00 (meble do jadalni), 39-14-32-10 (stoły do jadalni), 39-15-10-00 (meble różne), 39-15-12-00 (stoły robocze). Szczegółowy wykaz mebli zawarty jest w Załączniku nr 5 do SIWZ. 2) Część II zamówienia - Sprzęt gastronomiczny: 39-31-20-00 (urządzenia do przygotowywania żywności), 39-71-10-00 (elektryczny sprzęt gosp. domowego do użytku ze środkami spożywczymi), 39-71-11-00 (chłodziarki i zamrażarki), 39-71-13-60 (piekarniki), 39-71-13-61 (kuchenki elektryczne), 39-71-31-00 (zmywarki do naczyń), 39-72-00-00 (sprzęt gospodarstwa domowego inny niż elektryczny) 42-21-00-00 (maszyny do przetwarzania żywności), 44-21-41-00 (piece kuchenne). Szczegółowy wykaz urządzeń gastronomicznych zawarty jest w Załączniku nr 5a do SIWZ. 3. Sprzęt, narzędzia i meble na zapleczu produkcyjnym winny być z materiałów odpornych na korozję i łatwych do mycia i odkażania, o gładkich powierzchniach odpornych na działanie środków chemicznych. Stoły i inne meble technologicznie powinny być wykonane ze stali nierdzewnej gat. AISI 304. Ich konstrukcja powinna odpowiadać najwyższym wymaganiom higienicznym oraz funkcjonalnym. Urządzenia winny posiadać atest P.Z.H, lub inne wymagane prawem atesty wystawione przez właściwe organy. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z kosztami transportu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, wniesienie, skręcenie, podłączenie do instalacji, ustawienie mebli i urządzeń w miejscach wskazanych przez użytkowników. Przed montażem urządzeń i mebli należy dokonać pomiarów wykończeniowych pomieszczeń i sprawdzić z gabarytami wyposażenia. 4. Gwarancja: a) Wymagany jest min. 24 miesięczny okres gwarancji na dostarczone meble i urządzenia gastronomiczne. b) Bieg terminu gwarancji i rękojmi za wady rozpoczyna się od dnia odbioru końcowego dostaw będących przedmiotem zamówienia, potwierdzonego protokołem odbioru końcowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 390000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsr-korolowka.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawę i montaż mebli oraz sprzętu RTV i AGD do kwater internatowych w Dęblinie, Puławach, Rzeszowie i Lublinie
Dodano: 2016-04-27 - Dostawa i montaż mebli do stanowiska informacyjnego w ramach zadania pn.Zakup specjalistycznego wyposażenia i technologii teleinformatycznych dla Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej im. św. Jana z Dukli.
Dodano: 2015-09-24 - Dostawa i montaż mebli do stanowiska informacyjnego w ramach zadania pn.Zakup specjalistycznego wyposażenia i technologii teleinformatycznych dla Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej im. św. Jana z Dukli
Dodano: 2015-09-09 - Dostawa i montaż wyposażenia do 12 nowych kwater internatowych w Nisku
Dodano: 2015-09-07 - Dostawa i montaż mebli biurowych w ramach zadania pn. Zakup specjalistycznego wyposażenia i technologii teleinformatycznych dla Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej im. św. Jana z Dukli
Dodano: 2015-08-19 - Dostawa mebli laboratoryjnych dla Centrum Badawczego Nawozów
Dodano: 2015-07-31 - Wyposażenie 4 nowych kwater internatowych w Przemyślu
Dodano: 2015-07-14 - Dostawa i montaż mebli biurowych w ramach zadania pn. Zakup specjalistycznego wyposażenia i technologii teleinformatycznych dla Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej im. św. Jana z Dukli..
Dodano: 2015-05-21 - Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych dla Zakładu Analitycznego
Dodano: 2015-05-15 - Dostawa i montaż mebli biurowych w ramach zadania pn. Zakup specjalistycznego wyposażenia i technologii teleinformatycznych dla Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej im. św. Jana z Dukli.
Dodano: 2015-04-09