Gmina Chąśno ogłasza przetarg
- Adres: 99413 Chąśno, Chąśno
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 46 838 14 25, 838 14 23 , fax. 46 838 13 64
- Data zamieszczenia: 2017-01-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Chąśno
Chąśno 55
99413 Chąśno, woj. łódzkie
tel. 46 838 14 25, 838 14 23, fax. 46 838 13 64
REGON: 75014788600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup, dostawa oraz montaż sprzętu komputerowego i audiowizualnego do szkół w Mastkach i Błędowie w ramach projektu pn.: „Nowa Jakość Edukacji w Gm. Chąśno - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa oraz montaż sprzętu komputerowego z oprogramowaniem ,sprzętu audiowizualnego, tablic interaktywnych, urządzenie wielofunkcyjne. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia zawiera Załącznik Nr l do SIWZ. 3.Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, załadunek, transport, rozładunek, wniesienie, rozmieszczenie asortymentu do wskazanych pomieszczeń oraz ich montaż. Wszystkie materiały powinny być nowe, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania tzn. żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana, musi pochodzić z bieżącej produkcji, być sprawna i posiadać wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania. Dostarczone artykuły muszą być odpowiednio zapakowane, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy. Zamawiający wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarów były w języku polskim. 4. Wykonawca dostarczy zamawiany asortyment we własnym zakresie i na własny koszt do Szkoły Podstawowej w Mastkach oraz do Szkoły w Błędowie na terenie gminy Chąśno w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 do 15:00, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu telefonicznie z Dyrektorem Szkoły. Gotowość dostawy wykonawca zgłosi Zamawiającemu lub Dyrektorowi poszczególnej placówki na co najmniej 2 dni przed planowanym terminem dostawy. 5. Każdy z dostarczonych artykułów winien posiadać deklaracje zgodności CE oraz odpowiadać normom europejskim i krajowym i być zgodny z Dyrektywą 2001/95/WE Parlamentu Europejskiego z dnia 3 grudnia 2001 r. w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów. Wykonawca na etapie składania ofert oświadczy Zamawiającemu na formularzu ofertowym, iż cały zaoferowany asortyment jest zgodny z Dyrektywą oraz oznakowany znakiem CE. 6. Wykonawca wyłoniony w drodze postępowania przetargowego, zobowiązany będzie do okazania wraz z dostawą niezbędnych certyfikatów, atestów, deklaracji zgodności, świadectw jakości i innych dokumentów potwierdzających spełnianie wymogów określonych dla materiałów i urządzeń. Dostarczone meble muszą posiadać wybity lub naklejony certyfikat zgodności z normą. 7. Wykonawca odpowiada za dostarczony asortyment w czasie transportu. W przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody. 8. Koszty ubezpieczenia, transportu (wraz z dostarczeniem pod adres wskazany oraz wniesieniem do miejsca wyznaczonego), opakowania, znakowania, dokumentacji użytkownika, montażu, instalacji, uruchomienia sprzętu oraz przeszkolenia osób wskazanych przez Zamawiającego zawarte są w cenie podanej w formularzu ofertowym. 9. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia. 10. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty: - są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy zamawiającego lub - nie spełniają wymagań zamawiającego określonych w załącznikach lub - dostarczone produkty nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 11. Dostarczone materiały zostaną przyjęte przez Zamawiającego. Z odbioru sporządzany będzie protokół odbioru jakościowo -ilościowy, w którym zostaną zapisane wszelkie uwagi dotyczące dostarczanego materiału. 12. W szczegółowym opisie pomocy mogą występować nazwy własne, znaki towarowe lub mogą być podane niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary. Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w szczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, że dostarczane przez niego artykuły spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, w związku z czym musi złożyć w ofercie szczegółową specyfikację oferowanego asortymentu celem potwierdzenia zgodności z niniejszą specyfikacją oraz wypełnić i załączyć do oferty Załącznik Nr 7 do niniejszej SIWZ tj. tabelę równoważności. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy p.z.p., a jedynie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. 15. Wykonawca obejmie gwarancją całość przedmiotu zamówienia na okres: minimum 24 miesięcy od dnia odbioru. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30236000-2
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu IT w ramach projektu
Dodano: 2023-12-30 - Dostawa sprzętu IT w ramach projektu
Dodano: 2023-11-29 - Dostawa wyposażenia oraz instalacja systemu zarządzania pracowni logistycznej w ramach projektu „Akademia sukcesu”
Dodano: 2023-07-30 - Dostawa sprzętu komputerowego (3 części).
Dodano: 2023-06-19 - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych z zakresu sprzętu TIK i SPE do Przedszkola Specjalnego nr 1 w Łodzi, w ramach projektu pn. pn.: „Inni – tacy sami II”
Dodano: 2023-05-26 - Dostawa sprzętu IT w ramach projektu: „Kalejdoskop zawodów” (...)
Dodano: 2023-03-08 - Dostawa sprzętu IT w ramach projektu: „Klucz do sukcesu”
Dodano: 2023-03-08 - Dostawa sprzętu IT w ramach projektu: „Nowy start”
Dodano: 2023-02-27 - Dostawa sprzętu IT w ramach projektu : „Akademia sukcesu” (...)
Dodano: 2023-01-11 - Dostawa sprzętu IT w ramach projektu: „Nowy start”
Dodano: 2022-12-30