Przetargi.pl
Zakup, dostawa oraz montaż lampy operacyjnej oraz kardiomonitorów pacjenta

Powiatowe Centrum Usługowe Sp. z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Szpital na Wyspie" ogłasza przetarg

  • Adres: 68-200 Żary, ul. Pszenna 2
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4757600, 4757615 , fax. 068 4757700
  • Data zamieszczenia: 2009-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Usługowe Sp. z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Szpital na Wyspie"
    ul. Pszenna 2 2
    68-200 Żary, woj. lubuskie
    tel. 068 4757600, 4757615, fax. 068 4757700
    REGON: 97794709400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalnawyspie.webpark.pl/przetargi.htm
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup, dostawa oraz montaż lampy operacyjnej oraz kardiomonitorów pacjenta
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa oraz montaż przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego sprzętu medycznej: lampy operacyjnej oraz kardiomonitorów pacjenta; o parametrach technicznych nie gorszych niż określone w załączniku nr 3 Zestawienie parametrów technicznych, będącego załącznikiem do oferty. 2)W zakres niniejszego przedmiotu zamówienia wchodzi ponadto: a)Opakowanie towaru oraz jego ubezpieczenie, transport krajowy i zagraniczny, koszty cła, odprawy celnej, podatek od towarów i usług, załadunek i rozładunek, wniesienie. b)Montaż (instalacja) oraz pierwsze uruchomienie (przekazanie do eksploatacji) w miejscu wskazanym przez Zamawiającego c)Przeprowadzenie szkolenia w zakresie użytkowania, obsługi i konserwacji aparatury. Szkolenia zostaną przeprowadzone w języku polskim lub z udziałem tłumacza i udokumentowane zostaną stosownymi zaświadczeniami potwierdzającymi udział w szkoleniu. d)Wykonywanie, w okresie gwarancji, przeglądów i konserwacji sprzętu zgodnie z zaleceniami producenta oraz z warunkami określonymi w załączniku nr 4 Gwarancje i serwis, stanowiącym załącznik do oferty. e)Wykonawca ustali terminy przeglądów i konserwacji z Użytkownikiem, a harmonogram dostarczy Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu zamówienia. Czas przeglądów i konserwacji wynikający z harmonogramu nie będzie wliczany w czas przestoju sprzętu. Za terminową realizacje przeglądów i konserwacji zgodnie z harmonogramem odpowiada Wykonawca. Przeglądy gwarancyjne odbywać się będą zgodnie z dokumentacją producenta, na koszt Wykonawcy, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Potwierdzeniem wykonania usługi będzie karta pracy serwisu podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Po przeglądzie Wykonawca wystawi certyfikat dopuszczający sprzęt do eksploatacji klinicznej oraz dokona wpisu do Paszportu aparatu. -Wykonawca zobowiązany jest założyć dokument - Paszport aparatu - dla danego urządzenia. 3)Wykonawca uzgodni z Zamawiającym szczegółowe terminy: dostawy, montażu oraz szkolenia. 4)Dostarczony sprzęt musi być w pełni nowy i nie używany wcześniej, np. jako wersja demonstracyjna. 5)Dostarczone Zamawiającemu urządzenia spełniać będą właściwe, ustalone w obowiązujących przepisach prawa wymagania odnośnie dopuszczenia do użytkowania przedmiotowych wyrobów i urządzeń w polskich zakładach opieki zdrowotnej. 6)Konsultacje w sprawach reklamacji odbywać się będą poprzez bezpośredni kontakt z wyznaczonym inżynierem serwisowym. 7)Wykonanie przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę potwierdzone będzie protokołem odbioru przedmiotu zamówienia. 8)Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z przedmiotem zamówienia następujące dokumenty: Kartę gwarancyjną w języku polskim Instrukcję użytkowania w języku polskim -Wykaz autoryzowanych punktów serwisowych oraz warunki świadczenia usług przez punkty serwisowe Paszport aparatu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 315241109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI, KTÓRYCH SPEŁNIENIE WYMAGANE JEST OD WYKONAWCÓW 1)O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy: a)Wykonawca składający ofertę musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b)Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. c)Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania niniejszego zamówienia. d)Wykonawca musi dysponować wykwalifikowanym personelem do wykonania zamówienia. Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym wymaganym do realizacji zadania. e)W przypadku, gdy Wykonawca samodzielnie nie dysponuje wymaganym wykwalifikowanym personelem, oraz potencjałem technicznym, zobowiązany jest do przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego oraz osób zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia. f)Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. g)Wykonawca musi przed przystąpieniem do przetargu wnieść wadium w wysokości i miejscu określonych w ust. 9 niniejszej instrukcji. 2)Warunki dodatkowe - Warunki dotyczące Przedmiotu zamówienia: a)Przedmiot zamówienia opisany w Ofercie Wykonawcy powinien odpowiadać wymaganiom zawartym w Załączniku nr 3 - Zestawienie parametrów technicznych. b)Przedmiot zamówienia opisany w Ofercie Wykonawcy powinien odpowiadać wymaganiom zawartym w Załączniku nr 4 - Gwarancje i serwis. 4)W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: a)Każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi. b)W odniesieniu do warunku niezbędnej wiedzy, doświadczenia oraz potencjału kadrowego i technicznego oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej o których mowa w ust. 1) lit. od b) do e) - muszą wykazać, że wspólnie spełniają wymagane warunki. c)Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. d)Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. UWAGA: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. e)Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę: w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące wszystkich PODMIOTÓW występujących wspólnie, a nie tylko pełnomocnika. f)Wykonawcy występujący wspólnie, których oferta została wybrana zobowiązani są przed zawarciem umowy, do przedstawienia Zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę. 5)Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnianie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w ust. 4 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 1) i 2) spowoduje wykluczenie Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty ogólne: Formularz oferty wg Rozdziału II niniejszej SIWZ. Informację ogólną o Wykonawcy wg załącznika nr 1 do oferty. 2)Na potwierdzenie spełnienia wymagań Zamawiającego w stosunku do Wykonawcy oferta powinna zawierać następujące dokumenty: a)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, wg załącznika nr 2 do oferty. b)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c)Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, Zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. d)wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (dostawa lampy operacyjnej, kardiomonitorów), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. e)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że przewidziane prawem, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f)podpisany projekt umowy- rozdział IV 3)Na potwierdzenie spełnienia wymagań Zamawiającego w stosunku do Przedmiotu zamówienia oferta powinna zawierać następujące dokumenty: a)Zestawienie parametrów technicznych wg załącznika nr 3 do oferty. b)Gwarancje i serwis wg załącznika nr 4 do oferty. c)Kopię certyfikatu CE potwierdzoną za zgodność z oryginałem lub dopuszczenie przedmiotu zamówienia do użytkowania na terenie Polski zgodnie z Ustawą o Wyrobach Medycznych. d)Katalog z Instrukcją obsługi urządzenia w języku polskim. 4)W przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie: a)Pełnomocnictwo określone w ust. 3 pkt. 3) lit. d). b)Dokumenty, o których mowa w pkt. 1) lit. b) oraz pkt. 2) lit. a) i b) przedstawia każdy z tych Wykonawców. 5)W przypadku oferty składanej przez Wykonawcę posiadającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a)Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2) lit. b), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w lit. a) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z zachowaniem terminów, o których mowa wyżej. c)Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 6)Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w terminie przewidzianym na złożenie ofert nie złożyli oświadczeń i dokumentów, o których mowa w ust. 4, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, o których mowa w ust. 3 pkt. 3) lit. d) albo, którzy złożyli dokumenty i oświadczenia zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego dokumenty i oświadczenia powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowana dostawę wymagań określonych przez Zamawiającego nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalnawyspie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach