Przetargi.pl
Zakup, dostawa, montaż: wózka do przewożenia chorych (3), stołu operacyjnego (3), uniwersalnego stołu do badań (5), wózka do przewożenia zwłok (2) dla potrzeb wyposażenia Pawilonu Ginekologiczno Położniczego Radomskiego Szpitala Specjalistycznego

Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 26-610 Radom, ul. Tochtermana 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 3615285, 3615284 , fax. 048 3615213
  • Data zamieszczenia: 2010-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego
    ul. Tochtermana 1 1
    26-610 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 048 3615285, 3615284, fax. 048 3615213
    REGON: 00031508600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.radom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup, dostawa, montaż: wózka do przewożenia chorych (3), stołu operacyjnego (3), uniwersalnego stołu do badań (5), wózka do przewożenia zwłok (2) dla potrzeb wyposażenia Pawilonu Ginekologiczno Położniczego Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż: wózka do przewożenia chorych (3), stołu operacyjnego (3), uniwersalnego stołu do badań (5), wózka do przewożenia zwłok (2) dla potrzeb wyposażenia Pawilonu Ginekologiczno Położniczego Radomskiego Szpitala Specjalistycznego według parametrów określonych poniżej: Zakres nr 1 - WÓZEK DO PRZEWOŻENIA CHORYCH szt.3 1. Wózek do przewożenia chorych. Rok produkcji nie później niż 2009r. 2. Szerokość całkowita: 800mm (+-30mm). 3. Długość całkowita :2100 (+- 30mm). 4. Regulacja wysokości leża za pomocą nożnego siłownika hydraulicznego w zakresie 560-900mm (+-30mm). 5. Wózek wykonany z profili stalowych pokrytych lakierem proszkowym epoksydowym odpornym na ścieranie i środki dezynfekcyjne. 6. Leże składające się z dwóch segmentów. 7. Oparcie pleców regulowane dzięki zastosowaniu sprężyn gazowych z blokadą do 75? (+-5?). 8. Przechył Trendelenburga: 18? (+-3 ?). 9. Przechył anty- Trendelenburga: 18? (+-3 ?). 10. Pozycja Trendelenburga oraz anty- Trendelenburga uzyskiwana za pomocą nożnego siłownika hydraulicznego. 11. Dźwignie do sterowania regulacją wysokości oraz przechyłami wzdłużnymi umieszczone od strony nóg pacjenta. 12. Podwozie wózka zabudowane osłonami z tworzywa ABS. 13. Leże wózka przepuszczalne dla promieni RTG, tunel i taca na kasetę RTG na całej długości leża. 14. Materac zdejmowany wykonany z materiału nieprzemakalnego. 15. Cztery koła jezdne z centralną blokadą jazdy wraz z kołem kierunkowym o śr.min.200mm. 16. Dźwignie hamulca umieszczone od strony głowy i nóg. 17. Wózek wyposażony w -poręcze boczne, -stojak na kroplówkę -pasy do mocowania pacjenta. Zakres nr 2 - STÓŁ OPERACYJNY SZT.3 1. Stół do zabiegów ginekologicznych. Rok produkcji nie później niż 2009r. 2. Stół operacyjny mobilny z jezdną podstawą w kształcie litery Y lub V, z szerokimi, podwójnymi kołami o średnicy wiekszej bądź równej 150mm.Centrum blokada kół. W pozycji zahamowanej stół musi stać na elektromechaniczne lub elektrohydrauliczne wysuwanych z podstawy nóżek. 3. Napęd stołu elektromechaniczny. 4. Blat stołu 5 segmentów, podgłówek, płyta plecowa górna i dolna, płyta centralna, podnóżek dzielony i rozchylany na boki (4 segmenty). 5. Zasilanie stołu akumulatorowe i sieciowe. 6. Zasilacz sieciowy z funkcją ładowania akumulatorów w spoczynku lub i w czasie pracy stołu zintegrowany w konstrukcji stołu (nie zewnętrzny). 7. Regulacja wysokości blatu w zakresie mniejszym bądź równym 700 do więcej lub mniej 1120 mm licząc do powierzchni blatu bez grubości materacy. 8. Grubość materaca głównego stołu min.50mm . 9. Mechaniczne lub elektromechaniczne wypiętrzenie klatki piersiowej. 10. Przesuw wzdłużny większy bądź równy 250mm. 11. Zakres przechyłów bocznych blatu większy bądź rónym 25? w obie strony od poziomu . 12. Zakres przechyłu blatu w pozycji Trendelennburga- Antytrendelennburga większy bądź równy 30? . 13. Całkowita szerokość blatu 590mm (+- 10mm). 14. Minimalna lista funkcji stołu obsługiwanych za pomocą pilota kablowego: -regulacja wysokości, -Pozycja Trendelennburga- Antytrendelennburga,- przechyły boczne,- ustawienie pozycji standardowej -regulacja pochylania płyty plecowej dowolnej, regulacja kąta pochylenia podnóżków, -aktywacja systemu blokowania podstawy. 15. Możliwość pełnej obsługi funkcji stołu z panelu sterującego (pełniącego również rolę sterownika awaryjnego) umieszczonego na kolumnie stołu. Panel wyposażony w przyciski automatycznej interpretacji komend pilota w pozycji normalna-odwrócona. Panel zlokalizowany po prawej lub lewej stronie stołu patrząc w osi długiej (nie pod blatem). 16. Automatyczne zabezpieczenie przed niezamierzonym przechyłem blatu przy aktywacji panelu na kolumnie stołu poprzez konieczność przyciśnięcia jednocześnie dwóch przycisków celem aktywacji. 17. Regulacja segmentu nożnego w pionie większym bądź równym +- 90?. 18. Regulacja wysokości i kąta podgłówka większym bądź równym+- 55? . 19. Regulacja kata pochylenia płyty plecowej dolnej większym bądź równym+85?-40?. 20. Regulacja kąta pochylenia płyty plecowej górnej większym bądź równym+90? 60?. 21. Możliwość ułożenia głowy pacjenta po obu stronach stołu, możliwość zamiany miejscami segmentu głowy lub i płyty plecowej górnej z segmentem nożnym. 22. Blaty pokryte materacami bezszwowymi, piankowymi przystosowanymi do dezynfekcji środkami powierzchniowo czynnymi. Materace zintegrowane funkcjonalne z konstrukcją stołu i możliwością odpinania (na zatrzaskach, nie na rzepach)o właściwościach przeciwodleżynowych wymagane jest załączenie do oferty dokumentów - badań zagranicznych lub krajowych potwierdzających. Nie dopuszcza się stosowania (oferowania)materacy żelowych jako substytutu materacy głównych stołu o właściwościach przeciwodleżynowych. 23. Pilot z sygnalizacją stanu załadowania akumulatorów. 24. Serwisowanie, przeprowadzenie testów okresowych przez modem. 25. Możliwość podłączenia stołu do systemu zintegrowanej Sali operacyjnej. 26. Przezierność blatu na całej długości dla promieniowania RTG (z uwzględnieniem przesuwu wzdłużnego). 27. Obciążalność stołu większa bądź równa 300kg. 28. Wszystkie elementy metalowe blatów wykonane ze stali nierdzewnej kwasoodpornej( z wyłączeniem przegubów).Nie dopuszcza się zastosowania stopów metali lekkich, zwłaszcza aluminium, w konstrukcji ramy blatu i kolumny. WYPOSAŻENIE: 29. Podpora reki anestezjologiczna -2szt. 30. Podpora Goepela z uchwytem do szyny bocznej -2szt. 31. Miska zbiorcza ze stali nierdzewnej montowana na wysięgniku obrotowym do szyny bocznej/ 1 kpl. 32. Ekran parawanu anestezjologicznego 1 szt. 33. Pas do ciała 1 szt. Zakres nr 3 - UNIWERSALNY STÓŁ DO BADAŃ. SZT .5. 1. Uniwersalny, wielofunkcyjny stół zabiegowy. Rok produkcji nie później niż 2009r. 2. Szerokość powierzchni roboczej większym bądź równym 600mm , dł. Powierzchni roboczej większym bądź równym 1900mm 3. Nośność stołu 150kg 4. 2-segmentowa powierzchnia robocza 5. Mechanicznie regulowana wysokość i oparcie pleców 6. Przechyły Trendelenburga i anty- Trendelenburga 7. Wyposażenie: - miska zabiegowa, - podpórka ręki, - stojak kroplówki - schodek dla pacjenta. Zakres nr 4 - WÓZEK DO PRZEWOŻENIA ZWŁOK szt. 2 1. Wózek do przewożenia zwłok. Rok produkcji nie później niż 2009r. 2. Konstrukcja metalowa pokryta lakierem proszkowym 3. Regulacja wysokości mechanizmem śrubowym 4. Zdejmowane leże służące jako nosze 5. 4 koła jezdne w tym 2 z blokadą 6. Pokrywa wózka materiałowa lub z tworzywa
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331923005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie: 1. Zakres nr 1 - 900,00 zł /słownie: dziewięćset złotych/, 2. Zakres nr 2 - 13.500,00 zł /słownie: trzynaście tysięcy pięćset złotych/, 3. Zakres nr 3 - 700,00 zł /słownie: siedemset złotych/ 4. Zakres nr 4 - 560,00 zł /słownie: pięćset sześćdziesiąt złotych/

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.radom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach