Przetargi.pl
Zakup, dostawa, montaż sprzętu medycznego w ramach realizacji zadania pn.: „Zakup sprzętu medycznego dla MSS im. dr Józefa Psarskiego w Ostrołęce” realizowanego w 2023 roku.

MAZOWIECKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM.DR.JÓZEFA PSARSKIEGO W OSTROŁĘCE ogłasza przetarg

  • Adres: 07-410 Ostrołęka, Aleja Jana Pawła II 120A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MAZOWIECKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM.DR.JÓZEFA PSARSKIEGO W OSTROŁĘCE
    Aleja Jana Pawła II 120A
    07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie
    REGON: 000304616
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital.ostroleka.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup, dostawa, montaż sprzętu medycznego w ramach realizacji zadania pn.: „Zakup sprzętu medycznego dla MSS im. dr Józefa Psarskiego w Ostrołęce” realizowanego w 2023 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rotor neurologicznyFotel zabiegowySpirometr, integracja AMMSKabina bodypletyzmograficznaWideoendoskop FULL HD 30 stopniSystem monitorowania zdarzeń niedokrwiennych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawcy przystępujący do przetargu zobowiązani są do wniesienia wadium w wysokości: 9 340,00 PLN dla całości zamówienia, w tym dla poszczególnych części zamówienia:Część 1 zamówienia – 490,00 zł.Część 2 zamówienia – 230,00 zł.Część 3 zamówienia – 1 770,00 zł.Część 4 zamówienia – 3 940,00 zł.Część 5 zamówienia – 2 430,00 zł.Część 6 zamówienia – 480,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2.1 Zamawiający wymaga spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczące:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.4) Zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował co najmniej jedną dostawę (umowę) w przedmiocie zamówienia o wartości dostaw (umowy) nie mniejszej niż:Dla części 1 zamówienia: 20 000,00 zł.Dla części 2 zamówienia: 10 000,00 zł.Dla części 3 zamówienia: 100 000,00 zł.Dla części 4 zamówienia: 200 000,00 zł.Dla części 5 zamówienia: 150 000,00 zł.Dla części 6 zamówienia: 20 000,00 zł.Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach