Publiczny Samodzielny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzkie Centrum Medyczne ogłasza przetarg
- Adres: 45-418 Opole, Al. W. Witosa 26
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4520114 , fax. 077 4520123, 077 4520121
- Data zamieszczenia: 2015-04-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Publiczny Samodzielny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzkie Centrum Medyczne
Al. W. Witosa 26 26
45-418 Opole, woj. opolskie
tel. 077 4520114, fax. 077 4520123, 077 4520121
REGON: 53051239100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wcm.opole.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup, dostawa, montaż oraz uruchomienie urządzeń medycznych oraz przeszkolenie personelu w zakresie obsługi. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup, dostawa, montaż oraz uruchomienie urządzeń medycznych oraz przeszkolenie personelu w zakresie obsługi. zadanie 1 - aparat kolonoskopowy i modernizacja procesora i źródła światła zadanie 2 - aparat USG z głowicami i torem punkcyjnym zadanie 2 - cystoskopy, adaptery do cystoskopów, optyki i koszyki - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331681006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wymagane jest wniesienie wadium zgodnie z art. 45 Ustawy Pzp w wysokości PLN -zadanie 1- 1000 zł; zadanie 2 1000 zł; zadanie 3 - 800 zł wniesione przed upływem terminu składania ofert na konto: Getin Noble S.A. Nr 55156000132367292685330002 Do potwierdzenia kopią dowodu wpłaty . 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza oraz z zastrzeżeniem pkt. 10. 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt.5.1., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Rozdział X TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ 1. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. 2. W uzasadnionych przypadkach, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, Zamawiający może tylko raz zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni. 3. Wykonawca może przedłużyć termin związania z ofertą samodzielnie, zawiadamiając o tym zamawiającego. 4. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: trmin płatności
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wcm.opole.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprzęt oraz aparatura medyczna dla 116 Szpitala Wojskowego w Opolu
Dodano: 2015-04-24 - Dostawa sprzętu endoskopowego: procesora obrazu ze źródłem światła, videogastroskopu i videokolonoskopu
Dodano: 2014-03-05 - Dostawa zestawu videogastroskopu z procesorem wizyjnym i monitorem LCD oraz diatermii dla Szpitala Powiatowego im. Prałata J.Glowatzkiego w Strzelcach Opolskich
Dodano: 2014-02-21 - Dostawa sprzętu medycznego: wideogastroskop z wideoprocesorem. Nr sprawy 2/ZP/2013
Dodano: 2013-03-07 - Dostawa zestawu endoskopowego
Dodano: 2012-11-30 - Dostawa zestawu wideobronchoskopowego
Dodano: 2012-02-22 - DLG/127/10 Zakup, dostawa i instalacja wideogastroskopu, wideokolonoskopu oraz pompy endoskopowej
Dodano: 2010-09-10 - Kolonoskop wideo
Dodano: 2010-03-01 - Dostawa wraz z montażem, instalacją, uruchomieniem i szkoleniem video gastroskopu, video kolonoskopu oraz automatycznej myjni endoskopowej
Dodano: 2010-01-28 - Zakup elektrod VERSAPOINT dla Bloku Operacyjnego+Centralnej Sterylizatornii
Dodano: 2009-12-11