Przetargi.pl
Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie systemu łączności telefonicznej IP w Komendzie Powiatowej Policji w Gostyninie

Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. 11 Listopada 37/59
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 3453103 , fax. 48 3452002
  • Data zamieszczenia: 2014-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
    ul. 11 Listopada 37/59 37/59
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 48 3453103, fax. 48 3452002
    REGON: 67089737900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie systemu łączności telefonicznej IP w Komendzie Powiatowej Policji w Gostyninie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie systemu łączności telefonicznej IP w Komendzie Powiatowej Policji w Gostyninie - należy dostarczyć niezbędny sprzęt, oprogramowanie i licencje, wdrożyć system do pracy. Przez wdrożenie systemu do pracy rozumie się instalację urządzeń i oprogramowania wchodzącego w skład systemu IP we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, połączenie z istniejącym systemem IP, przyłączenie do istniejącej sieci teletransmisyjnej Policji wraz z wykonaniem odpowiedniej rekonfiguracji tych urządzeń, dołączenie do istniejącego centralnego systemu taryfikacji SORT PROFIT oraz konfigurację wdrażanego systemu stosownie do wymagań Zamawiającego. W województwie mazowieckim eksploatowany jest system telefonii IP w oparciu o CallManagery typu CISCO UCS220M3. Równocześnie w Policji, w związku z modernizacją systemów telekomunikacyjnych i podłączeniem jednostek do Ogólnopolskiego Systemu Teleinformatycznego służb powiadamiania ratunkowego OST112 budowana jest krajowa infrastruktura telefonii IP. Całość rozwiązania oparta jest na bazie rozwiązań produkcji Cisco Systems - CallManagery typu CISCO MCS7825 i CISCO MCS7845. Zainstalowany system łączności telefonicznej IP w KPP Gostynin obsługiwany będzie przez serwer przetwarzania połączeń CISCO UCS220M3. CM v.9.1.2 zainstalowany w KMP Płock. W ramach zamówienia wymaga się: instalację bramy głosowej - gateway w KPP Gostynin - podłączenie do sieci publicznej sieci teletransmisyjnej Policji, będzie mogła pełnić rolę lokalnego serwera przetwarzania połączeń dla lokalnych telefonów IP na wypadek utraty połączenia z serwerem przetwarzania połączeń w KMP Płock. Zamawiający wymaga zapewnienie powyższej funkcjonalności dla co najmniej 100 abonentów: - instalacja bram głosowych analogowych w KPP Gostynin; - instalacja terminali abonenckich w KPP Gostynin; - dołączenie do systemu taryfikacji SORT PROFIT. Urządzenia i systemy współpracujące: - telefonia IP zrealizowana na platformie CISCO (serwery Call Manager UCS220M3 w KWP Radom oraz KMP Płock, gatekeeper zainstalowany w KWP Radom), - urządzenie VG 6540 - 1szt., - Centralny System Taryfikacji z oprogramowaniem SORT Profit. Zakres prac Wykonawca zobowiązany jest do: a) Podłączenia urządzeń do zasilania. b) Zainstalowania i upgrade niezbędnego oprogramowania. W przypadku konieczności instalacji lub wymiany sprzętu niezbędnego do wykonania upgrade Wykonawca powinien przewidzieć to w swojej ofercie. c)Konfiguracji systemu zgodnie z wymaganiami Zamawiającego (m. in. przydzielenie adresacji i numeracji IP, nadanie uprawnień abonentom IP). d) Dołączenie do eksploatowanego CUCM i gatekeepera. Konfiguracja współpracy z istniejącymi urządzeniami zgodnie z opisem. e) Dołączenia systemu IP do istniejącego systemu komutacyjnego garnizonu mazowieckiego. f) Konfiguracji VG jako bramy VoIP dla protokołu H323. g) Dołączenia systemu IP do centralnego systemu taryfikacyjnego SORT PROFIT. h) Przetestowania poprawności połączeń w obrębie i na zewnątrz systemu IP. i) Przetestowania poprawności przesyłania danych taryfikacyjnych do systemu SORT. W przypadku konieczności zakupu dodatkowego sprzętu niezbędnego do podłączenia systemu telefonii IP do CST oraz ewentualne zwiększenie ilości licencji Wykonawca powinien przewidzieć to w swojej ofercie. j) Wszelkie prace przy eksploatowanych systemach należy wykonać w porozumieniu z gwarantami systemów k) Wykonania dokumentacji powykonawczej, która powinna zawierać: - założenia systemowe; - elementy architektury systemu z topologią rozwiązania; - modyfikacje w systemie IP: plan numeracji; routing głosowy. Wraz z dostawą urządzeń Wykonawca dostarczy następujące dokumenty: A)dokument wydany przez producenta potwierdzający datę produkcji urządzeń oraz pochodzenie urządzeń od autoryzowanego dystrybutora urządzeń przeznaczonych na teren Unii Europejskiej (sprzęt powinien być nie starszy niż 4 miesiące); B)oświadczenie Wykonawcy dostarczanych urządzeń potwierdzające ważność oraz zakres uprawnień licencyjnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 325500003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 4.560 zł. (cztery tysiące pięćset sześćdziesiąt złotych) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na konto: 49 1010 1010 0022 1913 9120 0000 (decyduje termin wpływu na konto zamawiającego) - Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy składać w oryginale wraz z ofertą. - W przypadku wpłat na konto za dotrzymanie terminu uważa się uznanie rachunku Zamawiającego. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, zgodnie z zapisem art. 24 ust 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga: W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1) w art. 46 ust. 4a prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, 2) w art. 46 ust. 5 prawa zamówień publicznych, tj.: jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w oryginale łącznie z ofertą, może być w oddzielnej kopercie. Gwarant nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub też od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. Zwrot wadium odbywał się będzie na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach