Szpital Ogólny w Kolnie ogłasza przetarg
- Adres: 18-500 Kolno, ul. Wojska Polskiego
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 86 2739330 , fax. 86 2739338
- Data zamieszczenia: 2017-11-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Ogólny w Kolnie
ul. Wojska Polskiego 69
18-500 Kolno, woj. podlaskie
tel. 86 2739330, fax. 86 2739338
REGON: 45066761000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalkolno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu medycznego dla potrzeb Pracowni Endoskopii Szpitala Ogólnego w Kolnie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem, niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zakup, dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu medycznego dla potrzeb Pracowni Endoskopii Szpitala Ogólnego w Kolnie w czterech pakietach w ilościach, asortymencie i o parametrach wymaganych wg załącznika Nr 2, 3, 4 i 5 do SIWZ. Liczba pakietów: 4. a) Pakiet Nr 1 – Zestaw endoskopowy (Videogastroskop – 1 szt., Videokolonoskop – 2 szt. wraz z elementami niezbędnymi do ich użytkowania, Myjnia – 1 szt.) . Wymagane funkcje i parametry techniczne sprzętu oraz warunki gwarancji, serwisu i szkolenia przedstawiono w Załączniku Nr 2 do SIWZ. b) Pakiet Nr 2 – Sterylizator – 1 szt. Wymagane funkcje i parametry techniczne sprzętu oraz warunki gwarancji, serwisu i szkolenia przedstawiono w Załączniku Nr 3 do SIWZ. c) Pakiet Nr 3 – Kardiomonitor – 2 szt. Wymagane funkcje i parametry techniczne sprzętu oraz warunki gwarancji, serwisu i szkolenia przedstawiono w Załączniku Nr 4 do SIWZ. d) Pakiet Nr 4 – Aparat do znieczuleń – 1 szt. Wymagane funkcje i parametry techniczne sprzętu oraz warunki gwarancji, serwisu i szkolenia przedstawiono w Załączniku Nr 5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dla warunków udziału wymienionych w pkt. 5.1. ppkt. 2 SIWZ nie określa szczegółowych wymagań, a za wstępne spełnienie wszystkich warunków wymienionych w pkt. 5.1.ppkt. 2 SIWZ uzna złożenie wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) Wypełniony formularz ofertowy – Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2) W zakresie pakietu Nr 1: a) wypełniony formularz z parametrami wymaganymi, gwarancją, serwisem i szkoleniem – Załącznik Nr 2 do SIWZ. a) Wypełniona szczegółowa specyfikacja dostawy (Formularz asortymentowo-cenowy) uwzględniające ceny jednostkowe poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia (wzór stanowi Załącznik Nr 2A do SIWZ). 3) W zakresie pakietu Nr 2: a) wypełniony formularz z parametrami wymaganymi, gwarancją, serwisem i szkoleniem – Załącznik Nr 3 do SIWZ. a) wypełniona szczegółowa specyfikacja dostawy (Formularz asortymentowo-cenowy) uwzględniające ceny jednostkowe poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia (wzór stanowi Załącznik Nr 3A do SIWZ). 4) W zakresie pakietu Nr 3: a) wypełniony formularz z parametrami wymaganymi, gwarancją, serwisem i szkoleniem – Załącznik Nr 4 do SIWZ. a) wypełniona szczegółowa specyfikacja dostawy (Formularz asortymentowo-cenowy) uwzględniające ceny jednostkowe poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia (wzór stanowi Załącznik Nr 4A do SIWZ). 5) W zakresie pakietu Nr 4: a) wypełniony formularz z parametrami wymaganymi, gwarancją, serwisem i szkoleniem – Załącznik Nr 5 do SIWZ. a) wypełniona szczegółowa specyfikacja dostawy (Formularz asortymentowo-cenowy) uwzględniające ceny jednostkowe poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia (wzór stanowi Załącznik Nr 5A do SIWZ). 6) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestrowych) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wpisane do dokumentów rejestrowych w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu do Kliniki Urologii
Dodano: 2024-04-26 - Dostawa stołu anatomicznego
Dodano: 2024-03-27 - Zakup i dostawa aparatury i sprzętu medycznej na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Paliatywnej im. Jana Pawła II w Suwałkach
Dodano: 2024-03-19 - Zakup aparatu do badań urodynamicznych - szt.
Dodano: 2024-02-21 - Zakup i dostawa aparatury i sprzętu medycznej na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Paliatywnej im. Jana Pawła II w Suwałkach
Dodano: 2024-02-15 - Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego do Zakładu Rehabilitacji SPZOZ w Dąbrowie Białostockiej
Dodano: 2023-10-23 - Dostawa sprzętu do Kliniki Rehabilitacji
Dodano: 2023-10-23 - Zakup części zamiennych i eksploatacyjnych do aparatury medycznej kompatybilnych z posiadanymi urządzeniami przez Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
Dodano: 2023-10-13 - Zakup sprzętu medycznego oraz pozostałego wyposażenia medycznego na potrzeby Oddziału Ortopedycznego oraz Oddziału Jednego Dnia II
Dodano: 2023-06-06 - Sukcesywna dostawa osobistych pomp insulinowych bezdrenowych
Dodano: 2023-01-19