Przetargi.pl
Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu medycznego dla potrzeb Pracowni Endoskopii Szpitala Ogólnego w Kolnie.

Szpital Ogólny w Kolnie ogłasza przetarg

  • Adres: 18-500 Kolno, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 86 2739330 , fax. 86 2739338
  • Data zamieszczenia: 2017-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Ogólny w Kolnie
    ul. Wojska Polskiego 69
    18-500 Kolno, woj. podlaskie
    tel. 86 2739330, fax. 86 2739338
    REGON: 45066761000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalkolno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu medycznego dla potrzeb Pracowni Endoskopii Szpitala Ogólnego w Kolnie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem, niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zakup, dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu medycznego dla potrzeb Pracowni Endoskopii Szpitala Ogólnego w Kolnie w czterech pakietach w ilościach, asortymencie i o parametrach wymaganych wg załącznika Nr 2, 3, 4 i 5 do SIWZ. Liczba pakietów: 4. a) Pakiet Nr 1 – Zestaw endoskopowy (Videogastroskop – 1 szt., Videokolonoskop – 2 szt. wraz z elementami niezbędnymi do ich użytkowania, Myjnia – 1 szt.) . Wymagane funkcje i parametry techniczne sprzętu oraz warunki gwarancji, serwisu i szkolenia przedstawiono w Załączniku Nr 2 do SIWZ. b) Pakiet Nr 2 – Sterylizator – 1 szt. Wymagane funkcje i parametry techniczne sprzętu oraz warunki gwarancji, serwisu i szkolenia przedstawiono w Załączniku Nr 3 do SIWZ. c) Pakiet Nr 3 – Kardiomonitor – 2 szt. Wymagane funkcje i parametry techniczne sprzętu oraz warunki gwarancji, serwisu i szkolenia przedstawiono w Załączniku Nr 4 do SIWZ. d) Pakiet Nr 4 – Aparat do znieczuleń – 1 szt. Wymagane funkcje i parametry techniczne sprzętu oraz warunki gwarancji, serwisu i szkolenia przedstawiono w Załączniku Nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dla warunków udziału wymienionych w pkt. 5.1. ppkt. 2 SIWZ nie określa szczegółowych wymagań, a za wstępne spełnienie wszystkich warunków wymienionych w pkt. 5.1.ppkt. 2 SIWZ uzna złożenie wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) Wypełniony formularz ofertowy – Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2) W zakresie pakietu Nr 1: a) wypełniony formularz z parametrami wymaganymi, gwarancją, serwisem i szkoleniem – Załącznik Nr 2 do SIWZ. a) Wypełniona szczegółowa specyfikacja dostawy (Formularz asortymentowo-cenowy) uwzględniające ceny jednostkowe poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia (wzór stanowi Załącznik Nr 2A do SIWZ). 3) W zakresie pakietu Nr 2: a) wypełniony formularz z parametrami wymaganymi, gwarancją, serwisem i szkoleniem – Załącznik Nr 3 do SIWZ. a) wypełniona szczegółowa specyfikacja dostawy (Formularz asortymentowo-cenowy) uwzględniające ceny jednostkowe poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia (wzór stanowi Załącznik Nr 3A do SIWZ). 4) W zakresie pakietu Nr 3: a) wypełniony formularz z parametrami wymaganymi, gwarancją, serwisem i szkoleniem – Załącznik Nr 4 do SIWZ. a) wypełniona szczegółowa specyfikacja dostawy (Formularz asortymentowo-cenowy) uwzględniające ceny jednostkowe poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia (wzór stanowi Załącznik Nr 4A do SIWZ). 5) W zakresie pakietu Nr 4: a) wypełniony formularz z parametrami wymaganymi, gwarancją, serwisem i szkoleniem – Załącznik Nr 5 do SIWZ. a) wypełniona szczegółowa specyfikacja dostawy (Formularz asortymentowo-cenowy) uwzględniające ceny jednostkowe poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia (wzór stanowi Załącznik Nr 5A do SIWZ). 6) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestrowych) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wpisane do dokumentów rejestrowych w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach