Przetargi.pl
Zakup, dostawa, konfiguracja i wdrożenie systemu składowania danych i wirtualizacji na potrzeby Starostwa

Powiat Goleniowski ogłasza przetarg

  • Adres: 72100 Goleniów, ul. Dworcowa
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 471 02 65 , fax. 91 471 02 00
  • Data zamieszczenia: 2017-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Goleniowski
    ul. Dworcowa 1
    72100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 471 02 65, fax. 91 471 02 00
    REGON: 81168412000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-goleniowski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup, dostawa, konfiguracja i wdrożenie systemu składowania danych i wirtualizacji na potrzeby Starostwa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1: Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu składowania danych i wirtualizacji wraz z instalacją oraz wdrożeniem dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Goleniowie. W zakres zamówienia wchodzi, oprócz dostawy wyspecyfikowanego sprzętu wraz z wyposażeniem i oprogramowaniem, także ich instalacja oraz wdrożenie na miejscu u Zamawiającego. Całość prac będzie obejmować następujące zadania: 1. Dostawa Dostawa i wniesienie zamawianych urządzeń do serwerowni zamawiającego. Montaż zamawianych urządzeń w szafie serwerowej, podłączenie elektryczne i logiczne urządzeń w szafie. Wszystkie dostarczone urządzenia muszą mieć najnowszy - obowiązujący firmware. 2. System składowania danych i wirtualizacji • W ramach zadania należy skonfigurować klaster HA złożony z dwóch hostów i macierzy opartych na systemie Vmware vSphere w najnowszej – obowiązującej wersji. Wszelkie systemy operacyjne podlegające wirtualizacji muszą być składowane na macierzy. Macierz musi być dostępna dla dwóch hostów. Każdy host musi mieć skonfigurowany dostęp do zasobów macierzy wykorzystując porty w dwóch kontrolerach macierzy (storage multipathing). • Należy wdrożyć vMotion, High Availability i Data Protection. Data Protection ma wykorzystywać jako magazyn urządzenie magazynujące NAS i cyklicznie backupować zwirtualizowane serwery. • Przy awarii pojedynczego fizycznego hosta systemy wirtualne powinny być zmigrowane na drugi host wykorzystując usługę vMotion. 3. Systemy operacyjne W ramach zadania należy: • Zainstalować kontroler domeny DC1 – Microsoft Windows Serwer 2016 Standard w środowisku wirtualnym. Wdrożyć usługę Active Directory, DNS i DHCP. Założyć 120 kont użytkowników przyporządkowanych do odpowiednich OU (organizational unit) – zgodnie z dostarczoną przez zamawiającego strukturą urzędu. • Stworzyć podstawowe GPO (group policy object) dotyczące kontroli haseł (długość, czasu ważności hasła), składowania folderu Moje dokumenty na zasobie sieciowym. • Stworzyć współdzielone zasoby sieciowe – dla poszczególnych grup użytkowników. • Zainstalować member serwer SRV1 – Microsoft Windows Serwer 2016 Standard w środowisku wirtualnym. Wdrożyć usługę WSUS (Windows Server Update Service), stworzyć stosowna politykę GPO dotyczącą wymuszenia uaktualnień systemów i produktów Microsoft z serwera WSUS. • Zmigrować istniejące bazy MS SQL express na serwer SRV1. • Zmigrować serwer systemu obiegu dokumentów autorstwa ZETO Koszalin Sp. z o.o. (linux OpenSUSE) • Zmigrować serwer zintegrowanego systemu zarządzania autorstwa ZETO Koszalin Sp. z o.o. (Windows Serwer 2012 R2) • Zmigrować serwer usługi zdalnego pulpitu RDP (Windows Serwer 2012 R2) 4. UTM W ramach zadania należy: • Zintegrować urządzenie z nowym AD, tak aby konkretne polityki bezpieczeństwa mogły być przypisywane dla konkretnych użytkowników. • Stworzyć podstawowe polityki bezpieczeństwa (skanowanie ruchu http, https, skanowanie poczty) • Wstępnie przeszkolić administratora w zakresie podstawowej obsługi i konfiguracji urządzenia. 5. UPS W ramach zadania należy: • Należy zintegrować usługę podtrzymywania zasilania z systemem Vmware i systemami hostowanymi tak aby w przypadku zaniku zasilania po określonym czasie nastąpiło automatyczne wyłączenie fizycznych hostów. Część 2: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego, nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem spełniających normy bezpieczeństwa oraz parametry techniczne określone w specyfikacjach technicznych. Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy na własny koszt do Starostwa Powiatowego w Goleniowie, ul. Dworcowa 1; 72-100 Goleniów. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, ilość, wymagane parametry, konfiguracje oraz inne wymagania zawiera załącznik nr 9 dla części 1 i załącznik nr 9a dla części 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48820000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium – TYLKO DLA CZĘŚCI 1 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 10 000,00 zł słownie: dziesięć tysięcy złotych przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 15 9375 0002 0000 0459 2000 0040 w Banku Spółdzielczym w Goleniowie. (Uwaga! – przy wnoszeniu wadium przelewem, dokument polecenia dokonania przelewu nie jest dowodem wniesienia wadium); Potwierdzeniem dokonania wpłaty wadium jest uznanie kwotą wadium rachunku Zamawiającego (wpływ środków na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert). 4. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału dokumentu. Gwarancja zapłaty wadium winna być bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie. 4.1. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt. 7 poniżej bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 3) miejsce i termin zwrotu gwarancji. Uwaga – termin ważności gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą, tj. 30 dni. 5. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Zaleca się nie wpinać na trwałe tego dokumentu do całości oferty. 6. Zwrot wadium: 6.1. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. 6.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6.3. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6.4. Zwrot wadium wniesionego w pieniądzu nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy. 7. Zatrzymanie wadium: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ dla części 1 lub Załącznik nr 1a do SIWZ dla części 2. 2. Zamawiający żąda złożenia wraz ofertą aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz w SIWZ, stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: 1) nie podlega wykluczeniu i 2) spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ. 3. W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum itd.) każdy ze współwykonawców składa oświadczenie lub dokumenty oddzielnie. W przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie wymagane warunki musi spełniać każdy ze wspólników. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji nie wynika z ww. dokumentów, konieczne jest złożenie stosownego pełnomocnictwa, sporządzonego na załączniku Nr 2 do SIWZ lub innego równoważnego. W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum itd.) każdy ze współwykonawców składa oświadczenie lub dokumenty oddzielnie. 4. Wypełnione zbiorcze zestawienie cenowe – załącznik nr 8 do SIWZ dla części 1 lub Załącznik nr 8a do SIWZ dla części 2. 5. Wypełniony załącznik nr 9 do SIWZ dla części 1 lub załącznik nr 9a do SIWZ dla części 2. 6. Dokument potwierdzający wniesienie wadium – tylko dla części 1. 7. Certyfikaty jakości CE oraz inne równoważne dokumenty potwierdzające wymagania jakościowe – tylko dla części 1.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach