Przetargi.pl
Zakup, dostawa i wyładunek 5 500 ton kruszywa drogowego

Gmina Niedrzwica Duża ogłasza przetarg

  • Adres: 24-220 Niedrzwica Duża, ul. Lubelska 30
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5175085 , fax. 081 5175085
  • Data zamieszczenia: 2010-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Niedrzwica Duża
    ul. Lubelska 30 30
    24-220 Niedrzwica Duża, woj. lubelskie
    tel. 081 5175085, fax. 081 5175085
    REGON: 00054052900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.niedrzwicaduza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup, dostawa i wyładunek 5 500 ton kruszywa drogowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup, dostawa i wyładunek 5 500 ton kruszywa drogowego, w tym: - kliniec 4 - 32 mm - 2 500 tn - tłuczeń kamienny 12 - 33 mm - 2 000 ton - tłuczeń kamienny - 32 - 63 mm - 1000 ton z przeznaczeniem na remonty dróg będących w zarządzie Gminy Niedrzwica Duża na rok 2010. 3.1 Kruszywo nie może zawierać gwoździ, metalowych drutów ani innych zanieczyszczeń (plastik, guma itp.) mogących uszkodzić pojazdy poruszające się po drogach. W przypadku ujawnienia w zawartości kruszywa takich zanieczyszczeń zamawiający będzie żądać jego wymiany na kruszywo spełniające w/w standardy. 3.2 Dostawa kruszywa obejmuje: zakup kruszywa, załadunek, transport i rozładunek kruszywa wyładunkiem wskazanym przez Zamawiającego w zależności od warunków w terenie (a bok lub do tyłu) bezpośrednio w miejsce wskazane przez Zamawiającego n terenie Gminy Niedrzwica Duża. 3.3 Ilość dostarczonych materiałów może być największa w okresie wiosennym. Dopuszcza się zwiększenie ilości ton w ramach dostaw miesięcznych w przypadkach uzasadnionych potrzebą zamawiającego. 3.4 W przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (wiosennych przełomów, intensywnych opadów deszczu) Zamawiający ma prawo do zawiadomienia Wykonawcy o wstrzymaniu odbioru kruszywa drogowego do odwołania. 3.5 Wymagania stawiane Wykonawcy - wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań wynikających z umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia niniejszego zamówienia. - ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy - o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy dysponują środkami transportowymi samowyładowczymi. - wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej będących w zarządzie Gminy Niedrzwica Duża i dostosowanie tonażu środków transportowych do warunków terenowych i możliwości przejazdu oraz rozładunku przywiezionego materiału. - zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia - Wykonawca ma obowiązek dołączyć do każdej partii towaru atest, świadectwo jakości, aprobatę techniczną czy deklarację zgodności z obowiązującą polską normą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142122002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawcy zobowiązani są do wniesienia wadium kwocie 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy) w jednej z form wymienionych w art. 45 § 6 Ustawy PZP: 1.1 pieniądzu; 1.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 1.3 gwarancjach bankowych; 1.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 1.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy nr: 26 8687 0009 2001 0000 0130 0002. 3. Wadium należy wnieść (wpływ na konto Zamawiającego) przed upływem terminu składania ofert. 4. Oryginał potwierdzenia wniesienia wadium dołącza się do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1 Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 6.1.1 posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 6.1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 6.1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6.1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1 W celu wykazania spełniania warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w pkt. 6.1 SIWZ wg Załącznika Nr 2 do SIWZ oraz następujące dokumenty: 7.1.1 Do oferty należy dołączyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawcy nie zalegają z opłacaniem podatków, składek i opłat- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.1.2 Wykaz dostaw wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), minimum 3 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 7.2 Dopuszcza się składanie kopii dokumentów potwierdzonych za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.niedrzwica.bip.mbnet.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach