Przetargi.pl
Zakup, dostawa i wdrożenie systemu czytników dowodów osobistych w PUP w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim i Filii PUP w Kętach, ul. Żwirki i Wigury 27a

Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-602 Oświęcim, ul. Wyspiańskiego 10
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 8444144 , fax. 33 8444144 w. 3212
  • Data zamieszczenia: 2011-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
    ul. Wyspiańskiego 10 10
    32-602 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 33 8444144, fax. 33 8444144 w. 3212
    REGON: 35711341400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.oswiecim.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup, dostawa i wdrożenie systemu czytników dowodów osobistych w PUP w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim i Filii PUP w Kętach, ul. Żwirki i Wigury 27a
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: Zakup, dostawa i wdrożenie systemu czytników dowodów osobistych w PUP w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim i Filii PUP w Kętach, ul. Żwirki i Wigury 27a. Zamówienie obejmuje: - dostawę trzech czytników wraz z oprogramowaniem współpracującym z systemem Syriusz STD (2 do PUP w Oświęcimiu, 1 do Filii PUP w Kętach). - implementację rozwiązania w Oprogramowaniu Syriusz STD. - instalację i uruchomienie czytników. - konsultacje dla wskazanych pracowników, którzy będą korzystać z systemu. System (w tym czytniki i oprogramowanie) powinien zapewniać: 1. Odczytywanie polskich znaków oraz obu stron dowodu osobistego. 2. Automatyczne wczytywanie danych bezpośrednio do systemu Syriusz STD (do odpowiednich zakładek) bez wykonywania jakichkolwiek operacji dodatkowych ze strony pracowników Zamawiającego. 3. System powinien zapewniać bezpośrednie wczytywanie w odpowiednich zakładkach systemu Syriusz STD następujących danych: - Numer PESEL. - Nazwisko. - Imię (imiona). - Nazwisko rodowe. - Imię ojca. - Imię matki. - Data urodzenia. - Miejsce urodzenia. - Numer i seria dowodu. - Płeć. - Adres zameldowania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302160006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.oswiecim.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach