Przetargi.pl
Zakup, dostawa i montaż wyposażenia wnętrza budynku przy ul. 11 Listopada 15a przeznaczonego na Centrum Inicjatyw Społecznych na terenie Miasta Ruda Śląska

Miasto Ruda Śląska ogłasza przetarg

  • Adres: 41-709 Ruda Śląska, Plac Jana Pawła II 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2486281 do 9; 2449094 , fax. 032 248 7348
  • Data zamieszczenia: 2011-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ruda Śląska
    Plac Jana Pawła II 6 6
    41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie
    tel. 032 2486281 do 9; 2449094, fax. 032 248 7348
    REGON: 00051584000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudaslaska.bip.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup, dostawa i montaż wyposażenia wnętrza budynku przy ul. 11 Listopada 15a przeznaczonego na Centrum Inicjatyw Społecznych na terenie Miasta Ruda Śląska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa oraz montaż wyposażenia wnętrzna budynku przy ulicy 11-go Listopada 15A adaptowanego na Centrum Inicjatyw Społecznych na terenie miasta Ruda Śląska. 2. Zamawiający pod pojęciem wyposażenie wnętrz rozumie zakup, dostawę i montaż mebli biurowych, mebli pod zabudowę, sprzętu AGD, sprzętu komputerowego, telefonów, ekranu, projektora, kserokopiarki, tablic, rolet (szczegółowe zestawienie całego wyposażenia znajduje się w dokumentacji technicznej - projekt wyposażenia wnętrz - załączniki do projektu). 3. Oferent jest zobowiązany do dostarczenia sprzętu zgodnego z dokumentacją techniczną oraz specyfikacją danego elementu wyposażenia (załącznik nr 6a SIWZ strony 22-26) 4. Oferent jest zobowiązany do udzielenia gwarancji na okres minimum 36 miesięcy, za wyjątkiem urządzeń, na które producent udziela krótszy okres gwarancji. 5. Podstawą dokonania odbioru przez Zamawiającego całego wyposażenia wnętrza będzie komisyjne przeprowadzenie próby działalności poszczególnych urządzeń multimedialnych i AGD. Oferent jest zobowiązany dostarczyć, na dzień odbioru, wszystkie gwarancje dotyczące zakupionego i zamontowanego sprzętu komputerowego, RTV oraz AGD. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium. Wymagane jest wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie (łącznie z podatkiem VAT)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudaslaska.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach