Przetargi.pl
Zakup, dostawa i montaż urządzeń do wyposażenia placów zabaw administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy przy ul. Botanicznej 46, Króla Maciusia 13 i Wapiennej/Gajowej oraz malowanie zniszczonych urządzeń.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 04-667 Warszawa, ul. Trakt Lubelski 353
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5006240 , fax. 022 6132452
  • Data zamieszczenia: 2009-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy
    ul. Trakt Lubelski 353 353
    04-667 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5006240, fax. 022 6132452
    REGON: 01083634000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zgn-wawer.bipnet.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zaklad budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup, dostawa i montaż urządzeń do wyposażenia placów zabaw administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy przy ul. Botanicznej 46, Króla Maciusia 13 i Wapiennej/Gajowej oraz malowanie zniszczonych urządzeń.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup, dostawa i montaż urządzeń do wyposażenia placów zabaw administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy przy ul. Botanicznej 46, Króla Maciusia 13 i Wapiennej/Gajowej oraz malowanie zniszczonych urządzeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 298350001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki. Ocena spełnienia poniższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów według formuły spełnia - nie spełnia. - Spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). Spełnienie tego warunku oceniane będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. - Wykonali w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie , minimum 2 dostawy polegające na wyposażeniu placu zabaw, każda o wartości brutto minimum 100 tysięcy złotych - załącznik nr 5. Spełnienie tego warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt. 9.1.5 SIWZ opracowanego według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji oraz dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia. Ponadto od Wykonawcy wymagane jest : - W przypadku zatrudnienia podwykonawców zawarcie umowy ubezpieczeniowej od ryzyka niewypłacalności Wykonawcy lub nieterminowej zapłaty przez Wykonawcę za roboty zlecone i wykonane przez podwykonawców i dokonanie cesji praw i obowiązków z tej umowy na Zamawiającego w terminie 14 dni od chwili rozpoczęcia robót będących przedmiotem umowy. - Na wykonane roboty udzielenie gwarancji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. - Spełnienie i przyjęcie warunków określone w niniejszej SIWZ oraz załączonym wzorze umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1.1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 2. 9.1.2.Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę wymagań określonych w art. 22 i 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3. 9.1.3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej zawierające w przedmiocie zamówienia zapis uprawniający do wykonania przedmiotu zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 9.1.4.Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - załącznik nr 4 9.1.5.Wykaz, wykonanych w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to z tego okresu minimum 2 dostawy polegające na wyposażeniu placu zabaw, każda o wartości brutto minimum 100 tysięcy złotych - załącznik nr 5. 9.1.6.Dokumenty potwierdzające, iż dostawy wymienione w wykazie określonym w poz. 9.1.6 zostały wykonane z należytą starannością (referencje lub protokoły końcowego odbioru robót) umożliwiające identyfikację wykonanych dostaw; 9.1.7.Pełnomocnictwo regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie zawierające zapisy określone w pkt. 8.1 ppkt. od 1 do 7 - jeśli dotyczy wykonawców. 9.2.Dokumenty wymienione w pozycjach: 9.1.2 do 9.1.7 można składać również w formie kserokopii potwierdzonych przez wykonawcę za zgodność z oryginałem (np. zapis: za zgodność z oryginałem opatrzony podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania wykonawcy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgn-wawer.bipnet.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach