Przetargi.pl
Zakup, dostawa i montaż skomputeryzowanego zestawu do diagnostyki czynnościowej układu oddechowego z kabiną bodypletyzmograficzną i innymi opcjami

Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera ogłasza przetarg

  • Adres: 91-348 Łódź, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6314533 , fax. 42 6314573
  • Data zamieszczenia: 2015-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera
    ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8 8
    91-348 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6314533, fax. 42 6314573
    REGON: 00028853800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imp.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut Badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup, dostawa i montaż skomputeryzowanego zestawu do diagnostyki czynnościowej układu oddechowego z kabiną bodypletyzmograficzną i innymi opcjami
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż skomputeryzowanego zestawu do diagnostyki czynnościowej układu oddechowego z kabiną bodypletyzmograficzną i innymi opcjami o parametrach technicznych nie gorszych niż określone w załączniku nr 6 -wymagania techniczne, będącego załącznikiem do oferty. Wykonawca zobowiązuje się ponadto, do przeprowadzenia szkolenia pracowników Zamawiającego z obsługi aparatury. Szkolenie odbędzie się w siedzibie Zamawiającego. Zaoferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy i nie używany wcześniej, np. jako wersja demonstracyjna, testowa, całkowicie sprawny, produkowany seryjnie - rok produkcji 2015.Oferowana aparatura medyczna będzie kompletna i po uruchomieniu gotowa do pracy bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji poza materiałami eksploatacyjnymi. Dostarczone Zamawiającemu urządzenie spełniać będzie właściwe, ustalone w obowiązujących przepisach prawa wymagania odnośnie dopuszczenia do użytkowania przedmiotowych wyrobów i urządzeń w polskich zakładach opieki zdrowotnej,w szczególności: normy, atesty. Wykonawca uzgodni z Zamawiającym szczegółowe terminy dostawy, montażu i szkolenia pracowników Zamawiającego. Szkolenie odbędzie się w siedzibie Zamawiającego. Dostarczenie przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę potwierdzone będzie protokołem odbioru przedmiotu zamówienia. Wykonawca dostarczy. W zakres niniejszego przedmiotu zamówienia wchodzi ponadto a. Opakowanie towaru oraz jego ubezpieczenie na czas transportu, transport krajowy i zagraniczny, koszty cła, odprawy celnej, podatek od towarów i usług, załadunek i rozładunek, wniesienie aparatury do siedziby Zamawiającego, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. Montaż, instalacja, pierwsze uruchomienie, przekazanie do eksploatacji i szkolenie odbędzie się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Przeprowadzenie szkolenia w zakresie użytkowania, obsługi i konserwacji aparatury. Szkolenia zostaną przeprowadzone w języku polskim lub z udziałem tłumacza i udokumentowane zostaną stosownymi zaświadczeniami potwierdzającymi udział w szkoleniu. Wykonawca ustali terminy przeglądów i konserwacji z Użytkownikiem, a harmonogram dostarczy Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu zamówienia. Czas przeglądów i konserwacji wynikający z harmonogramu nie będzie wliczany w czas przestoju sprzętu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imp.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach