Przetargi.pl
Zakup, dostawa i montaż pomocy dydaktycznych - do Zespołu Szkół Gminnych w Starej Błotnicy

Urząd Gminy w Starej Błotnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 26-806 Stara Błotnica, 46
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 385-77-90 , fax. 048 383-50-92
  • Data zamieszczenia: 2012-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Starej Błotnicy
    46 46
    26-806 Stara Błotnica, woj. mazowieckie
    tel. 048 385-77-90, fax. 048 383-50-92
    REGON: 00054003800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starablotnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup, dostawa i montaż pomocy dydaktycznych - do Zespołu Szkół Gminnych w Starej Błotnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup, dostawa i montaż pomocy dydaktycznych - do Zespołu Szkół Gminnych w Starej Błotnicy w ramach projektu realizowanego w ramach Rządowego programu rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych - Cyfrowa szkoła, współfinansowanego przez Ministerstwo Edukacji Narodowej ze środków budżetu państwa. 1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA - Cyfrowa szkoła w Zespole Szkół Gminnych w Starej Błotnicy . Zakup wraz dostawą następującego sprzętu: 1. Komputer przenośny dla ucznia wraz z oprogramowaniem - 48 szt. 2. Komputer przenośny dla nauczyciela wraz z oprogramowaniem - 8 szt. 3. Szafka do przechowywania komputerów - 1 szt. 4. Sieciowe urządzenie wielofunkcyjne - 2 szt. 5. Tablica interaktywna - 3 szt. 6. Kontroler Wlan - 1 szt. 7. Punkt dostępowy będący elementem szkolnej sieci bezprzewodowej - 5 szt. 8. Ruter 1 szt. 9. Projektor multimedialny 3 szt. 10. Głośniki - 3 szt. 2. Zamawiający wymaga aby: elementy bezprzewodowej sieci komputerowej (kontroler, router i punkty dostępowe) zostały przez Wykonawcę zainstalowane (wraz z okablowaniem) oraz uruchomione, tablice interaktywne, projektory krótkoogniskowe oraz głośniki zostały przez Wykonawcę zainstalowane (wraz z okablowaniem i przyłączami ściennymi) i uruchomione, Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ B. Wymagania ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Pomoce dydaktyczne muszą być fabrycznie nowe i wyprodukowane w 2012r. oraz wolne od obciążeń prawami osób trzecich, 2. Pomoce dydaktyczne muszą posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim, 3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt do Zamawiającego. 4. Do zadań wykonawcy należy instalacja i konfiguracja sprzętu i oprogramowania, w taki sposób, aby można było w pełni korzystać z przedmiotu zamówienia w siedzibie Zespołu Szkół Gminnych w Starej Błotnicy, Stara Błotnica 49, 26-806 Stara Błotnica. 5. Wykonawca zapewni podstawowe, bezpłatne techniczne szkolenie nauczycieli, którzy będą korzystali z zakupionego sprzętu w czasie lekcji, z zakresu podstawowej obsługi i prezentacji możliwości sprzętu i oprogramowania. Szkolenie należy przeprowadzić z obsługi: przenośnego komputera dla ucznia, przenośnego komputera dla nauczyciela, tablicy interaktywnej, projektora multimedialnego. C. Ponadto dostarczony sprzęt (pomoce dydaktyczne) powinien spełniać następujące warunki: 1. Posiadają deklarację CE. 2. Posiadają certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu. 3. W przypadku komputerów przenośnych - spełniają wymogi normy Energy Star 5.0. D. Wykonawca zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy do dostarczenia zamawiającemu wymienione w punkcie 2.1 C dokumenty. 2.2. Miejsce wykonania dostawy - wymagany sprzęt należy dostarczyć do budynku Zespołu Szkół Gminnych w Starej Błotnicy, Stara Błotnica 49, 26-806 Stara Błotnica.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 10.000,00 zł. 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert tj. 12.11.2012 r. godz.10.00 . 4. Wadium w pieniądzu należy zgodnie z art.45 ust.7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 94 9115 0002 0050 0500 0215 0003 BSRz w Radomiu O/Błotnica, w takim terminie aby najpóźniej przed upływem terminu składania ofert to jest 12.11.2012r. godz.10.00 środki finansowe z tytułu wadium znajdowały się na wskazanym wyżej rachunku Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego w/w rachunek. Uwaga! Pod rygorem odrzucenia oferty niedopuszczalna jest wpłata gotówki celem wniesienia wadium w formie pieniężnej zarówno jeżeli zostanie dokonana w kasie Zamawiającego jak również jeżeli zostanie dokonana w banku BSRz w Radomiu O/Błotnica, wprost na ww. rachunek. 5. Pozostałe, niepieniężne formy wadium wymienione w pkt 2 należy w formie oryginału załączyć do oferty. 6. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia wykonawcy): a) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gmina Stara Błotnica, 26-806 Stara Błotnica, b) określać kwotę gwarantowaną w zł. (ustaloną w SIWZ), c) określać termin ważności (wynikający z SIWZ), d) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), e) być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie. Uwaga! Z treści gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinno wynikać uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium jeżeli wystąpią przesłanki opisane w art. 46 ust 4a i 5 p.z.p., w szczególności uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 p.z.p., nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 p.z.p., lub pełnomocnictw. 7. Do wadium wniesionego w formie poręczenia wymagania opisane w pkt 6 stosuje się odpowiednio, 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. 9. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 p.z.p. Zamawiający zwracając wadium zwróci jednocześnie - w przypadku wadium wniesionego w formie niepieniężnej - oryginał dokumentu wadium. W dokumentacji przetargowej zostanie poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia zwróconego dokumentu wadium wraz z adnotacją o podstawie i terminie zwrotu oryginału. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 p.z.p., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starablotnica.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach