Przetargi.pl
Zakup, dostawa i montaż nowych urządzeń zabawowych na placach zabaw zlokalizowanych w wybranych przez Zamawiającego parkach miasta Słupska

Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Przemysłowa 73
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 59 841 00 91 , fax. +48 59 848 37 35
  • Data zamieszczenia: 2013-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
    ul. Przemysłowa 73 73
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. +48 59 841 00 91, fax. +48 59 848 37 35
    REGON: 22122171500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.slupsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup, dostawa i montaż nowych urządzeń zabawowych na placach zabaw zlokalizowanych w wybranych przez Zamawiającego parkach miasta Słupska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż nowych urządzeń zabawowych na placach zabaw zlokalizowanych w wybranych przez Zamawiającego parkach miasta Słupska. 2. Zakres zamówienia obejmuje demontaż starych (usunięcie) oraz zakup, dostawę i montaż następujących nowych urządzeń zabawowych: 1) Siedzisko deseczkowe do huśtawek z łańcuchami - montaż 1 szt. 2) Siedzisko kubełkowe do huśtawek z łańcuchami - montaż 4 szt. 3) Huśtawka wagowa pojedyncza - demontaż starej 1 szt. i montaż nowej 2 szt. 4) Karuzela - montaż 1 szt. 5) Huśtawka klasyczna dwuosobowa, nawierzchnia syntetyczna, siedzisko deseczkowe - demontaż starych 3 szt. i montaż nowych 2 szt. 6) Huśtawka klasyczna dwuosobowa, nawierzchnia syntetyczna, siedzisko kubełkowe - demontaż starej 1 szt. i montaż nowej 1 szt. 7) Przeplotnia - piramida (5x5x3m) - montaż 2 szt. 8) Steper - montaż 1 szt. 9) Przejazd szynowy - montaż 1szt. 10) Kajakarz - montaż 1 szt. 11) Piaskownica okrągła - demontaż starych 2 szt. i i montaż nowych 2 szt. 3. W SIWZ w rozdz. III i wzorze umowy zawarty jest szczegółowy opis dotyczący demontażu starych urządzeń, montażu nowych urządzeń zabawowych oraz obowiązki Wykonawcy. 4.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 5. Pracownicy Wykonawcy muszą posiadać wszystkie wymagane prawem uprawnienia i ubezpieczenia. 6. Organizacja pracy podczas wykonywania przedmiotu zamówienia winna odpowiadać wymaganiom określonym w aktualnych przepisach dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz musi zapewniać prawidłowe wykonanie dostawy. 7. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność wobec Zamawiającego za jakość i terminowość wykonania umowy oraz wobec Zamawiającego lub osób trzecich za ewentualne szkody powstałe w wyniku niewykonania lub niewłaściwego wykonania dostawy. 8. Za szkody wynikłe w czasie wykonywania dostawy, jak również za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny odpowiedzialny będzie Wykonawca. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu prac do wysokości posiadanych środków poprzez pomniejszenie w danej pozycji ilości sztuk do wykonania z pomniejszeniem wartości wynikającej z cen jednostkowych lub rezygnację z wykonania całej pozycji. 10. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Wskazanie niniejszego nastąpi w oświadczeniu Wykonawcy znajdującym się w formularzu oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 375352009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2 000 PLN (słownie: dwa tysiące PLN). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zimslupsk.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach