Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-233 Wrocław, ul. Ołbińska
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 7984647, 7984600 , fax. 71 3293689
- Data zamieszczenia: 2020-10-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji we Wrocławiu
ul. Ołbińska 32
50-233 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 7984647, 7984600, fax. 71 3293689
REGON: 93085612600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spzoz-msw.wroclaw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup, dostawa i montaż mobilnego, przyłóżkowego, cyfrowego aparatu RTG oraz bezprzewodowych detektorów do ucyfrowienia analogowych aparatów RTG dla szpitala SPZOZ MSWiA we Wrocławiu, przy ul. Ołbińskiej 32 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mobilnego, przyłóżkowego, cyfrowego aparatu RTG oraz dwóch bezprzewodowych detektorów do ucyfrowienia analogowych aparatów RTG dla szpitala SPZOZ MSWiA we Wrocławiu, przy ul. Ołbińskiej 32. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33111000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie konkretyzuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji wraz z dokumentem stwierdzającym status prawny wykonawcy (odpis z KRS/zaświadczenie CEIDG). 2) Wypełniony Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 2a lub 2b, odpowiednio dla danego Zadania, na które Wykonawca składa ofertę, 2) Wypełniony Formularz asortymentowo-cenowy, stanowiący załącznik nr 3, odpowiednio dla danego Zadania, na które Wykonawca składa ofertę, 3) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę druk Oświadczenia Wykonawcy stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ. 4) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną