Przetargi.pl
Zakup, dostawa i montaż mobilnego, przyłóżkowego, cyfrowego aparatu RTG oraz bezprzewodowych detektorów do ucyfrowienia analogowych aparatów RTG dla szpitala SPZOZ MSWiA we Wrocławiu, przy ul. Ołbińskiej 32

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-233 Wrocław, ul. Ołbińska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 7984647, 7984600 , fax. 71 3293689
  • Data zamieszczenia: 2020-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji we Wrocławiu
    ul. Ołbińska 32
    50-233 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 7984647, 7984600, fax. 71 3293689
    REGON: 93085612600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spzoz-msw.wroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup, dostawa i montaż mobilnego, przyłóżkowego, cyfrowego aparatu RTG oraz bezprzewodowych detektorów do ucyfrowienia analogowych aparatów RTG dla szpitala SPZOZ MSWiA we Wrocławiu, przy ul. Ołbińskiej 32
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mobilnego, przyłóżkowego, cyfrowego aparatu RTG oraz dwóch bezprzewodowych detektorów do ucyfrowienia analogowych aparatów RTG dla szpitala SPZOZ MSWiA we Wrocławiu, przy ul. Ołbińskiej 32.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33111000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie konkretyzuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji wraz z dokumentem stwierdzającym status prawny wykonawcy (odpis z KRS/zaświadczenie CEIDG). 2) Wypełniony Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 2a lub 2b, odpowiednio dla danego Zadania, na które Wykonawca składa ofertę, 2) Wypełniony Formularz asortymentowo-cenowy, stanowiący załącznik nr 3, odpowiednio dla danego Zadania, na które Wykonawca składa ofertę, 3) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę druk Oświadczenia Wykonawcy stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ. 4) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną