Gmina Tułowice ogłasza przetarg
- Adres: 49-130 Tułowice, ul. Szkolna 1
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4600143 , fax. 077 4600474
- Data zamieszczenia: 2012-11-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Tułowice
ul. Szkolna 1 1
49-130 Tułowice, woj. opolskie
tel. 077 4600143, fax. 077 4600474
REGON: 53141330800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzstulowice.szkolnastrona.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup, dostawa i montaż mebli szkolnych (fabrycznie nowych) dla Gminnego Zespołu Szkół w Tułowicach - przetarg organizowany przez Gminny Zespół Szkół w Tułowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup ,dostawę oraz montaż mebli szkolnych (fabrycznie nowych) dla Gminnego Zespołu Szkół w Tułowicach tj. szafa szkolna ubraniowo-skrytkowa metalowa 8 skrytkowa szr*gł*wys 1170x490x1400mm wzmocnienia na frontach 13-szt; szafa szkolna ubraniowo-skrytkowa metalowa 8 skrytkowa szr*gł*wys 1170x490x1830mm wzmocnienia na frontach 42-szt; szafa szkolna ubraniowo-skrytkowa metalowa 2- skrytkowa szr*gł*wys 300x490x1830mm wzmocnienia na frontach 2-szt; krzesła uczniowskie rozmiar 5-6 - 58 szt; stół szkolny uczniowski 1-osobowy nr 5-6 - 58 szt ; stolik projekcyjny 590x500x760 mm -1 szt; biurko dla nauczyciela 1200x600x760 mm - 1 szt.; szafa zamykana dwudrzwiowa 840x400x1850 mm - 1 szt; szafa zamykana 4-drzwiowa 800x400x1850 mm- 1 szt.; kontenerek z 4-szufladami 840x400x1200 - 1 szt. Meble powinny spełniać normy europejskie w zakresie wytrzymałości stabilności i sztywności oraz posiadać certyfikat użyteczności w szkole. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia mogą występować nazwy własne, znaki towarowe lub być podane niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadać będą co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne i funkcjonalne oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów. Wszelkie koszty wynikające z różnic pomiędzy towarami wykazanymi , a zaoferowanymi ponosi Wykonawca. Wykonawca udzieli na dostarczone przedmioty gwarancji na okres min.24 m-ce od dnia dostawy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z miejscem dostaw znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć meble wg załącznika nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gzstulowice.szkolnastrona.pl, www.bip.tulowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na dostawę mebli i sprzętu AGD dla Wydziału Elektrotechniki, Automatyki i Informatyki Politechniki Opolskiej (nr sprawy ZP/D/97/2015)
Dodano: 2015-10-08 - ZAKUP I DOSTAWA MEBLI DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE
Dodano: 2014-10-28 - Dostawa i montaż mebli w ramach zadania PODNIESIENIE KONKURENCYJNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW POPRZEZ UTWORZENIE INKUBATORA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W KĘDZIERZYNIE-KOŹLU
Dodano: 2014-08-04 - WYPOSAŻENIE II DO CENTRUM DIALOGU W ICSO BLACHOWNIA
Dodano: 2014-05-15 - Dostawa i montaż mebli biurowych oraz pozostałego wyposażenia w budynkach Nadleśnictwa Prószków tj.: Część 1. Budynek administracyjny Część 2. Budynek zaplecza magazynowego Część 3. Budynek przeznaczony na salę narad
Dodano: 2014-05-06 - Wyposażenie Wielofunkcyjnego Ośrodka Sportowo-Rekreacyjnego w Zakrzowie
Dodano: 2014-01-24 - ZAKUP I DOSTAWA MEBLI DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE
Dodano: 2013-12-05 - Dostawa mebli dla Sądu Rejonowego w Opolu
Dodano: 2013-11-19 - Zakup mebli dla repatriantów
Dodano: 2013-10-07 - Dostawa i montaż mebli dla Urzędu Miasta Opola
Dodano: 2013-08-08