Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Zawierciu ogłasza przetarg
- Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Macieja Rataja 29a
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 6710254
- Data zamieszczenia: 2010-07-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Zawierciu
ul. Macieja Rataja 29a 29a
42-400 Zawiercie, woj. śląskie
tel. 032 6710254
REGON: 27663557500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup, dostawa i montaż mebli dla Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych im. M. Grzegorzewskiej w Zawierciu, Z.S. im. H. Kołłątaja w Zawierciu oraz dla Z.S. Ogólnokształcących ILO im. S. Żeromskiego w Zawierciu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
szafy, regały, krzesła, stoły, biurka, kontenerki, szuflada na klawiaturę, lada biblioteczna, tablice - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 700,00zł (słownie: siedemset zł 00/100) 2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj.: do dnia 08.09.2010 r. 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert tj.; do dnia 10.08.2010 r. do godz. 900. 5. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank BGŻ SA o/o w Zawierciu Nr 88 2030 0045 1110 0000 0176 2660 6. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Zawierciu ul. M. Rataja 29a, w pok. nr 8 lub dołączyć do oferty w osobnej kopercie . 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób inny niż określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoeas.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wybór wykonawcy mebli biurowych do pomieszczeń Straży Granicznej oraz Słuzby Celnej w Terminalu A
Dodano: 2016-07-07 - Dostawa mebli biurowych nr DZP.381.50.2016.DW
Dodano: 2016-05-20 - Dostawa mebli
Dodano: 2016-05-10 - Zakup i dostawa wyposażenia meblowego dla Jednostek Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
Dodano: 2016-04-29 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli dla budynku Sosnowiec ul. Żytnia 8
Dodano: 2016-04-20 - Zakup wraz z dostawą foteli biurowych (E/20/DE/2016)
Dodano: 2016-02-19 - Dostawa mebli dla Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach, nr sprawy DO/DZ-381-1-97/15
Dodano: 2015-11-30 - X Dostawa mebli. Oznaczenie sprawy:OZ/D/15/103/JP
Dodano: 2015-11-25 - IX Dostawa mebli. Oznaczenie sprawy: OZ/D/15/100/MW
Dodano: 2015-11-25 - Dostawa mebli na wyposażenie Centralnej Stacji Ratownictwa Górniczego S.A. w Bytomiu
Dodano: 2015-11-10