Przetargi.pl
Zakup, dostawa i montaż mebli dla potrzeb MOSiR w Sandomierzu

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 27-600 Sandomierz, ul. Zielona 6
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 015 6446720 , fax. 015 6446721
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Zielona 6 6
    27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie
    tel. 015 6446720, fax. 015 6446721
    REGON: 29287490700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.sandomierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup, dostawa i montaż mebli dla potrzeb MOSiR w Sandomierzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli dla potrzeb MOSiR w Sandomierzu (budynek na obiekcie Stadionu sportowego przy ul. Koseły 2a). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ oraz opis techniczny stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium- nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy - prawo zam. publ., spełniają wymogi określone w SIWZ oraz w art. 22 ust.1 ustawy jw., a w szczególności: >w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonali co najmniej 3 potwierdzone referencjami dostawy tego samego rodzaju tj. zakup, dostawa i montaż mebli o wartości min. 150 000,00 zł (brutto) każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca dostawy oraz zamawiającego, > posiadają co najmniej 3 referencje dot. dostaw wymienionych jw. potwierdzające, iż zostały one wykonane z należytą starannością z podaniem wartości prac daty i miejsca ich wykonania oraz zamawiającego, > zapewnią 12-miesięczne serwisowanie na dostarczone meble, > dostarczą i zamontują meble w miejsca wskazane przez zamawiającego (tj. budynek MOSiR przy ul Koseły 2a -Stadion sportowy) Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły -Spełnia bądź nie spełnia. Wykonawca udzieli minimum 12-miesiecznej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia Nie spełnienie chociażby jednego z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania oraz uznanie jego oferty za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy. 2) Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 4) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostaw tego samego rodzaju tj. zakup, dostawa i montażem mebli - co najmniej 3 -o wartości min. 150 000,00 zł każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca dostawy oraz zamawiającego. 5) Co najmniej 3 referencje dot. usług wymienionych w wykazie jw. potwierdzające, iż zostały one wykonane z należytą starannością. 6) Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - ustawy - prawo zam. publ. 7) Oświadczenie wykonawcy o niewykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych. 8) Oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się z SIWZ oraz załącznikami i przyjęciu bez zastrzeżeń - na formularzu oferty. 9) Oświadczenie o 12-miesięcznym serwisowaniu dostarczonego przedmiotu zamówienia- na formularzu oferty. 10) Oświadczenie o dostarczeniu przedmiotu zamówienia w miejsca wskazane przez zamawiającego- na formularzu oferty. 11) Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej na obiekcie dostawy i montażu przedmiotu zamówienia- na formularzu oferty. Uwaga: ze względu na przeprowadzane w obecnej chwili prace budowlane II etapu budowy Stadionu przeprowadzenie wizji lokalnej może się odbyć tylko i wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z zamawiającym. 12) Oświadczenie o związaniu ofertą - na formularzu oferty. 13) Oświadczenie o tajności części oferty - na formularzu oferty. (w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji) 14) Upoważnienie do podpisania oferty (o ile nie wynika z innych załączonych do oferty dokumentów, lub pełnomocnictwo - w przypadku konsorcjum) 15) Parafowany projekt umowy. 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa na stronie 2 SIWZ /KRS lub wpis do ewidencji działalności gosp., -składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokument, o którym mowa w pkt. 1 winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Data wystawienia takiego dokumentu winna odpowiadać datom dokumentu wymienionego w pkt.1 jw.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.sandomierz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach