Powiat Głogowski ogłasza przetarg
- Adres: 67-200 Głogów, Sikorskiego
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 767 282 801 , fax. 767 282 817
- Data zamieszczenia: 2019-08-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Głogowski
Sikorskiego 21
67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
tel. 767 282 801, fax. 767 282 817
REGON: 39065211100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.glogow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup, dostawa i montaż elementów siłowni plenerowej, strefy relaksu i placu zabaw w ramach programu OSA – Otwarta Strefa Aktywności, w podziale na części - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia „Zakup, dostawa i montaż elementów siłowni plenerowej, strefy relaksu i placu zabaw w ramach programu OSA – Otwarta Strefa Aktywności, w podziale na części”. CZĘŚĆ I - Zakup, dostawa i montaż elementów siłowni plenerowej, strefy relaksu i placu zabaw w ramach programu OSA – Otwarta Strefa Aktywności W II Liceum Ogólnokształcącym przy ul. Daszyńskiego 15 w Głogowie. Działka nr 13/3. obręb 0006 Hutnik, jedn. ewid. m. Głogów. CZĘŚĆ II - Zakup, dostawa i montaż elementów siłowni plenerowej, strefy relaksu i placu zabaw w ramach programu OSA – Otwarta Strefa Aktywności w Zespole Placówek Szkolno – Wychowawczych przy ul. Sportowej 1 w Głogowie. Działka nr 86/2. obręb 0009 Żarków, jedn. ewid. m. Głogów. Szczegółowy zakres i warunki wykonania zamówienia określa: -Załącznik nr 3 – projekt umowy dla części I i II, -Załącznik nr 8 – projekty budowlane, -Załącznik nr 9 – przedamiary robót, -Załącznik nr 10 – specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wysokość wadium Zamawiający ustalił: CZĘŚĆ I – 2 721,00 zł (słownie: dwa tysiące siedemset dwadzieścia jeden złotych 00/100); CZĘŚĆ II – 2 676,00 zł (słownie: dwa tysiące sześćset siedemdziesiąt sześć złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień w niniejszym postępowaniu z uwagi na brak regulacji nakazujących ich posiadanie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a)wypełniony formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ; Formularz ofertowy należy wypełnić w zakresie części, na którą Wykonawca składa ofertę. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na dwie części zamówienia składa dwa formularze ofertowe. b)Kosztorys ofertowy opracowany metodą kalkulacji szczegółowej – odrębnie dla części I i części II zamówienia. c)oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ -W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. -W przypadku gdy Wykonawca będzie składał ofertę na więcej niż jedną cześć zamówienia, oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ należy złożyć w jednym egzemplarzu. d)w przypadku gdy w imieniu Wykonawcy występują inne osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CeiDG) do oferty należy dołączyć Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej przez notariusza; e)Dokumenty, z których wynika prawo podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U.2019.700 ze zm.), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; f)dowód wniesienia wadium,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa miejsca rekreacji w Wojcieszowie
Dodano: 2023-12-27 - Budowa miejsca rekreacji w Wojcieszowie
Dodano: 2023-12-23 - Budowa miejsca rekreacji w Wojcieszowie
Dodano: 2023-11-23 - Wykonanie placów zabaw na terenie Gminy Wołów
Dodano: 2023-10-10 - Budowa miejsca rekreacji w Wojcieszowie
Dodano: 2023-09-29 - Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Polkowicach
Dodano: 2023-09-19 - Budowa placu zabaw na terenie SP 3 w Bogatyni
Dodano: 2023-09-08 - Wykonanie placów zabaw na terenie Gminy Wołów
Dodano: 2023-08-30 - Budowa miejsca rekreacji w Wojcieszowie
Dodano: 2023-08-11 - Budowa placu zabaw w Pszennie oraz zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego w Gogołowie
Dodano: 2023-08-08