Przetargi.pl
Zakup, dostawa i montaż dźwigu szpitalnego z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych - Oddział Obserwacyjno - Zakaźny, al. Legionów 49

Szpital Specjalistyczny Nr 1 ogłasza przetarg

  • Adres: 41-902 Bytom, ul. Żeromskiego 7
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3963266, 3863332 , fax. 032 2816765
  • Data zamieszczenia: 2012-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny Nr 1
    ul. Żeromskiego 7 7
    41-902 Bytom, woj. śląskie
    tel. 032 3963266, 3863332, fax. 032 2816765
    REGON: 27023584000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital1.bytom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup, dostawa i montaż dźwigu szpitalnego z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych - Oddział Obserwacyjno - Zakaźny, al. Legionów 49
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: - Zakup, dostawa i montaż nowego osobowego dźwigu szpitalnego z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych na Oddziale Obserwacyjno- Zakaźny przy al. Legionów 49, - wymiana istniejącego wyeksploatowanego dźwigu szpitalnego na dostarczony nowy dźwig osobowy w istniejącym szybie windy. Celem wymiany jest dostosowanie dźwigu dla osób niepełnosprawnych na łóżkach oraz wózkach inwalidzkich w systemie bezobsługowym, zapewnienie bezpieczeństwa użytkowników oraz poprawa komfortu jazdy i wyglądu estetycznego. Zakres czynności niezbędnych do wykonania w ramach w/w zadania: 1. Zamówienie obejmuje demontaż, dostawę i montaż dźwigu, w istniejącym szybie windowym w budynku Szpitala Specjalistycznego nr 1 w Bytomiu. 2. Dostawa nowego osobowego dźwigu szpitalnego przystosowanego do przewozu osób na łóżkach z osprzętem i osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich 3. Demontaż istniejącego i montaż nowego dźwigu wraz z wywozem i utylizacją odpadów; wykonanie nowej instalacji elektrycznej zasilającej, Wykonawca zabezpieczy miejsce pracy w sposób nie kolidujący z pracą szpitala, zapewniający całkowite bezpieczeństwo pacjentom, personelowi i odwiedzającym. 4. Wykonanie dokumentacji projektowo-montażowej. 5. Nadanie znaku CE oraz wystawienie Deklaracji Zgodności. 6. Dostarczenie dokumentacji rejestracyjnej do właściwej jednostki UDT. 7. Udział w badaniach i próbach dźwigu wymaganych przez UDT do wydania decyzji zezwalającej na eksploatację, a także uiszczenie wszelkich opłat z tym związanych zgodnie z obowiązującymi przepisami; 8. Zarejestrowanie oraz przekazanie Zamawiającemu protokołów i decyzji zezwalającej na eksploatację dźwigu 9. Wykonanie dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującymi przepisami i przekazanie jej Zamawiającemu; dostarczenie dokumentacji technicznej dźwigu (DTR) z instrukcją obsługi, konserwacji i eksploatacji w języku polskim 10. Uwzględnienie kosztu konserwacji, wymaganych przeglądów technicznych oraz wszystkich ewentualnych napraw w okresie gwarancji; 11. Przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji dźwigu. 12. Uwzględnienie kosztu zabezpieczenia urządzeń i pomieszczeń niemodernizowanych, przenoszenie, odizolowanie ich przed zanieczyszczeniem, uszkodzeniem (w przypadku powstania uszkodzeń np. konieczność wykonania otworów montażowych w przegrodach budowlanych w celu montażu urządzenia, obróbka przy drzwiach wejściowych przystankowych - likwidacja powstałych zniszczeń w celu doprowadzenia do stanu pierwotnego na koszt Wykonawcy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 424161006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie nin. zamówienia winien wnieść wadium w wysokości 7 300,00 (słownie: siedem tysięcy trzysta złotych ). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto 80 1050 1230 1000 0023 5039 0999 ING Bank Śląski S.A Odział w Bytomiu, z umieszczeniem na dowodzie wpłaty hasła: Wadium - dźwig szpitalny ZP/PN052012 4. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć (oryginał) Zamawiającemu - Szpital Specjalistyczny nr 1 ul. Żeromskiego 7 41-902 Bytom, Zamówienia Publiczne (blok III, piętro IV, pok.3). 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na ww. rachunek bankowy Zamawiającego. 6. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia winno: być wystawione na Szpital Specjalistyczny Nr 1, ul. Żeromskiego 7, 41-902 Bytom zawierać w swej treści oświadczenie bezwarunkowego zobowiązania gwaranta (poręczyciela) do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą. Gwarancja (poręczenie) nie może zawierać zastrzeżenia gwaranta (poręczyciela), że pisemne żądanie zapłaty musi być przedstawione za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek zamawiającego, w celu potwierdzenia, że podpisy złożone na pisemnym żądaniu należą do osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu zamawiającego. mieć okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą zawierać informację, jakiego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotyczy (tytuł postępowania, numer sprawy) Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Do gwarancji (poręczenia) należy dołączyć na piśmie dokumenty, z których wynika stosowne upoważnienie (upełnomocnienie) w postaci oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu gwaranta (poręczyciela) bądź uwierzytelnioną przez notariusza. 7. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym i zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium wniesione przez jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 12.2. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital1.bytom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach