Akademia Pomorska ogłasza przetarg
- Adres: 76-200 Słupsk, ul. Arciszewskiego
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 59 840 53 27, , fax. 59 840 53 80
- Data zamieszczenia: 2019-03-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Pomorska
ul. Arciszewskiego 22a
76-200 Słupsk, woj. pomorskie
tel. 59 840 53 27, , fax. 59 840 53 80
REGON: 14590000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.apsl.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia wyższa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup, dostawa i montaż aparatury pomiarowej do pracowni kształcenia praktycznego w AP w Słupsku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup, dostawa i montaż aparatury pomiarowej do pracowni kształcenia praktycznego w AP w Słupsku” w ramach projektu „Rozwój systemu kształcenia o profilu praktycznym w ramach Słupskiego Ośrodka Akademickiego (SOA)”. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na części: CZĘŚĆ 1 - Zakup, dostawa i montaż sprzętu do pomiarów elektrycznych i magnetycznych. CZĘŚĆ 2 - Zakup i dostawa sprzętu meteorologicznego. CZĘŚĆ 3 - Zakup i dostawa mierników i rejestratorów hydrologicznych. CZĘŚĆ 4 - Zakup i dostawa prądomierza profilującego. CZĘŚĆ 5 - Zakup i dostawa zestawu do rejestracji zjawisk ekstremalnych. CZĘŚĆ 6 - Zakup i dostawa młynka hydrometrycznego. CZĘŚĆ 7 - Zakup i dostawa sprzętu transportowego do pomiarów hydrologicznych. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z transportem nowego i fabrycznie zapakowanego towaru (tzn. sprzętu, urządzeń) pochodzącego z bieżącej produkcji (nie starszy niż 2018), wraz z jego rozładunkiem i wniesieniem w miejscach wskazanych w siedzibie Zamawiającego. 4. Przedmiot zamówienia dla CZĘŚCI nr 1 poza obowiązkami wskazanymi w pkt. 3., obejmuje także: 4.1. montaż, konfigurację i uruchomienie przedmiotu zamówienia. Montaż obejmuje wykonanie wszystkich czynności niezbędnych do przygotowania przedmiotu zamówienia do używania zgodnie z przeznaczeniem i celem, w tym: rozpakowanie, skręcenie, złożenie w całość, montaż w miejscu przeznaczenia (w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w jego siedzibie), regulację i doprowadzenie do stanu użytkowania zgodnego z przeznaczeniem, a także usunięcie i wywóz odpadów powstałych w toku montażu; 4.2. przeprowadzenie szkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczanego przedmiotu zamówienia. Asortyment wymagający przeszkolenia wynika ze Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia – załącznika nr 5.1. do SIWZ. Szkolenie winno się odbyć w siedzibie Zamawiającego w dni robocze tj. w wyłączeniem niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy. 5. Dostarczony sprzęt powinien posiadać karty gwarancyjne i instrukcje obsługi w języku polskim oraz dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE) - Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 2 czerwca 2016 r. w sprawie wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz.U. z 2016 r. poz. 806). 6. Minimalny wymagany okres gwarancji jakości na dostarczony sprzęt wynosi 24 miesiące. Okres gwarancji stanowi jedno z kryterium wyboru oferty. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny gwarancyjny serwis techniczny w okresie gwarancji na zasadach określonych w załączniku od nr 4.1. do nr 4.7. do SIWZ Wzorze umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1.1. Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 1.2. Formularz cenowy przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik od nr 2.1. do nr 2.7. do SIWZ w zależności od numeru części, na realizacje której Wykonawca składa swoją ofertę; 1.3. oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 1.4. w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie; 1.5. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia, zgodnie z pkt. 12.2. SIWZ, jeżeli dotyczy. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa specjalistycznego sprzętu laboratoryjnego dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa, z podziałem na 3 części
Dodano: 2024-06-07 - Dostawa sprzętu medycznego dla UCK
Dodano: 2024-05-02 - Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu eksploatacyjnego do badań laboratoryjnych - 2
Dodano: 2024-04-29 - Dostawa sprzętu laboratoryjnego, symulatorów anatomicznych, systemu detekcji i analizy (5 pakietów)
Dodano: 2023-11-16 - Dostawa sprzętu laboratoryjnego, sprzętu medycznego oraz sprzętu do rejestracji EEG w 3 (trzech) pakietach
Dodano: 2023-11-03 - Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Słupsku
Dodano: 2023-08-14 - Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 4 pakietach
Dodano: 2023-07-01 - Dostawa sprzętu laboratoryjnego i zamrażarki niskotemperaturowej w 6 pakietach dla Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
Dodano: 2022-07-29 - ZP/124/2020 Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 4 pakietach
Dodano: 2021-02-12 - Część I - dostawę generatora sygnału przemiennego do techniki DEIS. Część II - dostawę 2 identycznych kart pomiarowych do jednoczesnego pomiaru 64 kanałów akwizycyjnych. Część III - dostawę karty pomiarowej do jednoczesnego pomiaru 32 kanałów akwizycyjnych wraz peryferiami.
Dodano: 2021-02-01