Przetargi.pl
Zakup, dostawa i montaż aparatu RTG wraz z modernizacją i remontem pracowni rentgenodiagnostyki w ramach projektu: Modernizacja pracowni RTG SPZOZ w Hajnówce

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 17-200 Hajnówka, ul. Doc. Adama Dowgirda 9
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 684 26 79 , fax. 85 684 26 79
  • Data zamieszczenia: 2015-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Doc. Adama Dowgirda 9 9
    17-200 Hajnówka, woj. podlaskie
    tel. 85 684 26 79, fax. 85 684 26 79
    REGON: 05058250000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.hajnowka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup, dostawa i montaż aparatu RTG wraz z modernizacją i remontem pracowni rentgenodiagnostyki w ramach projektu: Modernizacja pracowni RTG SPZOZ w Hajnówce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje : 1. Demontaż starego aparatu RTG obejmujący zdemontowanie oraz złożenie we wskazanym przez Zamawiającego miejscu elementów urządzenia, 2. Modernizacja pomieszczeń pracowni rentgenodiagnostyki: a) Wykonanie dokumentacji projektowej adaptacji pomieszczenia Pracowni Rentgenodiagnostyki (sala nr 58 i korytarz wewnętrzny nr 53) SPZOZ w Hajnówce wraz z wykonaniem obliczenia osłon stałych oraz niezbędnymi uzgodnieniami z organami kontrolnymi, które będzie podstawą do uzyskania pozwolenia na użytkowanie po modernizacji pracowni i zamontowanego aparatu rentgenodiagnostycznego. b) Wykonanie zgodnie z opracowaną dokumentacją prac adaptacyjnych pomieszczeń pracowni rentgenodiagnostyki. c) Podstawowy zakres prac adaptacyjnych do uwzględnienia w dokumentacji: sala nr 58 - wymiana stolarki drzwiowej, dostosowanie przebieralni i punktu sanitarnego, wymiana nawierzchni posadzki, wymiana instalacji elektrycznej oświetlenia z oświetleniem awaryjnym, szpachlowanie i malowanie ścian i sufitu, wymiana grzejnika, sprawdzenie wentylacji; Korytarz wewnętrzny nr 53 - wymiana nawierzchni posadzki, szpachlowanie i malowanie ścian, zamontować nowe odbojniki ścienne, wykonanie sufitu podwieszanego, wymiana drzwi wejściowych z korytarza głównego, wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, wykonać lokalny punkt dystrybucji sieci komputerowej Ethernet (cat 6). Podłogi wykonać z wykładziny antystatycznej o powierzchni gładkiej, antypoślizgowej, zmywalnej, nienasiąkliwej i odpornej na działanie środków dezynfekcyjnych. 3. Dostawa, montaż aparatu RTG, ucyfrowienie pracowni i jej uruchomienie obejmuje. a) dostawa i montaż aparatu RTG, b) dostawa i integracja z aparatem RTG skanera wolnostojącego CR wraz z konsolą technika: oprogramowanie umożliwiające obrazowanie kości długich oraz badań kręgosłupa, oprogramowanie do obsługi uruchamiane z poziomu konsoli technika. c) Wykonanie pełnej integracji zamontowanego aparatu rentgenodiagnostycznego z systemem cyfrowej obróbki obrazu z posiadanym i aktualnie wykorzystywanym do pracy w pracowni rentgenodiagnostyki systemem RIS/PACS opartym na oprogramowaniu MEDICOM firmy MEDINET Systemy Informatyczne z Opola. d) Przeszkolenie, w siedzibie SPZOZ, personelu pracowni rentgenodiagnostyki w zakresie użytkowania w zakresie całości przedmiotu zamówienia, kończące się zaświadczeniem o uzyskanych kwalifikacjach. e) Przekazanie pełnej dokumentacji projektowej, eksploatacyjnej, certyfikatów, zaświadczeń i pozwoleń. f) Przekazanie pełnej dokumentacji technicznej wraz z oprogramowaniem serwisowym i instrukcją serwisową aparatu RTG w języku polskim, w wersji papierowej oraz elektronicznej, do wszystkich urządzeń, stanowisk i oprogramowania. g) Na koniec okresu gwarancji aparat zostanie pozbawiony blokad serwisowych, które po upływie gwarancji utrudniałyby Zamawiającemu dostęp do opcji serwisowych lub naprawę aparatu przez inny niż Wykonawca umowy podmiot, w przypadku nie korzystania przez Zamawiającego z serwisu pogwarancyjnego Wykonawcy, h) Skompletowanie i przekazanie Inwestorowi dokumentacji do przeprowadzenia procedury odbioru zmodernizowanej pracowni rentgenodiagnostyki przez Wojewódzką Stację Sanitarno-Epidemiologiczną w Białymstoku. i) Protokolarne przekazanie zmodernizowanej pracowni rentgenodiagnostyki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ oraz projekt umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331110001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w kwocie : 10.000,00 zł W zależności od wyboru oferenta, wadium może być wniesione w: pieniądzu, (wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A. 76 1020 1332 0000 1902 0037 4843 i wnosi się przed terminem składania ofert), poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275), Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust 4a. ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ocena techniczna
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.hajnowka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach