Przetargi.pl
Zakup, dostawa i montaż 4 stacji meteorologicznych zgodnych z załączoną specyfikacją służących do monitorowania suszy rolniczej oraz prowadzenia monitoringu agrofagów zgodnie z założeniami integrowanej ochrony roślin

Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego ogłasza przetarg

  • Adres: 53-033 Wrocław, Zwycięska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3398656, , fax. 71 3397912
  • Data zamieszczenia: 2019-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
    Zwycięska 8
    53-033 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3398656, , fax. 71 3397912
    REGON: 00601129800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://dodr.ibip.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup, dostawa i montaż 4 stacji meteorologicznych zgodnych z załączoną specyfikacją służących do monitorowania suszy rolniczej oraz prowadzenia monitoringu agrofagów zgodnie z założeniami integrowanej ochrony roślin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż 4 stacji meteorologicznych zgodnych z załączoną specyfikacją służących do monitorowania suszy rolniczej oraz prowadzenia monitoringu agrofagów zgodnie z założeniami integrowanej ochrony roślin, spełniających wymagania określone w Załączniku nr 1 do SIWZ (parametry techniczne). Przez dostawę oraz montaż stacji meteorologicznych na rzecz Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu należy rozumieć dostawę i montaż czterech stacji meteorologicznych na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załączniki nr 5 do SIWZ. Zamawiający wymaga aby stację meteorologiczne objęte były gwarancją na okres minimum 24 miesięcy. Termin gwarancji wskazany powyżej liczy się od daty podpisania przez obie strony protokołu odbioru. Wszelkie świadczenia Wykonawcy w okresie gwarancji są bezpłatne i nie wymagają ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów. Wykonawca zapewnia w czasie realizacji umowy oraz w trakcie prac serwisowych komunikację pracowników Zamawiającego z przedstawicielami Wykonawcy oraz firmą/ osobami wykonującymi prace serwisowe w języku polskim.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: a) „Formularz oferty”, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ zawierający w szczególności: łączną cenę ofertową brutto, netto i wartość podatku VAT na część, na którą Wykonawca składa ofertę, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację, którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, oraz informację dotyczącą obowiązku podatkowego b) oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 SIWZ (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ); c) dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy; jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik – dokument pełnomocnictwa oraz dokument, z którego wynika uprawnienie dla osoby udzielającej pełnomocnictwa, do dokonania takiej czynności, jeżeli takie umocowanie nie wynika z dokumentów ogólnie dostępnych w bazach CEiDG lub KRS. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo rodzajowe do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach