Przetargi.pl
Zakup, dostawa i konfiguracja sprzętu komputerowego, drukarki, skanera, projektora, maszyny do druku produkcyjnego i oprogramowania na potrzeby pracowni dla nowych zawodów: technik informatyk i technik grafiki komputerowej i poligrafii cyfrowej w Zespole Szkół nr 14 w Warszawie

Zespół Szkół nr 14 ogłasza przetarg

  • Adres: 03481 Warszawa, ul. Józefa Szanajcy
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 619 47 13 , fax. 22 619 47 13
  • Data zamieszczenia: 2017-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół nr 14
    ul. Józefa Szanajcy 5
    03481 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 619 47 13, fax. 22 619 47 13
    REGON: 18319900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zs14.pl/index.php

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup, dostawa i konfiguracja sprzętu komputerowego, drukarki, skanera, projektora, maszyny do druku produkcyjnego i oprogramowania na potrzeby pracowni dla nowych zawodów: technik informatyk i technik grafiki komputerowej i poligrafii cyfrowej w Zespole Szkół nr 14 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup, dostawa i konfiguracja sprzętu. Komputery stacjonarne 18 szt,monitory LCD 18 szt, przełączniki sieciowe 2 szt, szafa dystrybucyjna 1 szt, skaner 5 szt, projektor 1 szt, ekran 1 szt, drukarka sieciowa 1 szt, maszyna do druku produkcyjnego 1 szt, tablet graficzny 20 szt i pakiety oprogramowania na potrzeby pracowni do tworzenia grafiki, obróbki zdjęć ,składu DPD, pracy przy grafice wektorowej i impozycji plików na min.18 stanowisk dla nowych zawodów: technik informatyk i technik grafiki komputerowej i poligrafii cyfrowej w Zespole Szkół nr 14 w Warszawie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30210000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i poz. 2260 oraz z 2017 r., poz. 1089).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna się składać z: 1) wypełnionego formularza o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wypełnionego formularza cenowego o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7, 3) wypełnionego zestawienia ofertowego sprzętu o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. 2. Ponadto do oferty należy załączyć: 1) dokument potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę/y uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. Jeżeli umocowanie wynika z udzielonego pełnomocnictwa musi ono być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. Jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego, należy załączyć odpowiednie dokumenty. 2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienia, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument ten powinien w szczególności zawierać następujące informacje: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu (tj. jaki rodzaj zasobu jest udostępniany), - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia , zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - nazwiska i imiona osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – w przypadku, gdy Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia oddanych mu do dyspozycji. Informację o podmiotach, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, należy zawrzeć w oświadczeniach, o których mowa w rozdziale VI ust. 2 pkt 1) i 2) SIWZ. 3)Dowód wniesienia wadium. 3 Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – według wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego. Wykonawca zgodnie z §9 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2016r., poz. 1126) na wezwanie Zamawiającego złoży dokumenty, o których mowa w §5 ust. 1-9 w/w Rozporządzenia dla podmiotu udostępniającego Wykonawcy zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację ekonomiczną na zasadach określonych w art. 22a ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach