Przetargi.pl
Zakup, dostawa i instalacja urządzeń do mobilnego systemu rozpoznawania tablic rejestracyjnych, realizowana w ramach projektu pt. KrimiTech - Stop Transgranicznej przestępczości samochodowej współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska - Saksonia 2007-2013

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-040 Wrocław, ul Podwale 31-33
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (071) 340 38 00 , fax. (071) 782 41 71
  • Data zamieszczenia: 2013-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
    ul Podwale 31-33 31-33
    50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. (071) 340 38 00, fax. (071) 782 41 71
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup, dostawa i instalacja urządzeń do mobilnego systemu rozpoznawania tablic rejestracyjnych, realizowana w ramach projektu pt. KrimiTech - Stop Transgranicznej przestępczości samochodowej współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska - Saksonia 2007-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a) Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i instalacja urządzeń do mobilnego systemu rozpoznawania tablic rejestracyjnych, realizowana w ramach projektu pt. KrimiTech - Stop Transgranicznej przestępczości samochodowej współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska - Saksonia 2007-2013. b) Dostawa obejmuje dostawę jednego zestawu, wyprodukowanego po dniu 1 stycznia 2013 r., o niżej wskazanych parametrach jakościowo - funkcjonalnych: - zestaw dwóch kamer specjalizowanych do rozpoznawania tablic rejestracyjnych, przygotowany do montażu wewnątrz pojazdu, skutecznie identyfikujący tablice niezależnie od warunków oświetleniowych (zarówno w dzień jak i w nocy) - niezawodność rozpoznawania tablic rejestracyjnych zarówno podczas postoju pojazdu z zamontowaną kamerą jak i podczas przemieszczania się, - pewność odczytu tablic na poziomie min 98% dla europejskich tablic rejestracyjnych, - specjalizowany serwer z możliwością obsługi min. 4 kamer jednocześnie, wraz z niezbędnym oprogramowaniem umożliwiającym rozpoznawanie tablic rejestracyjnych dla 2 pasów ruchu jednocześnie, - system sterowania pracą systemu i akwizycji danych zainstalowany wewnątrz kabiny pojazdu, - prędkość działania systemu - w czasie rzeczywistym, - system przekazu danych do zewnętrznego systemu bazodanowego Zamawiającego za pośrednictwem GPRS/3G/LTE, - możliwość definiowania kryteriów wyszukiwania numerów rejestracyjnych w oparciu o białe i czarne listy i alarmowania w przypadku spełniania kryterium, - zasilanie systemu z sieci pokładowej pojazdu, - rozmiar kamer pozwalający na przechowywanie ich w walizce o wymiarach max. 60x60x30 cm - możliwość podglądu obrazu ONLINE (w czasie rzeczywistym) - instrukcja montażu i uruchomienia urządzeń w języku polskim - oprogramowanie do obsługi oraz do archiwizacji danych wchodzące w skład zestawu Ponadto Wykonawca będzie zobowiązany udzielić minimum 12 miesięcznej gwarancji, przy czym wymaga się, aby konserwacja oraz pomoc techniczna przez okres 12 miesięcy była bezpłatna (wliczona w cenę oferty). Naprawy gwarancyjne powinny być wykonywane w okresie 14 dni od dnia dostarczenia sprzętu do serwisu zlokalizowanego na terenie Polski. Wykonawca będzie zobowiązany również wdrożyć system u Zamawiającego oraz przeszkolić minimum 2 osoby w siedzibie Zamawiającego w zakresie budowy systemu pozwalającej na szybki montaż i demontaż zestawu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302311008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymaga się wniesienia wadium w wysokości: 2 060,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach