Przetargi.pl
Zakup, dostawa i instalacja dygestoriów i mebli laboratoryjnych dla potrzeb Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego w Stalowej Woli

Gmina Stalowa Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 37-450 Stalowa Wola, ul. Wolności 7
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 6433456 , fax. 015 6433412
  • Data zamieszczenia: 2014-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stalowa Wola
    ul. Wolności 7 7
    37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 015 6433456, fax. 015 6433412
    REGON: 83040908600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.stalowawola.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1203
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup, dostawa i instalacja dygestoriów i mebli laboratoryjnych dla potrzeb Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego w Stalowej Woli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa, instalacja dygestoriów i mebli laboratoryjnych dla potrzeb Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego w Stalowej Woli. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis parametrów technicznych i dodatkowych wymagań został zawarty w Załączniku Nr 10 do SIWZ - Specyfikacja techniczna. 3. Wykonawca może obejmować wyposażenie o parametrach lepszych, a przynajmniej równoważnych pod każdym względem w stosunku do wskazanych w niniejszej Specyfikacji. 4. W sytuacji, gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy, usługi i wyposażenie spełniają wymagania Zamawiającego. 5. Oferowane sprzęt musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, musi odpowiadać standardom jakościowym i technicznym, nie może być obciążony żadnymi prawami na rzecz osób trzecich oraz musi spełniać wymagania Zamawiającego określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 6. W celu potwierdzenia parametrów oferowanego przedmiotu zamówienia należy do oferty dołączyć opisy w formie papierowej, które w sposób jednoznaczny pozwolą stwierdzić, że parametry oferowanego sprzętu będą zgodne z wymaganiami Zamawiającego, przedstawionymi w Specyfikacji technicznej (Załącznik Nr 10). 7. Serwis urządzeń musi być realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta. 8. Okresy gwarancji: okres pełnej gwarancji na dygestoria i meble laboratoryjne dla potrzeb Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego w Stalowej Woli oraz wszystkie części składowe musi wynosić minimum 24 miesięcy liczone od dnia podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego z wyjątkiem pozycji w specyfikacji technicznej dla których Zamawiający żąda gwarancji dłuższej. Wykonawca może zaproponować okres gwarancji dłuższy niż wymagany. Oferty z okresem gwarancji dłuższym niż 60 miesięcy będą traktowane przy ocenie ofert jakby miały 60 miesięcy gwarancji. 9. Wykonawca zabezpieczy serwis gwarancyjny na przedmiot zamówienia opisany Specyfikacją techniczną. Cena serwisu gwarancyjnego powinna być wliczona w cenę oferty. 10. Dostawa i instalacja: Wykonawca zobowiązany będzie do transportu, rozładunku wraz z wniesieniem do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń budynku administracyjno-dydaktyczno-socjalnego KUL przy ul. Kwiatkowskiego w Stalowej Woli, a także do podłączenia, instalacji zamawianego sprzętu. 11. Koszt transportu, załadunku i rozładunku, montażu/instalacji oraz zamawianego sprzętu ponosi Wykonawca. 12. Odbiór i instalacja sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia dla potrzeb Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego w Stalowej Woli zostanie dokonany na podstawie protokołu odbioru w terminie uzgodnionym pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 13. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia dokumentacji montażowej i przyłączeniowej jeżeli dostarczany przedmiot zamówienia opisany Specyfikacją techniczną, posiada takie wymagania nie później niż 30 dni przed planowanym terminem dostawy. 14. Dostarczony sprzęt musi posiadać w widocznym miejscu oznaczenie w postaci trwale przymocowanej naklejki lub tabliczki, następującej treści: /Zakup współfinansowany w ramach Programu Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013 (wraz z logami które znajdują się w SIWZ) W załączniku Nr 11 znajduje się plik, który można wykorzystać do wydruku naklejek i tabliczek. 15. Wykonawca/Producent dygestoriów i mebli laboratoryjnych powinien posiadać i powinien dołączyć do oferty kopię poświadczoną z oryginałem Certyfikatu ISO 14001 lub równoważny. 16. Wykonawca, do oferty powinien dołączyć następujące dokumenty potwierdzające wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia tj.: Certyfikat zgodności z normą na stoły laboratoryjne PN-EN 13150 wydany przez akredytowaną zewnętrzną jednostkę badawczą na terenie UE lub równoważny. Certyfikat zgodności z normą na dygestoria PN-EN 14 175 cz.2 i 3 wydany przez notyfikowaną jednostkę badawczą na terenie UE lub równoważny. Atest PZH na armaturę laboratoryjną lub równoważny. Atest PZH na ceramikę monolityczną lub równoważny. Atest PZH na wielkogabarytową ceramikę litą lub równoważny. Atest PZH na blaty laminowane typu postforming lub równoważny. Świadectwo z zakresu higieny radiacyjnej na blaty z ceramiki monolitycznej lub równoważny. Świadectwo z zakresu higieny radiacyjnej na blaty z ceramiki litej wiekogabarytowej lub równoważny. Świadectwo jakości zdrowotnej na blaty i zlewy z ceramiki monolitycznej lub równoważny. 17. Dostawca, którego oferta zostanie wybrana po podpisaniu umowy zobowiązany będzie do zwymiarowania pomieszczeń laboratoryjnych i prawidłowego dostosowania przedmiotu zamówienia do poszczególnych pomieszczeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391800007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.stalowawola.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1203
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach