Przetargi.pl
Zakup, dostarczenie i uruchomienie zasilaczy awaryjnych (UPS) dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach

Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Szpitalna
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 5629582, 5629462, 5629595 , fax. 875 629 594
  • Data zamieszczenia: 2019-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
    ul. Szpitalna 60
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 087 5629582, 5629462, 5629595, fax. 875 629 594
    REGON: 79031936200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital.suwalki.pl/pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: SP ZOZ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup, dostarczenie i uruchomienie zasilaczy awaryjnych (UPS) dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostarczenie i uruchomienie w siedzibie Zamawiającego, fabrycznie nowych zasilaczy awaryjnych (UPS), w ilości, asortymencie i parametrach określonych w załączniku 5 i 6 do SIWZ. 2. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Dostawę 10 sztuk zasilaczy UPS wyposażonych w wyłącznik pożarowy oraz zewnętrzny by-pass serwisowy Zasilanie 1 faza wyjście, 3 fazy wejście i 3 fazowy wyjście/wejście, baterie zewnętrzne na stojaku lub wspólnej obudowie: do pomieszczenia serwerowni w budynku C, niski parter. Wskazane UPS będą obsługiwać oddziały wymienione poniżej: Blok operacyjny : 1) UPS 10KVA, 30min podtrzymanie, obciążenie 6,3 KVA, wyjście 1 faza, wejście 3 fazy 2) UPS 10KVA, 30min podtrzymanie, obciążenie 6,3 KVA, wyjście 1 faza, wejście 3 fazy 3) UPS 10KVA, 30min podtrzymanie, obciążenie 6,3 KVA, wyjście 1 faza, wejście 3 fazy 4) UPS 10KVA, 30min podtrzymanie, obciążenie 6,3 KVA, wyjście 1 faza, wejście 3 fazy 5) UPS 10KVA, 30min podtrzymanie, obciążenie 6,3 KVA, wyjście 1 faza, wejście 3 fazy 6) UPS 10kvA, 30min podtrzymanie, obciążenie 6,3 KVA, wyjście 3 faza, wejście 3 fazy Szpitalny Oddział Ratunkowy : 7) UPS 30KVA, 15min podtrzymanie, obciążenie 15,3 KVA, wyjście 3 faza, wejście 3 fazy Neonatologia: 8) UPS 10KVA, 30min podtrzymanie, obciążenie 6,3 KVA, wyjście 1 faza, wejście 3 fazy 9) UPS 20KVA, 15 min podtrzymanie, obciążenie 6,3 KVA, wyjście 3 faza, wejście 3 fazy Blok porodowy : 10) UPS 30KVA, 15min podtrzymanie, obciążenie 12,6 KVA, wyjście 3 faza, wejście 3 fazy 2) Opracowanie dokumentacji wykonawczej, uzgodnionej z Zamawiającym, niezbędnej do montażu zasilacza UPS. 3) Wykonanie wszelkich prac instalacyjnych związanych z demontażem istniejących zasilaczy UPS i montażem fabrycznie nowych, technicznie sprawnych, zgodnie z obowiązującymi normami zasilacza UPS, w szczególności: a. demontaż istniejących zasilaczy UPS z akumulatorami i utylizacja, b. montaż kompletu nowego zasilacza UPS z akumulatorami, zgodnie z dokumentacją wykonawczą i obowiązującymi przepisami, c. uruchomienie zasilaczy UPS, d. wykonanie pomiarów po montażowych, e. wykonanie prób funkcjonalnych łącznie z testem rozładowania baterii akumulatorów f. opracowanie protokołów z w/w czynności i dołączenie do dokumentacji powykonawczej. 4) Przeszkolenie personelu Zamawiającego z obsługi i działania zasilaczy UPS na działającym urządzeniu. 5) Wykonanie dokumentacji powykonawczej z dołączeniem Dokumentacji Techniczno-Rozruchowych (DTR) z instrukcjami obsługi, eksploatacji i serwisu wraz z wykazem czynności serwisowych oraz certyfikatów/atestów/deklaracji zgodności zamontowanych urządzeń oraz zastosowanych materiałów. W DTR-ach muszą być zawarte parametry techniczne urządzeń, które pozwolą sprawdzić i potwierdzić zgodność wszystkich danych technicznych wymaganych przez Zamawiającego. Ponadto w skład dokumentacji powykonawczej wchodzą protokoły pomiarów, badań i sprawdzeń (ochrona przeciwporażeniowa, rezystancja izolacji, charakterystyka baterii, konduktancja baterii). 6) Skompletowanie dokumentacji powykonawczej całego przedmiotu zamówienia, która zostanie przekazana Zamawiającemu, co najmniej 3 dni przed terminem zawiadomienia Zamawiającego przez Wykonawcę o zakończeniu montażu i zgłoszenia przedmiotu zamówienia do odbioru końcowego w celu odebrania prac i podpisania protokołu odbioru. 7) Zapewnienie serwisu i konserwacji zasilaczy UPS podczas gwarancji, zgodnie z zaleceniami producenta UPS-a i zapisami określonymi w §4 ust. 1 umowy. 8) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania przedmiotu zamówienia w zakresie jakości oraz producenta, zgodnie z treścią złożonej oferty, posiadającego certyfikaty/atesty i oznakowanego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 4. Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2018r., a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. 5. Miejsce realizacji: Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach, ul. Szpitalna 60, 16 – 400 Suwałki
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30237280-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Kwota wadium wynosi 4000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: FORMULARZ OFERTOWY sporządzony przez wykonawcę według instrukcji podanej – załącznik nr 1 do SIWZ. Formularz asortymentowo-cenowy- załącznik nr 5 do SIWZ Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nie jest postępowaniem sądowym, stwierdzić należy, że złożenie dokumentu pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii przez pełnomocnika wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej. Pełnomocnictwo należy złożyć wyłącznie w formie oryginału lub kopii notarialnej; Kopia dowodu wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach