Przetargi.pl
Zakup doposażenia szkół w sprzęt do pracowni matematyczno-przyrodniczych w ramach projektu „Poznajemy świat przez doświadczenie i eksperyment” w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64920 Piła, al. Niepodległości
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 109 442 , fax. 672 109 332
  • Data zamieszczenia: 2017-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile
    al. Niepodległości
    64920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 672 109 442, fax. 672 109 332
    REGON: 57079948000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.pila.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup doposażenia szkół w sprzęt do pracowni matematyczno-przyrodniczych w ramach projektu „Poznajemy świat przez doświadczenie i eksperyment” w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup doposażenia szkół w sprzęt do pracowni matematyczno-przyrodniczych. Przedmiot zamówienia stanowi dostawa doposażenia/wyposażenia w sprzęt trzech szkół: 1) Liceum Ogólnokształcące Mistrzostwa Sportowego w Piłce Siatkowej w Pile, 2) Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. Komisji Edukacji Narodowej w Pile, 3) Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Pile. Dostawa realizowana w ramach projektu p.n. „Poznajemy świat przez doświadczenie i eksperyment” dofinansowanego w ramach poddziałania 8.1.2. Kształcenie ogólne – projekty konkursowe w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na cztery części. 2.1. Pierwsza część zamówienia 1) Pierwsza część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia/wyposażenia w sprzęt, określoną w Załączniku nr 3A do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia części pierwszej. 2) Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. 3) Wykonawca w Formularzu cenowym – Załącznik nr 2A do SIWZ wskaże odnośnie oferowanego doposażenia producenta, typ, model a w przypadku pozycji książkowych autora i tytuł, cenę brutto, wartość brutto oraz sumę wartości brutto. 4) Wykonawca w ramach pierwszej części zamówienia dostarczy: a) do siedziby Liceum Ogólnokształcącego Mistrzostwa Sportowego w Piłce Siatkowej w Pile, ul. Pola 11, 64-920 Piła – doposażenie określone w pozycjach od 1 do 44 Formularza cenowego (Załącznik nr 2A do SIWZ), b) do siedziby Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Pile. Al. Powstańców Wlkp. 18, 64-920 Piła – doposażenie określone w pozycjach od 45 do 141 Formularza cenowego (Załącznik nr 2Ado SIWZ), c) do siedziby Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. Komisji Edukacji Narodowej, ul. Teatralna 1, 64-920 Piła – doposażenie określone w pozycjach od 142 do 150 Formularza cenowego (Załącznik nr 2A do SIWZ). 2.2. Druga część zamówienia 1) Druga część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia/wyposażenia w sprzęt, określoną w Załączniku nr 3B do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia części drugiej. Część druga zamówienia obejmuje dostawę: lodówka do przechowywania materiału badawczego – 2 szt.; blender ręczny – 1 szt.; podgrzewacz kuchenny elektryczny – 1 szt. 2) Termin wykonania zamówienia oraz okres gwarancji stanowią kryteria oceny ofert. 3) Wykonawca w Formularzu cenowym – Załącznik nr 2B do SIWZ wskaże producenta, typ, model oferowanego doposażenia, ceny jednostkowe brutto oraz sumę cen jednostkowych brutto. 4) Wykonawca w ramach drugiej części zamówienia dostarczy: a) do siedziby Liceum Ogólnokształcącego Mistrzostwa Sportowego w Piłce Siatkowej w Pile, ul. Pola 11, 64-920 Piła – doposażenie określone w pozycjach od 1 do 3 Formularza cenowego (Załącznik nr 2B do SIWZ), b) do siedziby Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Pile, Al. Powstańców Wlkp. 18, 64-920 Piła – doposażenie określone w pozycji nr 4 Formularza cenowego (Załącznik nr 2B do SIWZ). 2.3. Trzecia część zamówienia 1) Trzecia część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia/wyposażenia w sprzęt, określoną w Załączniku nr 3C do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia części trzeciej. Część trzecia zamówienia obejmuje dostawę: laptop – 2 szt.; komputer z programami umożliwiającymi pozyskiwanie, przechowywanie, gromadzenie, przetwarzanie oraz prezentowanie informacji geograficznych – 1 szt. 2) Termin wykonania zamówienia oraz okres gwarancji stanowią kryteria oceny ofert. 3) Wykonawca w Formularzu cenowym – Załącznik nr 2C do SIWZ wskaże producenta, typ, model oferowanego doposażenia, ceny jednostkowe brutto oraz sumę cen jednostkowych brutto. 4) Wykonawca w ramach trzeciej części zamówienia dostarczy: a) do siedziby Liceum Ogólnokształcącego Mistrzostwa Sportowego w Piłce Siatkowej w Pile, ul. Pola 11, 64-920 Piła – doposażenie określone w pozycji od 1 Formularza cenowego (Załącznik nr 2C do SIWZ), b) do siedziby Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. Komisji Edukacji Narodowej w Pile, ul. Teatralna 1, 64-920 Piła – doposażenie określone w pozycji nr 2 i 3 Formularza cenowego (Załącznik nr 2C do SIWZ). 2.4. Czwarta część zamówienia 1) Czwarta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia/wyposażenia w sprzęt, określoną w Załączniku nr 3D do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia części czwartej. Część czwarta zamówienia obejmuje dostawę dygestorium. 2) Termin wykonania zamówienia oraz okres gwarancji stanowią kryteria oceny ofert. 3) Wykonawca w Formularzu oferta – Załącznik nr 1 do SIWZ wskaże m. in. producenta, typ, model oferowanego doposażenia oraz cenę brutto. 4) Dostawa doposażenia nastąpi do siedziby Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Pile, Al. Powstańców Wlkp. 18, 64-920 Piła. 3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie, trzy lub cztery części zamówienia. 4. Dostarczone doposażenie (sprzęt) musi być fabrycznie nowe. 5. Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby właściwej szkoły na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się ponieść koszty transportu, rozładunku oraz ubezpieczenia do chwili odbioru przez szkołę. 6. Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 7. W przypadku zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest wskazać części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podać firmy podwykonawców. Zgodnie z art. 25a ust. 5 pkt 2 upzp, Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 6.4. SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Oferta – Załącznik nr 1do SIWZ. 2. Formularz cenowy – Załącznik nr 2 do SIWZ (w przypadku części pierwszej zamówienia – Załącznik nr 2A do SIWZ, w przypadku części drugiej zamówienia – Załącznik nr 2B do SIWZ, w przypadku części trzeciej zamówienia – Załącznik nr 2C do SIWZ). 3. Pełnomocnictwo w przypadku podpisania dokumentów lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy 4. Oświadczenie – zgodnie z treścią Załącznika nr 7 do SIWZ (w związku z tym, że zamówienie dotyczy projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Wykonawcy są zobowiązani do złożenia oświadczenia ze względu na wymogi Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego). 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (dot. informacji podawanych podczas otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – Załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach