GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ ogłasza przetarg
- Adres: 36-072 Świlcza, 168
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-05-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
168
36-072 Świlcza, woj. podkarpackie
REGON: 690010308 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup doposażenia do Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach część II - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część 1: Wyposażenie do kuchni.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia dla części nr 1 określa:1) Załącznik nr 4 – Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia (dla części 1-7),2) Załącznik nr 3 – Wzór umowy;Część 2: Sprzęt komputerowy/elektroniczny (wyposażenie dla personelu projektu oraz pokoju dziennego).Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia dla części nr 2 określa:1) Załącznik nr 4 – Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia (dla części 1-7),2) Załącznik nr 3 – Wzór umowy;Część 3: Gry logiczne (wyposażenie pokoju dziennego).Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia dla części nr 3 określa:1) Załącznik nr 4 – Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia (dla części 1-7),2) Załącznik nr 3 – Wzór umowy;Część 4: Urządzenia do zajęć sportowych (wyposażenie pokoju rehabilitacji) – materiały do zajęć wspierających ruchowo.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia dla części nr 4 określa:1) Załącznik nr 4 – Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia (dla części 1-7),2) Załącznik nr 3 – Wzór umowy;Część 5: Elementy wyposażenia wnętrz (wyposażenie pokoju dziennego i innych pomieszczeń)Część 6: Artykuły gospodarstwa domowego (do kuchni).Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia dla części nr 6 określa:1) Załącznik nr 4 – Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia (dla części 1-7),2) Załącznik nr 3 – Wzór umowy;Część 7: Meble (wyposażenie pokoju dziennego i innych pomieszczeń).Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia dla części nr 7 określa:1) Załącznik nr 4 – Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia (dla części 1-7),2) Załącznik nr 3 – Wzór umowy; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39221000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia do kuchni w Szkole Podstawowej Nr 28 w Rzeszowie
Dodano: 2020-07-06 - Zakup wyposażenia do kuchni w Szkole Podstawowej nr 24
Dodano: 2019-10-29 - Zakup wyposażenia do kuchni w Szkole Podstawowej nr 24
Dodano: 2019-07-26 - Zakup wyposażenia do kuchni w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 4
Dodano: 2019-06-07 - Zakup wyposażenia do kuchni w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 4
Dodano: 2019-03-14 - Zakup wyposażenia do kuchni w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 4
Dodano: 2019-01-16 - Zakup wyposażenia do kuchni w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 4
Dodano: 2018-10-10 - Dostawa wyposażenia kuchni SP 29 w Rzeszowie
Dodano: 2018-05-08 - Modernizacja i wyposażenie zespołu Szkolno- Przedszkolnego nr 8 w Rzeszowie przy ul. Dąbrowskiego 66A
Dodano: 2018-04-27 - Dostawy urządzeń do modernizacji kuchni
Dodano: 2017-08-18