Przetargi.pl
Zakup dodatkowego wyposażenia do prowadzenia działalności kinowej w Gminnym Ośrodku Kultury i Sportu w Prusicach

Gminny Ośrodek Kultury i Sportu ogłasza przetarg

  • Adres: 55-110 Prusice, ul. Jana Pawła II 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 312 63 10 , fax. 71 312 63 10
  • Data zamieszczenia: 2014-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Kultury i Sportu
    ul. Jana Pawła II 7 7
    55-110 Prusice, woj. dolnośląskie
    tel. 71 312 63 10, fax. 71 312 63 10
    REGON: 93082944800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prusice.pl/zakładka zamówienia publiczne/zamówienia gminnych jednostek organizacyjnych
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup dodatkowego wyposażenia do prowadzenia działalności kinowej w Gminnym Ośrodku Kultury i Sportu w Prusicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia wraz z niezbędnym oprogramowaniem i licencjami (zwanych dalej także sprzętem) do prowadzenia działalności kinowej w Gminnym Ośrodku Kultury i Sportu w Prusicach na zasadach określonych w niniejszej SIWZ oraz umowie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania Zamawiającego określa specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ (obejmująca min. przedmiot dofinansowania z Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego). 3. Wymagania ogólne: 1) W przypadku wystąpienia w specyfikacji technicznej zastrzeżonych nazw własnych oraz znaków towarowych producentów lub produktów, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy PZP, dopuszcza się oferowanie produktów równoważnych do wymaganych przy pełnym zagwarantowaniu przez Wykonawcę spełnienia parametrów nie niższych niż opisanych poniżej oraz w specyfikacji technicznej. 2) Dostarczony sprzęt musi spełniać wymagania obowiązujących przepisów, w tym być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2l sierpnia 2007 r, w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz.U. 2007 nr 155 poz. 1089). W szczególności musi posiadać oznaczenie CE (Conformité Européenne), potwierdzające zgodność tego sprzętu z przepisami rozporządzenia. Ocena zgodności i oznaczenie znakiem CE musi dotyczyć całego wyrobu, a nie tylko jego elementów składowych. 3) Wykonawca dostarczy łącznie z ofertą dokumentację w języku polskim, potwierdzającą spełnienie warunków i parametrów technicznych zaoferowanego sprzętu. 4) Zamawiający dopuszcza w charakterze kart technicznych, potwierdzone przez Wykonawcę, wydruki ze stron internetowych producenta lub autoryzowanego dystrybutora sprzętu, zawierające wszystkie parametry sprzętu wyszczególnione przez Zamawiającego. W przypadku zamieszczenia wydruków ze strony internetowej, Wykonawca poda adres strony, z której zostały pobrane wydruki. Należy bezwzględnie podać nazwę producenta i typ oferowanego sprzętu umożliwiający jego jednoznaczną identyfikację. 5) W załączniku nr 1 do formularza ofertowego, (który po wyborze Wykonawcy stanowił będzie załącznik nr 1 do umowy) Wykonawca powinien podać nazwę producenta i typ oferowanego sprzętu oraz/lub oprogramowania. 6) W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych Wykonawca, stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy PZP, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego urządzenia i ich parametry spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (tzn. powinien do złożonej oferty dołączyć opis tych rozwiązań wraz z pełnym podaniem parametrów technicznych urządzeń i funkcjonalności proponowanego oprogramowania) oraz zapewnić, że zaproponowane równoważne urządzenia i oprogramowanie po instalacji i uruchomieniu oraz w czasie eksploatacji nie spowoduje utraty gwarancji oraz wsparcia producenta na urządzenia i oprogramowanie posiadane. Zamawiający nie dopuszcza stwierdzenia, że zaoferowany sprzęt spełnia wymagania, bez dołączenia dokumentacji, o której mowa w punkcie 7.4 SIWZ. 7) Wraz z dostawą sprzętu należy dostarczyć dokument wydany przez producenta, poświadczający datę produkcji sprzętu. 4. Oferowane urządzenia i inny sprzęt winny być fabrycznie nowe, nieużytkowane (również do prezentacji) wyprodukowane po 1 stycznia 2013, wolne od obciążeń prawami osób trzecich. 5. Na dostarczony sprzęt Wykonawca udzieli gwarancji na terminy określone w umowie. 1) Termin gwarancji liczy się od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. 2) Warunki gwarancyjne zawarte w umowie mają pierwszeństwo przed ogólnymi warunkami gwarancji, chyba że ogólne warunki gwarancji są korzystniejsze dla Zamawiającego. 6. Wykorzystywane urządzenia spełniają, co najmniej jedną z następujących norm efektywności energetycznej, jeżeli tego rodzaju normy obowiązują: Energy Star, wspólnotowa etykieta energetyczna (klasa efektywności A) bądź [innych norm krajowych] lub równoważnych. 7. W ramach Zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany między innymi do: 1) transportu, rozładunku oraz montażu przedmiotu zamówienia, 2) instalacji, uruchomienia i zestrojenia sprzętu, kalibracji odtwarzanego obrazu i dźwięku oraz zestrojenia wszystkich urządzeń kina cyfrowego wraz z istniejącą infrastrukturą techniczną, 3) przeszkolenia pracowników wskazanych przez Zamawiającego (co najmniej 3), bezpośrednio po uruchomieniu dostarczonego systemu do projekcji kinowej, w zakresie obsługi, diagnostyki i niezbędnych czynności nastawczych, co poświadczy wydaniem certyfikatów zaświadczających odbycie szkolenia kinooperatora, 4) zapewnienia możliwości pracy istniejącego systemu audio z projektorem analogowym i cyfrowym, 5) przekazania Zamawiającemu szczegółowych: a) instrukcji obsługi i konserwacji dla każdej właściwej jednostki dostarczonego sprzętu, b) deklaracje zgodności na oznaczenia CE (Conformité Européenne), c) dokumentów gwarancyjnych producenta w języku polskim, d) instrukcji obsługi i konserwacji w języku polskim, e) dostarczenia atestów i aprobaty techniczne zainstalowanych aparatów, urządzeń, przewodów i kabli, 6) świadczenie gwarancji w systemie door to door - polegającej na odbiorze uszkodzonego sprzętu ze wskazanego miejsca (na terenie kraju) a następnie dostarczenie sprawnego sprzętu na koszt Wykonawcy, potwierdzonego umową gwarancyjną (miedzy Zamawiającym a Wykonawcą), lub innym dokumentem, 7) dostarczenia wszystkich urządzeń potrzebnych do przeprowadzenia prób, 8) przeprowadzenia wszystkich regulacji i zmian, które okażą się konieczne dla prawidłowego funkcjonowania sprzętu w obiekcie. 8. Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za to, że jest uprawniony do wprowadzenia do obrotu zainstalowanego oprogramowania oraz za to, że Zamawiający wskutek zawarcia umowy będzie upoważniony do korzystania w ramach zwykłego użytku ze wszelkiego oprogramowania dostarczonego wraz ze sprzętem. 9. Zamawiający wymaga uczestnictwa Wykonawcy podczas pierwszej projekcji u Zamawiającego oraz dodatkowego zestrojenia sprzętu w przypadku ujawnionych usterek w funkcjonowaniu lub kompatybilności. 10. Ilekroć w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia podano konkretne wymiary oraz wagę sprzętu bez określenia możliwych różnic są one wartościami minimalnymi, dopuszcza się odchylenie w stosunku od wartości minimalnej +/- 5%, jednakże wyłącznie w odniesieniu do sprzętu, którego waga i wielkość nie ma znaczenia w odniesieniu do istniejącego sprzętu oraz instalacji. 11. Zawarte w projekcie urządzenia należy traktować, jako wzorcowe zapewniające pełną funkcjonalność i kompatybilność z wykonanymi instalacjami. 12. W celu opisania stanu istniejącego w odniesieniu, do którego Wykonawca winien zachować kompatybilność Zamawiający publikuje wraz z SIWZ na stronie internetowej ww.bip.prusice.pl dokumentację powykonawczą, w tym zrealizowane projekty instalacyjne sali widowiskowej, w plikach stan istniejący od 1 do 15.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 386520000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2. ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2) Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. 3) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta i Gminy Prusice nr 27 9583 1019 0200 1300 2002 0005 Bank Spółdzielczy w Obornikach Śląskich O/ Prusice, przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w przypadku przelewu bankowego uważa się datę i godzinę wpływu środków na konto Zamawiającego. Niewniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 4) Wymaga się, aby w gwarancji wadialnej zawarte były informacje, na podstawie, których możliwe byłoby zidentyfikowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5) Określa się wysokość wadium na równowartość kwoty 10 000,00 PLN. 6) Okoliczność wniesienia wadium powinna być weryfikowalna dla Zamawiającego, tj. wgląd w/w rachunek bankowy bądź zapoznanie się z właściwym dokumentem w ofercie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.prusice.pl /zakładka zamówienia publiczne/zamówienia gminnych jednostek organizacyjnych
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach