Przetargi.pl
Zakup dermatomu akumulatorowego wraz z siatkownicą dla potrzeb Oddziału Replantacyjno-Rekonstrukcyjnego Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego im prof. Adama Grucy CMKP w Otwocku

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, Konarskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7794031 w. 477, , fax. 22 7794031 w. 477
  • Data zamieszczenia: 2020-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP
    Konarskiego 13
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 22 7794031 w. 477, , fax. 22 7794031 w. 477
    REGON: 29015600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://portal.smartpzp.pl/spskgruca/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup dermatomu akumulatorowego wraz z siatkownicą dla potrzeb Oddziału Replantacyjno-Rekonstrukcyjnego Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego im prof. Adama Grucy CMKP w Otwocku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup dermatomu akumulatorowego wraz z siatkownicą dla potrzeb Oddziału Replantacyjno-Rekonstrukcyjnego Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego im prof. Adama Grucy CMKP w Otwocku. 2. Zamówienie obejmuje następujący zakres: 1) Sprzedaż i dostawa 2) Transport na miejsce montażu 3) Uruchomienie urządzeń 4) Testowanie 5) Szkolenie personelu odnośnie użytkowania 6) Szkolenie personelu technicznego odnośnie obsługi technicznej 7) Przedłożenie dokumentów wymaganych do odbioru: 8) zgłoszenie przez wykonawcę faktu zakończenia instalacji, uruchomienia i gotowości do odbioru, 9) dokumentów potwierdzających przeprowadzenie określonych w umowie szkoleń, 10) wymaganych umową i stosownymi przepisami instrukcji obsługi i dokumentacji technicznej. 3. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 1a, 6, 7 tj. formularzu cenowym, tabeli wymagań ogólnych, tabeli wymagań technicznych 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ Prawo opcji: a) Zamawiający w ramach prawa opcji zastrzega możliwość dokonania zakupu asortymentu wymienionego w formularzu cenowym w tabeli nr 2 – zamówienie opcjonalne realizacja w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy na podstawie złożonego zamówienia, termin realizacji pojedynczego zamówienia – 14 dni od daty złożenia zamówienia, zamówienie nie będzie realizowane jednorazowo.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33169000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pozostałe dokumenty wymagane wraz z ofertą Postać papierowa oferty Postać elektroniczna oferty Pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie - w przypadku, gdy: 1. Wykonawca dokonuje jakichkolwiek czynności w postępowaniu przez przedstawiciela (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów), a uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z ustawy lub wpisu do rejestru przedsiębiorców, 2. Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia i ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo wystawione w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub kopii poświadczonej notarialnie przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego - w przypadku, gdy: 1. Wykonawca dokonuje jakichkolwiek czynności w postępowaniu przez przedstawiciela (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów), a uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z ustawy lub wpisu do rejestru przedsiębiorców, 2. Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia i ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zobowiązanie podmiotu trzeciego w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem Zobowiązanie podmiotu trzeciego wystawione w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane oraz Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017 roku w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych ________________________________________________________________________________ OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT postać papierowa oferty Wykonawca zobowiązany jest złożyć na dzień składania ofert: a) Formularz cenowy oraz formularz ofertowy z wykorzystaniem wzorów stanowiących Załączniki nr 1 i 1a do SIWZ. Dokument sporządzony w oryginale w formie pisemnej b) Tabela wymagań technicznych stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ- Dokument sporządzony w oryginale w formie pisemnej c) Oświadczenie Wykonawcy, że spełniania warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Dokument sporządzony w oryginale w formie pisemnej d) Zobowiązanie podmiotu trzeciego. Dokument sporządzony w oryginale w formie pisemnej lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem UWAGA!!! Załączniki nr 1 i 1A, 7 do SIWZ stanowią treść oferty i w związku z tym nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy PZP. Oferty, które nie będą zawierały tych dokumentów zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP. 1. Złożenia oferty w formie pisemnej w postaci papierowej (w oryginale) wymaga podpisania dokumentu własnoręcznie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy 2. Pełnomocnictwa składa się, zgodnie z art. 99 § 1 Kodeksu cywilnego, w takiej samej formie, jak forma czynności prawnej, do dokonania której zostało udzielone, jeżeli do ważności czynności prawnej potrzebna jest szczególna forma; postać elektroniczna ofert Wykonawca zobowiązany jest złożyć na dzień składania ofert: a) Formularz cenowy oraz formularz ofertowy z wykorzystaniem wzorów stanowiących Załączniki nr 1 i 1a do SIWZ. Dokument sporządzone w oryginale postaci elektronicznej i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym b) Tabela wymagań technicznych stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ - Dokument sporządzony w oryginale postaci elektronicznej i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym c) Oświadczenie Wykonawcy, że spełniania warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Dokument sporządzony w oryginale w postaci elektronicznej i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym d) Zobowiązanie podmiotu trzeciego. Dokument sporządzony w oryginale w postaci elektronicznej i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego UWAGA!!! Załączniki nr 1 i 1A, 7do SIWZ stanowią treść oferty i w związku z tym nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy PZP. Oferty, które nie będą zawierały tych dokumentów zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP. 1. Złożenie oferty w postaci elektronicznej wymaga opatrzenia dokumentu kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Zamawiający informuje, że zgodnie z art.78¹ § 1 Kodeksu cywilnego do zachowania elektronicznej formy czynności prawnej wystarczy złożenie oświadczenia woli w postaci elektronicznej i opatrzenie go kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 2. Pełnomocnictwa składa się, zgodnie z art. 99 § 1 Kodeksu cywilnego, w takiej samej formie, jak forma czynności prawnej, do dokonania której zostało udzielone, jeżeli do ważności czynności prawnej potrzebna jest szczególna forma; 3. Środkiem komunikacji elektronicznej służącym do przesłania oferty oraz innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postepowania jest Portal Smart PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach