Przetargi.pl
Zakup defibrylatora, systemu do kompresji klatki piersiowej oraz ambulansu (typu C) wraz z wyposażeniem dla Powiatowego Pogotowia Ratunkowego w Świdnicy z podziałem na zadania

Powiat Świdnicki ogłasza przetarg

  • Adres: 58100 Świdnica, ul. M. Skłodowskiej-Curie
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 8500400, 8500442 , fax. 748 530 927
  • Data zamieszczenia: 2017-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Świdnicki
    ul. M. Skłodowskiej-Curie 7
    58100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 74 8500400, 8500442, fax. 748 530 927
    REGON: 89071830800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.swidnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup defibrylatora, systemu do kompresji klatki piersiowej oraz ambulansu (typu C) wraz z wyposażeniem dla Powiatowego Pogotowia Ratunkowego w Świdnicy z podziałem na zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu medycznego, zgodnie z wymaganiami szczegółowymi określonymi poniżej: Zadanie nr 1 - Defibrylator 1. Aparat przenośny 2. Certyfikat – deklaracja CE 3. Rok produkcji – urządzenie fabrycznie nowe 2017 r. 4. Zasilanie akumulatorowe z baterii bez efektu pamięci 5. Ładowanie akumulatorów z sieci 230 V AC lub 12V DC – ładowarka minimum dwustanowiskowa 6. Czas pracy urządzenia na jednym akumulatorze – min. 180 minut monitorowania lub min. 200 defibrylacji x 200J 7. Ciężar defibrylatora poniżej 10 kg 8. Codzienny autotest bez udziału użytkownika, bez konieczności włączania urządzenia. 9. Norma IP min 44 10. Defibrylacja synchroniczna i asynchroniczna 11. Defibrylacja w trybie ręcznym i AED 12. Dwufazowa fala defibrylacji w zakresie energii minimum od 5 do 360 J 13. Dostępne poziomy energii zewnętrznej – minimum 25. 14. Automatyczna regulacja parametrów defibrylacji z uwzględnieniem impedancji ciała pacjenta 15. Defibrylacja przez łyżki twarde mocowane w obudowie defibrylatora i elektrody naklejane, w wyposażeniu łyżki dziecięce. 16. Łyżki twarde z regulacją energii defibrylacji, wyposażone w przycisk umożliwiający drukowanie. Mocowanie łyżek twardych bezpośrednio w obudowie urządzenia. 17. Stymulacja przezskórna w trybie sztywnym i na żądanie 18. Częstość stymulacji min. 40-170 impulsów/minutę 19. Regulacja prądu stymulacji min. 0-200 mA 20. Odczyt 3 i 12 odprowadzeń EKG 21. Automatyczna interpretacja i diagnoza 12-odprowadzeniowego badania EKG uwzględniająca wiek i płeć pacjenta 22. Alarmy częstości akcji serca 23. Zakres pomiaru tętna od 20-300 u/min 24. Zakres wzmocnienia sygnału EKG min. od 0,25 do 4cm/Mv, minimum 8 poziomów wzmocnienia. 25. Prezentacja zapisu EKG – minimum 3 kanały na ekranie 26. Ekran kolorowy o przekątnej minimum 8”. 27. Wydruk EKG na papierze o szerokości minimum 70mm. 28. Pamięć wewnętrzna wszystkich rejestrowanych danych 29. Transmisja danych przez modem do stacji odbiorczych 30. Moduł pomiaru SpO2 w zakresie 50-100% z czujnikiem typu klips dla dorosłych (1 sztuka) i dzieci (2 sztuki) 31. Moduł pomiaru stężenia methemoglobiny i karboksyhemoglobiny za pomocą czujnika typu klips 32. Moduł ciśnienia nieinwazyjnego NIBP z mankietem dla dorosłych. 33. Moduł EtCO2 z zakresem pomiaru min od 0 do 99 mmHg, z automatyczną kalibracją bez udziału użytkownika. 34. Możliwość rozbudowy o moduł IBP 35. Możliwość rozbudowy o moduł pomiaru temperatury 36. Torba na defibrylator. Zadanie nr 2 - System do kompresji klatki piersiowej 1. Aparat przenośny 2. Certyfikat – deklaracja CE 3. Rok produkcji – fabrycznie nowe 2017 r. 4. Cykl pracy: 50% kompresja / 50 % dekompresja 5. Częstość kompresji zawarta w zakresie 80 – 110 uciśnięć na minutę osiągalna w przedziale temperatur (+ 0°C do + 35°) 6. Głębokość kompresji: w zakresie 5 - 6 cm 7. Działanie urządzenia w pełni elektryczne. 8. Możliwość automatycznego doładowania akumulatora wewnętrznego podczas pracy urządzenia (RKO) z zewnętrznego źródła zasilania (230V AC lub 12 VDC) 9. Źródło zasilania: - akumulator ładowany ze źródła napięcia przemiennego 230 V ~/50 Hz - zasilanie 12 V DC (ze ściany karetki) - zasilanie 230 VAC 10. Możliwość wykonywania ciągłej, nieprzerwanej kompresji w trakcie transportu pacjenta przy zasilaniu z akumulatora min. 45 min. oraz dodatkowo w warunkach stacjonarnych bez ograniczeń 11. Aktywna relaksacja klatki piersiowej za pomocą ssawki. 12. Możliwość wykonania defibrylacji bez konieczności zdejmowania urządzenia z pacjenta 13. Wyposażenie aparatu: a. Torba przenośna lub plecak b. deska pod plecy c. podkładka stabilizująca pod głowę d. pasy do mocowania rąk pacjenta do urządzenia e. akumulator – 3 sztuki f. elementy bezpośredniego kontaktu z pacjentem przy masażu (min. 2 szt.) g. ładowarka do akumulatora (dodatkowa lub w urządzeniu) 14. Możliwość ładowania urządzenia w zamkniętej torbie transportowej 15. Waga urządzenia wraz z torbą i akcesoriami poniżej 12 kg 16. Moduł radiowy Bluetooth UWAGA:  Oferowane wyroby medyczne muszą spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211 t. j. ze zm. ), oraz posiadać aktualne atesty, certyfikaty itp.  Opis właściwości, zasady bezpieczeństwa użytkowania, termin ważności oraz numery świadectwa rejestracji muszą znajdować się na dostarczonych urządzeniach, jeżeli jest takie wskazanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.  Do dostarczonego sprzętu medycznego wykonawca dołączy instrukcje obsługi w języku polskim. Zadanie nr 3 – Ambulans sanitarny typu C z zabudową medyczną i wyposażeniem. Zamówienie ma być zrealizowane zgodnie z wymaganiami szczegółowymi określonymi w załączniku do projektu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33182100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymaga się wniesienia wadium w wysokości:  dla zadania nr 1 – 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych złotych),  dla zadania nr 2 – 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych),  dla zadania nr 3 – 6.500,00 zł (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach