Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10-602 Olsztyn, ul. Pstrowskiego 28b
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 5261900 , fax. 089 5399876
- Data zamieszczenia: 2010-01-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie
ul. Pstrowskiego 28b 28b
10-602 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 5261900, fax. 089 5399876
REGON: 51075125000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.olsztyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup części zamiennych, olejów i materiałów eksploatacyjnych do sprzętu drogowego firmy STIHL, będącego na stanie RDW Elbląg - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup części zamiennych, olejów i materiałów eksploatacyjnych do sprzętu drogowego firmy STIHL - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 168200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie przewiduje się
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące: - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; - posiadania wiedzy i doświadczenia; - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców składających ofertę wspólnie. 3. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu (wg formuły spełnia/nie spełnia) na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty. Zamawiający wezwie Wykonawców, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art.25 ust. 1 ustawy Pzp, wg. uwarunkowań art. 26 ust. 3 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Od Wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy oraz w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów: 1) opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; 2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1; 3) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wskazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.olsztyn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wraz z montażem głowicy ścinkowo-okrzesującej oraz adaptacją żurawia do harwestera Valmet 911.4
Dodano: 2015-08-27 - Dostawa wraz z montażem głowicy ścinkowo -okrzesującej do Harvestera Valmet 941
Dodano: 2014-10-17 - Dostawa części zamiennych do pił motorowych, podkrzesywarek, wykaszarek, nożyc mechanicznych, agregatu prądotwórczego, zagęszczarek oraz świdra ziemnego dla Rejonu Dróg Wojewódzkich w Olecku, ul. Wojska Polskiego 12
Dodano: 2009-03-19