Przetargi.pl
Zakup części zamiennych i materiałów do konserwacji podręcznego sprzętu gaśniczego.

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 70-240 Szczecin, ul. Narutowicza 17B
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 452026, 261 452000 , fax. 261 452024, 261 452029
  • Data zamieszczenia: 2015-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    ul. Narutowicza 17B 17B
    70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 261 452026, 261 452000, fax. 261 452024, 261 452029
    REGON: 81006093700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rziszczecin.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup części zamiennych i materiałów do konserwacji podręcznego sprzętu gaśniczego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup części zamiennych i materiałów do konserwacji podręcznego sprzętu gaśniczego. 2. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części: Część I zamówienia - Proszek gaśniczy do konserwacji podręcznego sprzętu gaśniczego. Część II zamówienia - Części zamienne i materiały do konserwacji podręcznego sprzętu gaśniczego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu dla części I i II zamówienia został określony w załączniku nr 4 do SIWZ -Specyfikacja Techniczna Przedmiotu. 4. Materiały wymienione w Specyfikacji Technicznej przeznaczone dla części I i II zamówienia są do naprawy i konserwacji podręcznego sprzętu gaśniczego dla Warsztatu Naprawy Sprzętu Pożarniczego. Materiały powinny być wyprodukowane w 2015 roku oraz powinny być dostarczone w opakowaniach z opisem asortymentu zgodnym ze Specyfikacją Techniczną Przedmiotu ze wskazaniem rodzaju urządzenia, do którego mają zastosowanie. Brak właściwego oznaczenia spowoduje nie przyjęcie dostawy. 5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia wraz z rozładunkiem na koszt własny do magazynu RZI Szczecin przy ul. Ostrawickiej 16 w Szczecinie. Magazyn czynny w dni powszednie od godz. 8.00 do godz. 13.00. 6. Rozładunek, za który odpowiada wykonawca, obejmuje: rozładunek pojazdu i ułożenie przedmiotu zamówienia przed magazynem wyznaczonym przez zamawiającego w sposób umożliwiający jego przeliczenie i sprawdzenie jakości. Nie zastosowanie się do zasad dotyczące rozładunku eliminuje dostawę. 7. Z chwilą rozpoczęcia dostawy materiałów wymienionych w części I poz. 1 do 4 i części II poz. 51 Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ, Wykonawca dostarczy kartę charakterystyki preparatu niebezpiecznego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie karty charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego z dnia 03.07.2002 r., Dz. U. 2002 Nr 140, poz.1171 oraz na każdy zawór bezpieczeństwa ZA-3 oraz zawór bezpieczeństwa do AP 25z w części II zamówienia poz. 15 i 43 należy dostarczyć Poświadczenie wykonania i badania zaworu bezpieczeństwa. 8. Wykonawca zobowiązuje się powiadomić Zamawiającego o planowanej dostawie z 3 - dniowym wyprzedzeniem pismem na fax 261 451-50-09. 9. Wartość szacunkowa przedmiotu zamówienia wynosi 75 821,80 PLN.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 249512100
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rziszczecin.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach