Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych ogłasza przetarg
- Adres: 60-628 Poznań, ul. Wojska Polskiego 86/90
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8575245 , fax. 061 8575066
- Data zamieszczenia: 2009-05-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych
ul. Wojska Polskiego 86/90 86/90
60-628 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8575245, fax. 061 8575066
REGON: 63438647700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.cswl.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja budżetowa - obrona
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup części zamiennych i akcesoriów do pojazdów kołowych ciężarowych i dostawczych i osobowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup części zamiennych i akcesoriów do pojazdów kołowych ciężarowych, dostawczych i osobowych , w ilościach i asortymencie wymienionym w załącznikach nr 3/1, 3/2 do SIWZ - formularzach cenowych. Zamówienie składa się z 2 części - pakietów: - pakiet 1 - części zamienne i akcesoria do pojazdów ciężarowych i autobusów (marki Star 200, 244, 944, 266, 266M,944, Autosan H.10 i H 9 - pakiet 2 - części zamienne do pojazdów dostawczych i terenowo-osobowych marki Lublin I, II i III, Honker 2324 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 343000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniają następujące warunki art. 22 ust. 1pkt.1)-3) ustawy.W celu potwierdzenia spełniania opisanych wyżej warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty . Ocena warunków nastapi na zasadzie spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ ( należy zakreślić odpowiednie podpunkty) oraz 3) Formularze cenowe, złożone na drukach, stanowiących załączniki nr 3 do SIWZ. 4) W przypadku przedstawienia osób nie będących pracownikami Wykonawcy oraz nie dysponowania potencjałem technicznym przez Wykonawcę należy załączyć do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetarg.army.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną