Przetargi.pl
Zakup części wyposażenia dla Oddziału Chirurgii Urazowo- Ortopedycznej - sprzęt medyczny, dla potrzeb SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego z siedzibą w Częstochowie przy ul. Mirowskiej 15.

SP ZOZ Miejski Szpital Zespolony ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Mirowska 15
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3702781, 3702795
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SP ZOZ Miejski Szpital Zespolony
    ul. Mirowska 15 15
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 034 3702781, 3702795
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsm.czest.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup części wyposażenia dla Oddziału Chirurgii Urazowo- Ortopedycznej - sprzęt medyczny, dla potrzeb SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego z siedzibą w Częstochowie przy ul. Mirowskiej 15.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup części wyposażenia dla Oddziału Chirurgii Urazowo- Ortopedycznej - sprzęt medyczny, dla potrzeb SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie. 1) Uniwersalny stół do badań - 1 szt, 2) Wózek do przewożenia pacjentów - 1 szt, 3) Szafka przyłóżkowa - 10 szt, 4) Szafka przyłóżkowa z blatem bocznym - 6 szt, 5) Łóżko czterosegmentowe rehabilitacyjne - 16 szt, 6) Stolik zabiegowy - 1 szt, 7) Płuczko-dezynfektor 1 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331922107
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne ubiegać się mogą Wykonawcy, spełniający następujące warunki: - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2, spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 Pzp. - spełniają wymagania SIWZ, - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia. Sposób oceny warunków: Dokumenty i oświadczenia będą badane pod względem formalno - prawnym, pod względem aktualności, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: 1.aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. aktualne świadectwo rejestracji Ministerstwa Zdrowia lub świadectwo dopuszczenia, pozytywna opinia o wyrobie medycznym lub deklaracja zgodności CE - zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych. 3. polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na minimalną sumę ubezpieczenia odpowiedniej do wartości przedmiotu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsm.czest.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną