Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego "Meditrans" SPZOZ w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 00-685 Warszawa, ul. Poznańska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 225 251 243 , fax. 225 251 279
- Data zamieszczenia: 2019-10-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego "Meditrans" SPZOZ w Warszawie
ul. Poznańska 22
00-685 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 225 251 243, fax. 225 251 279
REGON: 29467400000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.meditrans.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup części do naprawy ambulansów i preparatów do myjni - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup części do naprawy ambulansów i preparatów do myjni szczegółowo opisanych w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1. Wykaz zadań będących przedmiotem zamówienia: Zadanie 1. Części do naprawy ogrzewania postojowego ambulansów Zadanie 2. Części do naprawy sygnalizacji świetlnej i dźwiękowej ambulansów Zadanie 3. Części do naprawy wyposażenia przedziału medycznego Zadanie 4. Preparaty do myjni automatycznej Dla zadań nr 1-3: Wykonawca gwarantuje, że części zamienne do samochodów będące przedmiotem zamówienia spełniają parametry techniczne i jakościowe określone Polskimi Normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane. Wykonawca gwarantuje wymianę części zamiennej w przypadku zastosowania przez producenta pojazdu w procesie produkcji innego typu części niż przedstawione w ofercie. Wykonawca zapewnia, że części zamienne są fabrycznie nowe i sprawne, opakowane. Za datę rozpoczęcia biegu terminu gwarancji przyjmuje się datę dostawy danej części. Dla zadania nr 4: Termin ważności oferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 m-cy od daty podpisania umowy. Wykonawca gwarantuje, że przedmiot zamówienia jest fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych. Przez cały okres obowiązywania umowy dostawy realizowane będą na warunkach i cenach określonych w podpisanej umowie. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych do wymienionych w załączniku nr 2 do SIWZ. Przez produkt równoważny rozumie się produkt o parametrach jakościowych takich samych lub lepszych jak te, które zostały określone w SIWZ, lecz oznaczone innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Posiadający te same cechy funkcjonalne, co wskazany w SIWZ konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie przez Wykonawcę stosownego oświadczenia;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. W zakresie nieuregulowanym niniejszą SIWZ, zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016, poz. 1126 ze zm.), zmienionego Rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii (Dz. U. z 2018, po. 1993).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa części zamiennych do autobusów i pojazdów ciężarowych.
Dodano: 2024-01-19 - Dostawa pełnego asortymentu oryginalnych, fabrycznie nowych części zamiennych do samochodów służbowych SOP marki Toyota w latach 2024 - 2025.
Dodano: 2023-10-24 - Dostawa oryginalnych, fabrycznie nowych części zamiennych do samochodów SOP marki Skoda w 2023r.
Dodano: 2023-01-03 - Zakup płynów, części oraz akcesoriów do pojazdów na potrzeby RZGW w Gdańsku
Dodano: 2022-09-20 - Zakup z dostawą akcesoriów, materiałów i środków konserwacyjnych do pojazdów służbowych dla jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego Zegrze
Dodano: 2022-08-03 - DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO AUTOBUSÓW I POJAZDÓW CIĘŻAROWYCH
Dodano: 2020-11-30 - Dostawa części samochodowych i akcesoriów motoryzacyjnych niezbędnych do eksploatacji samochodów służbowych dla RZGW w Gdańsku i jednostek podległych w roku 2021-2022
Dodano: 2020-10-09 - „Dwuletnia sukcesywna dostawa części do pojazdów osobowych, ciężarowych, dostawczych, autobusów, mikrobusów 1.BLTr. – umowa ramowa”
Dodano: 2020-09-24 - Zakup części zamiennych i chemii warsztatowej
Dodano: 2020-07-27 - Zakup i dostawa części zamiennych oraz filtrów do pojazdów służbowych dla 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu oraz jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu
Dodano: 2020-07-22