Przetargi.pl
Zakup cyfrowego systemu interkomowego

Teatr Nowy im. Tadeusza Łomnickiego ogłasza przetarg

  • Adres: 60-838 Poznań, Dąbrowskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 484 885 , fax. 618 484 933
  • Data zamieszczenia: 2020-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Teatr Nowy im. Tadeusza Łomnickiego
    Dąbrowskiego 5
    60-838 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 484 885, fax. 618 484 933
    REGON: 00027889900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatrnowy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup cyfrowego systemu interkomowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa nadana zamówieniu: Zakup cyfrowego systemu interkomowego. Nr zamówienia: TN-ZP.226.1.2020 Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż systemu komunikacji wewnętrznej – interkomu na potrzeby Teatru Nowego w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w zał. nr 1 do SIWZ – OZP. Wykonawca jest obowiązany dostarczyć oraz przeprowadzić montaż, instalację, programowanie, strojenie oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi ww. systemu w wymiarze 8 h. Wymagane jest aby wszystkie oferowane urządzenia pochodziły z fabrycznej i oficjalnej produkcji. Nie dopuszcza się stosowania urządzeń spoza oficjalnej produkcji produktów typu „custom shop” tj. rozwiązań warsztatowych lub indywidualnych. Wymóg ten nie dotyczy urządzeń, co do których Zamawiający nie wymaga w zał. nr 1 do SIWZ kart katalogowych. Gwarancja jakości na całość przedmiotu umowy: co najmniej 24 m-cy od dnia podpisania bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy (podlega ocenie w kryteriach oceny ofert). Do oferty należy dostarczyć szczegółową listę obejmującą producenta, model oraz ilość oferowanych urządzeń. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione w projekcie umowy. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiany ceny w zakresie wysokości stawki podatku VAT, jeżeli zostanie ogłoszona ustawowa jej zmiana - nie wymaga się sporządzenia aneksu, 2) nie stanowi istotnej zmiany umowy: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami. 3) zawsze dopuszczalne są zmiany w rozumieniu art. 144 ust. 1 uPzp. jednakże nie stanowi to obowiązku, z którego Wykonawca mógłby wnosić roszczenie wobec Zamawiającego. Zamawiający nie ustanawia wymogów wynikających z art. 29 ust. 3 uPzp. W przypadku użycia w załącznikach do niniejszej SIWZ nazw materiałów, producentów czy znaków towarowych, należy je traktować, jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Ilekroć SIWZ wskazuje znak towarowy materiału, patent lub pochodzenie, Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny materiał spełniający wymogi techniczne wskazanego oraz posiadający właściwości użytkowe zgodne z wymogami określonymi w Polskich Normach przenoszących normy europejskie lub normach innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany udowodnić w ofercie, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Materiały, wyroby, rozwiązania techniczne do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w SIWZ i załącznikach do niej. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 701, z późn. zm.). Wywóz odpadów i ich utylizacja odbywa się bez dodatkowego wynagrodzenia. CPV: 32360000-4 – urządzenia komunikacji wewnętrznej 32340000-1 – mikrofony i głośniki 32323000-3 - monitory video 38651600-9 - kamery V. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych, zamiennych. VI. Termin wykonania zamówienia. Do 31 maja 2020 (podlega ocenie w kryteriach oceny ofert).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32360000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: XIV. Wadium 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5.500,00 zł wniesionym przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu – PLN; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu PLN należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy: 68 1090 1362 0000 0000 3601 7871 z dopiskiem: „Wadium – INTERKOM” nr sprawy: TN-ZP.226.1.2020”. Potwierdzenie polecenia przelewu zaleca się dołączyć do oferty. Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku wskazanym przez zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w ofercie. 5. Zabezpieczenie wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi być nieodwołalne i bezwarunkowe, a w swojej treści musi określać warunki, których zaistnienie spowoduje powstanie po stronie gwaranta obowiązku zapłaty. Gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać także następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; c) kwotę gwarancji; d) termin ważności gwarancji. 6. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować cały okres związania ofertą. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: X. Opis sposobu przygotowania oferty POSTAĆ ELEKTRONICZNA 1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez wykonawcę. 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: e-mail: sekretariat@teatrnowy.pl 3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: Bartosz Borowicz, Kierownik działu produkcji i eksploatacji spektakli, tel 609-874-200 4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. 5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP (miniPortal: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP: https://epuap.gov.pl/wps/portal). 6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. 7. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 8. Identyfikator postępowania i klucz publiczny dla danego postępowania o udzielenie zamówienia dostępne są na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu oraz stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 11. Treść oferty musi być zgodna z treścią SIWZ. 12. Wszelkie zmiany naniesione przez wykonawcę w treści oferty po jej sporządzeniu muszą być podpisane przez wykonawcę zgodnie z wymogami SIWZ. 13. Oferta musi być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wykonawcę, tj. osobę (osoby) reprezentującą wykonawcę, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania wykonawcy. 14. Jeżeli osoba (osoby) podpisująca ofertę (reprezentująca wykonawcę lub wykonawców występujących wspólnie) działa na podstawie pełnomocnictwa, pełnomocnictwo to w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza musi zostać dołączone do oferty. 15. Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę lub złożony wraz z ofertą sporządzony w języku innym niż polski musi być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski, chyba że SIWZ stanowi inaczej. 16. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 17. W rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone przez wykonawcę klauzulą „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji”. Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert musi wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, w szczególności określając, w jaki sposób zostały spełnione przesłanki, o których mowa w art. 11 pkt 4 ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, zgodnie z którym tajemnicę przedsiębiorstwa stanowi określona informacja, jeżeli spełnia łącznie 3 warunki: a) ma charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny przedsiębiorstwa lub jest to inna informacja mająca wartość gospodarczą, b) nie została ujawniona do wiadomości publicznej, c) podjęto w stosunku do niej niezbędne działania w celu zachowania poufności. Zaleca się, aby informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa były załączone do innego pliku niż oferta - oddzielone od pozostałej (jawnej) części oferty (pkt 8.3 SIWZ). Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy. 18. Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: 1) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik do SIWZ; 2) Pełną specyfikację oferowanego sprzętu; 3) Oświadczenia – zał. 3a i 3b do SIWZ; 4) pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy; 5) potwierdzenie wniesienia wadium w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, oryginał dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia) składa się z zachowaniem postaci elektronicznej i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną z ramienia wystawcy dokumentu wadialnego; 6) zobowiązanie podmiotu trzeciego – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego; 7) Jeżeli dotyczy - wykaz rozwiązań równoważnych, jeżeli wykonawca takiż oferuje wraz z dokumentami potwierdzającymi, iż oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego określone w SIWZ. Uwaga: dokumenty dot. równoważności nie należą do dokumentów, o których mowa w art. 25 ustawy i w wypadku niezłożenia ich wraz z ofertą lub złożenia dokumentów wadliwych, zamawiający nie będzie wzywał wykonawców do ich uzupełnienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach