Przetargi.pl
zakup cyfrowego aparatu rentgenowskiego kostno-płucnego z zawieszeniem sufitowym wraz z adaptacją pomieszczeń Pracowni RTG w SPZOZ w Wolsztynie

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 64-200 Wolsztyn, ul. Wschowska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 68 347 73 00, 347 73 63 , fax. 683 842 590
  • Data zamieszczenia: 2020-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Wschowska 3
    64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie
    tel. 68 347 73 00, 347 73 63, fax. 683 842 590
    REGON: 97077342600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_wolsztyn
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: SPZOZ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup cyfrowego aparatu rentgenowskiego kostno-płucnego z zawieszeniem sufitowym wraz z adaptacją pomieszczeń Pracowni RTG w SPZOZ w Wolsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego cyfrowego aparatu rentgenowskiego kostno-płucnego z zawieszeniem sufitowym wraz z adaptacją pomieszczeń Pracowni RTG w SPZOZ w Wolsztynie”; PN/15/2020, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ wraz z usługą jego kompleksowego serwisowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w okresie gwarancji. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na przedmiot zamówienia inny niż opisany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. b) Oferowany przez wykonawcę aparat RTG musi spełniać narzucone przepisami prawa wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu na terenie RP, posiadać wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2020.186), c) Zamontowane urządzenie musi przejść wymagane przepisami prawa testy akceptacyjne, których wyniki załączone zostaną do protokołu przekazania do eksploatacji. d) Zamawiający wymaga, aby okres pełnej gwarancji na aparat rentgenowski wynosił co najmniej 24 miesiące, a wszelkie koszty związane z montażem, przeglądami technicznymi i naprawami wraz z kosztem części zamiennych, aktualizacji oprogramowania, a także wszelkie inne koszty związane z obsługą serwisową w tym koszty dojazdów, noclegów oraz robocizny wliczony został w koszt zakupu. e) Szczegółowe postanowienia dotyczące warunków dostawy oraz serwisowania przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze umowy, która stanowi integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (załącznik nr 9). f) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, tj. parametry techniczne minimalne aparatu RTG zostały odpowiednio opisane w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ. g) Wykonawca musi zapewnić usługi serwisowe świadczone przez serwis producenta oferowanego urządzenia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. h) Dostosowanie pomieszczeń Pracowni RTG, zgodnie z założeniami ogólnymi do wykonania prac - szczegółowo określonymi w załączniku nr 3 do SIWZ i) Wszelkie prace adaptacyjne objęte przedmiotem zamówienia wykonywane będą w czasie pracy oddziałów szpitalnych, pracowni w związku z tym prace muszą być wykonane w sposób jak najmniej uciążliwy dla pacjentów. j) W celu ułatwienia złożenia oferty Zamawiający udostępnia rysunek techniczny -pracowni RTG z zestawieniem grubości osłon radiologicznych przystosowanych do obecnie używanego aparatu RTG: SIT 5000 produkcja z 2006 r.- załącznik nr 4 do SIWZ (aktualnie w pracowni są zamontowane aparaty: EDR750B, mammograf, oraz wywoływarka do zdjęć do mammograficznych), k) W celu ułatwienia złożenia oferty zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej pomieszczeń, termin wizji lokalnej należy uzgodnić z Zamawiającym. Nie dokonanie wizji lokalnej nie będzie podstawą do wykluczenia wykonawcy ani też do odrzucenia jego oferty. l) Zamawiający wymaga termin płatności 60 dni. m) Zamawiający wymaga minimalny wymagany okres gwarancji - 24 miesiące. n) okres rękojmi wynosi 2 lata, o) termin realizacji zamówienia - maksymalnie do 80 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. (Pod pojęciem terminu realizacji zamówienia należy rozumieć dostawę przedmiotu zamówienia w tym instalację , uruchomienie, adaptację pomieszczenia Pracowni RTG w pełnym zakresie opisanym przez Zamawiającego, wykonanie projektów, testów, szkoleń o których mowa w Rozdz. III, pkt. 5 SIWZ, zgoda na użytkowanie]. Warunkiem wystawienia faktury będzie zakończenie wszystkich czynności określonych w zdaniu pierwszym. Wykonawca w ramach ceny ofertowej zobowiązany jest do: a) Demontażu wraz z utylizacją starego aparatu RTG: SIT 5000 zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa b) Dostawy i montażu fabrycznie nowego aparatu, w tym dokonania adaptacji pomieszczenia Pracowni RTG spełniającej indywidualne wymagania aparatu, c) wykonania projektu ochrony radiologicznej spełniający wymogi SANEPID-u, d) wykonania testów akceptacyjnych podstawowych, e) w okresie udzielonej gwarancji zapewnienia serwisu eksploatacyjnego i naprawczego w tym zapewnienia przeglądów technicznych, konserwacji i testów w zakresie ustawowym oraz jeden raz w roku zapewnienia wykonania testów specjalistycznych zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 18 lutego 2011 r. w sprawie warunków bezpiecznego stosowania promieniowania jonizującego dla wszystkich rodzajów ekspozycji medycznej (t.j. Dz. U z 2017 r. poz. 884). Wszelkie czynności serwisowe będą odnotowane w paszportach wyrobów medycznych. f) przeszkolenie personelu w zakresie obsługi i wykorzystania urządzenia, g) dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim, h) wykonywania testów podstawowych i specjalistycznych w okresie 24 miesięcy gwarancji, i) uzyskania od właściwych organów (SANEPID) pozwolenia na użytkowanie, j) zapewnienia kompleksowego serwisu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, przeglądów technicznych i napraw wraz z częściami zamiennymi i kosztami lamp rentgenowskich przez cały okres gwarancji zgodnie z wymaganiami producenta urządzenia, k) aktualizacji oprogramowania, o ile jest to niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania aparatu RTG Dodatkowe informacje niezbędne do przygotowania oferty: a) Pracownia zasilana jest w energią elektryczną- kablem YAKY 4 mm2., b) Zamawiający dysponuje systemem PACS, o parametrach:  Windows Server 2008 R2 Standard;  Procesor: Intel Xeon 8 core 3,3GHz;  Pamięć: 4GB Kontroler dysków: LSI 9750 RAID;  Powierzchnia dyskowa: 4TB (2TB wolne);  Oprogramowanie PACS: PacsOne Server Premium Edition v6.3.3;  Baza danych: MySQL;  Licencja na AE (Application Entity): 10 urządzeń;  Integracja z RIS: - (Eskulap). Warunki realizacji zamówienia:  Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Pracownia RTG SPZOZ w Wolsztynie, mieszcząca się przy ul. Wschowskiej 3, Budynek B.  Wymagany termin dostawy, zainstalowania i uruchomienia aparatu RTG, w tym dokonania adaptacji pomieszczenia Pracowni RTG zgodnie z wymaganym zakresem, wykonanie projektów, testów, szkoleń o których mowa w Rozdz. III, pkt. 5 SIWZ - oraz uzyskanie zgody SANEPIDU na użytkowanie w maksymalnym terminie do 80 dni od daty podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33111000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: a) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) Wypełnione odpowiednio załącznik nr 2 - Parametry graniczne RTG, c) Podpisany załącznik nr 3 do SIWZ- Założenia ogólne do wykonania prac dostosowawczych d) informacja o części zamówienia jaką Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - na formularzu oferty, e) oświadczenia w zakresie kryteriów oceny ofert - na formularzu oferty , f) wstępne oświadczenia informacyjne - (załącznik nr 5 A, B)., g) w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - zobowiązanie tych podmiotów wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ, h) oświadczenie w zakresie RODO na formularzu ofertowym, i) pełnomocnictwo j) dokumenty potwierdzające równoważność tj. o których mowa w rozdziale 3 pkt. 8 o ile wykonawca oferuje materiały równoważne

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach