Przetargi.pl
Zakup ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 oraz innowacyjnego doposażenia dla OSP Świeszyno w celu zapobiegania zagrożeniom wynikającym ze zmian klimatu

Ochotnicza Straż Pożarna ogłasza przetarg

  • Adres: 76-024 Świeszyno, Świeszyno
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. , , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ochotnicza Straż Pożarna
    Świeszyno 43
    76-024 Świeszyno, woj. zachodniopomorskie
    tel. , , fax. -
    REGON: 33125138400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip Urzędu Gminy Świeszyno http://ug.swieszyno.ibip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Stowarzyszenie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 oraz innowacyjnego doposażenia dla OSP Świeszyno w celu zapobiegania zagrożeniom wynikającym ze zmian klimatu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 oraz innowacyjnego doposażenia dla OSP Świeszyno w celu zapobiegania zagrożeniom wynikającym ze zmian klimatu Zakres zamówienia został podzielony na dwie części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Część 1 – „Zakup ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4” Część 2 – „Dostawa bezzałogowej platformy latającej” 3.2. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 34.14.42.10-3 - wozy strażackie, 35.11.00.00-8 – sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa, 34711200-6 – bezzałogowe statki powietrzne. 3.3. Zamówienie musi spełniać wymagania określone w Załączniku nr 2 do SIWZ, tj. opis minimalnych wymagań, przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty z wyposażeniem wyższym niż opisane w niniejszym załączniku. 3.4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć fabrycznie nowy, kompletny, wolny od wad fizycznych (konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych) przedmiot zamówienia. 3.5. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia marki towarowe, patenty lub pochodzenie towaru, należy rozumieć, jako określenie wymaganych minimalnych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń niż opisane znakiem towarowym i/lub nazwą producenta pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych w SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. 3.6. Przedmiot zamówienia obejmuje również: - koszty 1 inspekcji jakościowo technicznej w trakcie realizacji zamówienia ze strony Zamawiającego (4 osoby) – w zakresie dojazdu i zakwaterowania przedstawicieli Zamawiającego, - szkolenie lotnicze z zakresu obsługi BSP VLOS +BVLOS przygotowujące do zadania egzaminu UAVO dla 2- osób, - wykonanie i dostarczenie tablicy oraz naklejek na samochód i sprzęt – zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 (w zależności od części, na którą jest składana oferta), 3.7. Dodatkowe wymagania dla części 1: - Podwozie pojazdu musi posiadać aktualne świadectwo homologacji bądź decyzję zwalniającą z homologacji na podwozie samochodu będącego przedmiotem dostawy zgodnie z Ustawą Prawo o ruchu drogowym . -Oferowany pojazd musi spełniać wymagania, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych z uwzględnieniem wymagań dot. pojazdów uprzywilejowanych. -Pojazd powinien spełniać minimalne „Wymagania techniczno-użytkowe dla wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, wprowadzanych do użytkowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej" - Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji -Dz. U. Nr 143 poz. 1002 z 2007 r., i Rozporządzenie zmieniające - Dz. U. Nr 85 poz. 553 z 2010 r. -Samochód musi posiadać świadectwo dopuszczenia wyrobu do stosowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej wydany przez polską jednostkę certyfikującą (CNBOP). Świadectwo ważne na dzień odbioru samochodu. Na świadectwie musi być widoczny termin „ważności" do kontroli. 3.8. Dodatkowe wymagania dla części 2: Wykonawca powinien być dystrybutorem sprzętu na terenie Unii Europejskiej będącego przedmiotem zamówienia. BSP wraz z wyposażeniem musi pochodzić z legalnego kanału dystrybucji na rynek UE, być fabrycznie nowe i zapakowane w oryginalne, fabryczne opakowanie Rozwiązania techniczne muszą pozwolić na wprowadzenie w przyszłości zmian (aktualizacji) oprogramowania BSP. W okresie trwania gwarancji Wykonawca zobowiązany jest udostępnić bezpłatnie aktualizacje oprogramowania do obsługi zestawu o ile takie aktualizacje będą dostępne. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić w trakcie trwania okresu gwarancyjnego co najmniej 2 nieodpłatne przeglądy techniczne urządzenia/ zestawu przez autoryzowany serwis. Czas każdego przeglądu nie może przekroczyć 5 dni roboczych (pod warunkiem dostępności części zamiennych). W przypadku napraw gwarancyjnych dłuższych niż 5 dni roboczych wykonawca zapewni sprzęt zastępczy identyczny jak dostarczony w ramach zamówienia. Serwis techniczny musi znajdować się na terenie Unii Europejskiej. Przyjęcie do serwisu na naprawę nie może nastąpić później niż 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia awarii. Czas naprawy sprzętu nie może przekraczać 30 dni kalendarzowych. W okresie gwarancji koszty transportu sprzętu do serwisu i z powrotem pokrywa Wykonawca. Sprzęt musi być dopuszczony do użytku na terenie UE. Wykonawca zapewni dostępność części zamiennych i napraw po zakończeniu gwarancji na terenie Polski przez własny serwis pogwarancyjny przez okres jednego roku po ustaniu gwarancji. Wykonawca dostarczy instrukcję obsługi sprzętu w języku polskim (w wersji papierowej i elektronicznej) Wykonawca dostarczy zestaw gotowy do użycia. Wykonawca przeprowadzi instruktarz z obsługi sprzętu dla 2 wyznaczonych osób na każdy zestaw dostarczonego sprzętu (startowanie, lot, lądowanie, wymiana baterii, wymiana śmigieł, obsługa kamer). 3.9. Wykonawca wyposaży Zamawiającego w dokumentację techniczno-eksploatacyjną: kartę pojazdu, instrukcję obsługi samochodu w języku polskim, książkę gwarancyjną, aktualne świadectwo dopuszczenia, 2 komplety kluczy, wykaz akcesoriów i wyposażenia pojazdu oraz wszystkie dokumenty niezbędne do rejestracji w Wydziale Komunikacji, ponadto wyda wykaz autoryzowanych stacji obsługi – dot. części 1; instrukcję obsługi sprzętu w języku polskim (w wersji papierowej i elektronicznej) – dot. części 2. 3.10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5.1 Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Część 1 - 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Część 2 – Nie dotyczy 5.2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, uiszczenie wadium uznaje się za skuteczne jeżeli znajdzie się na rachunku zamawiającego przed upływem terminu i godziny wyznaczonego do składania ofert. 5.3 Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 uPZP. 5.4 Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Bałtycki Bank Spółdzielczy, Nr 81 8566 0003 0600 4974 5005 0001 z opisem „Wadium na znak sprawy – ZP/ 2 /OSP/2019. Oryginalny dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty 5.5 Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 5.6 Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zgodnie z zapisami ustawy zostanie wykluczony z prowadzonego postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 5.7 Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY sporządzony na/wg Załącznika nr 1 do SIWZ; 2. WYPEŁNIONY formularz zawierający minimalne wymagania Zamawiającego dot. przedmiotu umowy sporządzony na/wg Załącznika nr 2do SIWZ. 3. Dowód wniesienia wadium – jeśli dotyczy 4. Jeżeli oferta nie zostanie podpisana przez Wykonawcę do oferty należy dołączyć PEŁNOMOCNICTWO(A) do działania w imieniu Wykonawcy (podpisanie oferty, reprezentowanie Wykonawcy, ewentualnie inne działania np. podpisanie umowy) - o ile umocowanie(a) osoby(ób) występującej(cych) w imieniu Wykonawcy nie wynikają z innych złożonych dokumentów. 5. ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU/OSOBY udostępniającego(ej) Wykonawcy swoje zasoby sporządzone na/wg Załącznika nr 6 do SIWZ (wypełniają tylko podmioty, które udostępniają Wykonawcy swoje zasoby) należy dołączyć do oferty (jeżeli występuje); 6. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY sporządzone na/wg załącznika 5 do SIWZ o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Uwaga! Wykonawca – w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczących: kwoty którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia i warunków płatności zawartych w ofertach, - przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust 1 pkt. 23 Ustawy - na/według załącznika nr 5 Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody (dokumenty lub informacje ) że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach