Urząd Miasta i Gminy Gąbin ogłasza przetarg
- Adres: 09-530 Gąbin, ul. Stary Rynek
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 242 674 164 , fax. 242 674 164
- Data zamieszczenia: 2020-06-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Gąbin
ul. Stary Rynek 16
09-530 Gąbin, woj. mazowieckie
tel. 242 674 164, fax. 242 674 164
REGON: 52843900000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gabin.pl, www.gabin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Dobrzyków - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego na podwoziu z napędem 6x6 . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4- minimalne wymagania dla nowego ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Dobrzyków. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wadium określono w stosunku do wartości zamówienia i wynosi ono 10 000 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1). pieniądzu na rachunek Zamawiającego nr 08 1020 1592 0000 2102 0231 8764 z dopiskiem na przelewie” Wadium w postępowaniu nr GK.ZP.271.1.4.2020 na Zakup ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Dobrzyków”.; 2). poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3). gwarancjach bankowych; 4). gwarancjach ubezpieczeniowych; 5). poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie pieniężnej powinno wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykonawcy dołączają do oferty dokument potwierdzający wniesienie wadium. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna wykonawca dołącza do oferty oryginalny dokument wadialny. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy nie wniosą wadium przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wniesione w w formie innej niż pieniężna winno obowiązywać od dnia składania ofert (a nie od dnia następnego) przez cały okres związania ofertą, zgodnie z art. 85 ustawy Pzp. 6. W przypadku gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium zawierające oświadczenie, że zapłaci całą kwotę wadium w przypadku zaistnienia okoliczności o których mowa w art.46 ust 4a i 5 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Formularz oferty – zał. 1 do SIWZ.- dokument potwierdzający wniesienie wadium - Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. - Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; Wykonawca w terminie 3 dni od dnia od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 stawy PZP, przekazuje Zamawiającemu powyższe oświadczenie . Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup używanego, średniego samochodu pożarniczego ze sprzętem ratowniczo – gaśniczym zamontowanym na stałe dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Posiadałach
Dodano: 2024-04-29 - ZAKUP LEKKIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO-GAŚNICZEGO DLA OSP ZEŃBOK
Dodano: 2024-04-29 - Zakup samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Grygrów
Dodano: 2023-12-28 - Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP w Naruszewie
Dodano: 2023-12-20 - Dostawa używanego pojazdu pożarniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Dyzinie
Dodano: 2023-12-18 - Dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego
Dodano: 2023-12-06 - Dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego
Dodano: 2023-12-06 - „Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Broniowie”
Dodano: 2023-11-15 - Dostawa samochodu ratowniczo-gaśniczego
Dodano: 2023-09-30 - Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Krasne.
Dodano: 2023-09-25