Przetargi.pl
ZAKUP CIĘŻKIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO - GAŚNICZEGO DLA OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W ŁOBUDZICACH Z WYPOSAŻENIEM STANDARDOWYM

Zarząd Powiatu w Bełchatowie ogłasza przetarg

  • Adres: 97-400 Bełchatów, ul. Pabianicka 17/19
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6358600 , fax. 044 6358617
  • Data zamieszczenia: 2013-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Bełchatowie
    ul. Pabianicka 17/19 17/19
    97-400 Bełchatów, woj. łódzkie
    tel. 044 6358600, fax. 044 6358617
    REGON: 59064842200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-belchatowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP CIĘŻKIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO - GAŚNICZEGO DLA OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W ŁOBUDZICACH Z WYPOSAŻENIEM STANDARDOWYM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymagania szczegółowe dotyczące samochodu: Podwozie z kabiną: 1. Spełnia wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych zgodnie z Ustawą Prawo o ruchu drogowym. 2. Spełnia wymagania na podstawie rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie wykazu wyrobów służących do zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia lub mienia, a także zasad wydania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007 r., Nr 143, poz. 1002) 3. Spełnia wymagania norm PN-EN 1846-2, PN-EN 1846-3 4. Posiada świadectwo homologacji oraz świadectwo dopuszczenia do stosowania w ochronie przeciwpożarowej zgodne z w/w rozporządzeniem 5. Bilans masowy pojazdu z wyszczególnieniem na: - masę całkowitą pojazdu z załogą, pełnymi zbiornikami, wyposażeniem, - masę własną pojazdu, - naciski na oś przednią i tylną, 6. Pojazd wyposażony w urządzenie sygnalizacyjno-ostrzegawcze, akustyczne i świetlne stroboskopowe lub LED, urządzenie akustyczne o mocy min 100 W powinno umożliwiać podawanie komunikatów słownych. - dodatkowe 2 lampy sygnalizacyjne niebieskie (stroboskopowe lub LED) z przodu pojazdu; - dwa reflektory przednie dalekosiężne; - co najmniej 3 reflektory pogorzeliskowe z mocowaniem na atrapie silnika - falę świetlną z tyłu pojazdu; - co najmniej jedna lampa sygnalizacyjna w technologii LED zamontowana w tylnej części zabudowy na dachu lub na tylnej ścianie, - urządzenie dźwiękowe (min. 3 modulowane tony zmieniane przyciskiem sygnału przy kierownicy) wyposażone w funkcję megafonu. Wzmacniacz o mocy 200W wraz z głośnikami o mocy min. 200W - głośnik do montażu wpuszczanego w zderzaku lub w masce silnika pojazdu. Miejsce zamocowania sterownika i mikrofonu w kabinie, zapewniające łatwy dostęp dla kierowcy oraz dowódcy. - w przedziale autopompy zainstalowany głośnik z mikrofonem, współpracujący z radiostacją samochodową, umożliwiający prowadzenie korespondencji z przedziału autopompy. - dodatkowy sygnał pneumatyczny, włączany dodatkowym włącznikiem z miejsca dowódcy. Wszystkie lampy (poza światłami dalekosiężnymi) zabezpieczone przed uszkodzeniem osłonami wykonanymi ze stali nierdzewnej. - przednie światła przeciwmgielne 7. Maksymalna wysokość całkowita 3500 mm 8. Maksymalna długość pojazdu 8400 mm 9. Zalecana wysokość górnej krawędzi najwyższej półki w położeniu roboczym (po wysunięciu lub rozłożeniu) lub szuflady- 1800 mm od poziomu terenu lub podestów. W przypadku przekroczenia wysokości 1800 mm konieczne jest zainstalowanie podestów umożliwiających łatwy dostęp do sprzętu, przy czym otwarcie lub wysunięcie podestów musi być sygnalizowane w kabinie kierowcy. Otwieranie i zamykanie podestów wspomagane siłownikami gazowymi. Podesty zabezpieczone dodatkowymi zamkami przed niepożądanym otwarciem w przypadku awarii siłowników . 10. Sprzęt rozmieszczony grupowo w zależności od przeznaczenia z zachowaniem ergonomii. 11. Napęd obu osi 4x4, 12. Możliwość blokady mechanizmów różnicowych: - międzyosiowego, - osi tylnej, - osi przedniej, Blokowanie i rozłączanie wszystkich wymienionych mechanizmów musi odbywać się z kabiny kierowcy oraz winno być sygnalizowane w miejscu widocznym kierowcy. 13. Pojedyncze koła na osi przedniej, na tylnej osi podwójne. Ogumienie uniwersalne, z bieżnikiem dostosowanych do różnych warunków atmosferycznych. Pełnowymiarowe koło zapasowe z miejscem do stałego przewożenia i łatwego zdejmowania oraz zakładania przez jedną osobę. Wyklucza się możliwość przewożenia koła na dachu oraz zamocowania w sposób ograniczający kąt zejścia. 14. Masowy wskaźnik mocy - określony dla masy pojazdu gotowego do akcji ratowniczo - gaśniczej MMR. min. 14,0 kW/1000kg. 15. Kabina czterodrzwiowa, jednomodułowa, zapewniająca dostęp do silnika, w układzie miejsc 1+1+4 (siedzenia przodem do kierunku jazdy), wykonana fabrycznie przez producenta podwozia, Kabina wyposażona w: - klimatyzację kabiny , - indywidualne oświetlenie nad siedzeniem dowódcy, - gniazdko w kabinie 230 V - niezależny od pracy silnika układ ogrzewania i wentylacji, - reflektor (szperacz) do oświetlania numerów budynków - sygnalizacja otwartych skrytek w kabinie kierowcy - manometr niskiego ciśnienia autopompy oraz wskaźniki poziomu środków gaśniczych - wody i środka pianotwórczego - radioodtwarzacz CD/mp3 wraz z instalacją antenową oraz min. 2 głośniki - podest z wyprowadzonym zasilaniem do ładowarek radiotelefonów przenośnych, latarek itd. z wyprowadzonym niezależnym zasilaniem 12 V min. 10 A, z układem zabezpieczającym, automatycznie odłączającym zasilanie ładowarek przy napięciu na zaciskach akumulatora poniżej 22,5 V, wraz z układem pomiarowym wskazującym aktualne napięcie na zaciskach akumulatora, - poręcz lub uchwyty do trzymania w tylnej części kabiny. - w tylnej części kabiny schowek na osobiste wyposażenie załogi. - w oparciach siedzeń ławki tylnej mocowania dla 4 szt. jedno butlowych aparatów oddechowych. Konstrukcja mocowań zgodna z wymogami CNBOP. 16. Fotele wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa: - siedzenia pokryte materiałem łatwo zmywalnym, odpornym na rozdarcie i ścieranie, - wszystkie fotele wyposażone w zagłówki, - fotel dla kierowcy z regulacją wysokości, odległości i pochylenia oparcia, - fotel dowódcy z regulacją kąta pochylenia i wysokość siedziska - lusterka zewnętrzne elektrycznie podgrzewane i regulowane sferyczne zgodnie z dyrektywą EC 2003/97. Dodatkowo zainstalowane lusterka tzw. krawężnikowe. 17. Moc alternatora i pojemność akumulatorów musi zapewniać pełne zapotrzebowanie na energię elektryczną przy jej maksymalnym obciążeniu, Akumulatory o powiększonej pojemności min. 2x180 Ah. 18. Instalacja wyposażona w główny wyłącznik prądu, odłączający wszystkie odbiorniki z wyjątkiem wymagających stałego zasilania, zlokalizowany na zewnątrz pojazdu, w pobliżu stopni wejściowych do kabiny załogi. Zabezpieczenie przed nadmiernym rozładowaniem akumulatorów. 19. Pojazd wyposażony w gniazdo (z wtyczką) do ładowania akumulatorów ze źródła zewnętrznego umieszczone po lewej stronie z sygnalizacją podłączenia ładowania w kabinie kierowcy/lub złącze samo rozłączalne - komplet / (przewody łączące w komplecie). 20. Pojazd winien być wyposażony w szybkozłącze umożliwiające doładowywanie powietrza w układzie pneumatycznym, zlokalizowane w pobliżu gniazda ładowania akumulatorów. 21. W kabinie kierowcy zamontowany radiotelefon zgodny z Ujednoliconymi minimalnymi wymaganiami w zakresie parametrów techniczno- funkcjonalnych urządzeń łączności radiowej pracujących w paśmie VHF opracowany przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji- Departament Infrastruktury Teleinformatycznej, częstotliwość VHF 136-174 MHz, moc 1-25 W, min. 250 kanałowy i odstęp pomiędzy kanałami 12.5 kHz wyposażony w dodatkowy głośnik i mikrofon w przedziale autopompy. Radiotelefon połączony z anteną umiejscowiona na dachu kabiny (antena z mocowaniem umożliwiającym swobodne wyginanie się podczas wjazdu do pomieszczeń garażowych). Na podeście w kabinie kierowcy zamontowane 4 radiotelefony nasobne z ładowarkami o częstotliwości VHF 136 - 174 MHz, moc 1 - 5 W, min. 250 kanałowy i odstęp pomiędzy kanałami 12,5 kH. 22. Pojazd wyposażony w sygnalizację świetlną i dźwiękową włączonego biegu wstecznego. Dopuszcza się światło cofania jako sygnalizację świetlną. 23. Minimalny prześwit podwozia min 310 mm. 24. Możliwości pokonywania wzniesień, min. 25°. 25. Maksymalny statyczny kąt pochylenia pojazdu zgodny z odpowiednimi przepisami. 26. Kolor : elementy podwozia - czarne, błotniki i zderzaki - białe lub szare kabina, zabudowa - RAL 3000, na bocznych ścianach zabudowy zastosować dodatkowe elementy z taśmy odblaskowej, polepszające widoczność pojazdu podczas akcji w warunkach ograniczonej widoczności, oznakowanie numerami operacyjnymi zgodnie z wymogami KG PSP. 27. Najmniejsza obrysowa średnica zawracania nie więcej niż 18 m. 28. Maksymalna prędkość na najwyższym biegu nie mniejsza niż 90 km/h. 29. Rezerwa masy w pełni obciążonego samochodu w stosunku do całkowitej technicznej dopuszczalnej masy pojazdu min. 10 %. 30. Instalacja pneumatyczna pojazdu zapewniająca możliwość wyjazdu w ciągu 60 s, od chwili uruchomienia silnika samochodu, równocześnie musi być zapewnione prawidłowe funkcjonowanie hamulców. Hamulce bębnowe dla obu osi, hamulec postojowy działający na obie osie. Pojazd musi być wyposażony w hamulec górski. Ponadto instalacja pneumatyczna powinna być przystosowana do możliwości poboru powietrza z układu podczas pracy silnika - gniazdo szybkozłącza. 31. Wylot spalin nie może być skierowany na stanowisko obsługi poszczególnych urządzeń pojazdu. 32. Wszelkie funkcje wszystkich układów i urządzeń pojazdu muszą zachować swoje właściwości pracy w temperaturach od - 25°C do + 50°C. 33. Podstawowa obsługa silnika możliwa bez podnoszenia kabiny. 34. Pojemność zbiornika paliwa powinna zapewniać - przejazd min 300 km lub 4 godz. pracę autopompy. Pojemność zbiornika minimum 150 litrów. Zbiornik paliwa nie może być zainstalowany w skrytce sprzętowej zabudowy. 35. Silnik pojazdu powinien być przystosowany do ciągłej pracy, bez uzupełniania cieczy chłodzącej, oleju oraz przekraczania dopuszczalnych parametrów pracy (np. temp) w czasie postoju min. 4 godz. 36. Pojazd wyposażony w zaczep holowniczy (zaczep służący do holowania przyczep o dopuszczalnej masie całkowitej do 10 t), wyposażenie: - gniazdo elektryczne do podłączenia zasilania przyczepy, - gniazda pneumatyczne do podłączenia układu hamulcowego przyczepy. Pojazd powinien posiadać urządzenia (zaczepy) holownicze z przodu i z tyłu umożliwiające odholowanie pojazdu. Urządzenia te powinny mieć taką wytrzymałość, aby umożliwić holowanie po drodze pojazdu obciążonego maksymalną dopuszczalną masą całkowitą oraz wytrzymywać siłę zarówno ciągnącą jak i ściskającą. 37. Przystawka odbioru mocy przystosowana do długiej pracy, z sygnalizacją włączenia w kabinie kierowcy. Przystawka odbioru mocy wyposażona w dodatkowy układ chłodzenia. 38. Układ hamulcowy pojazdu wyposażony w układ ABS. 39. Z przodu pojazdu przed zderzakiem należy zainstalować wyciągarkę elektryczną o sile uciągu min. 6 ton, z liną o długości min 25 m, oraz dwa zaczepy szeklowe. Podstawa wyciągarki powinna być wykonana ze stali cynkowanej i umożliwiać holowanie pojazdu za pomocą holu sztywnego bez konieczności jej demontowania. Wyciągarka wyposażona w układ sterowania, rolkową prowadnicę liny oraz pokrowiec. 40. Skrzynia biegów mechaniczna min. 12 biegowa, wyposażona w bieg pełzający do holowania bardzo ciężkich ładunków (np. podczas wyciągania z rowu innych pojazdów), skrzynia rozdzielcza z reduktorem do jazdy w terenie. Zabudowa pożarnicza 41. Zabudowa wykonana z materiałów odpornych na korozję (stal nierdzewna i aluminium). 42. Dopuszcza się zaoferowanie zabudowy kompozytowej jedynie z materiałów biodegradowalnych. 43. Wewnętrzne poszycia skrytek wykonane z anodowanej gładkiej blachy aluminiowej. 44. Półki sprzętowe wykonane z aluminium, w systemie umożliwiającym płynną regulację ich wysokości. Zabudowa wyposażona w nadkola łatwo demontowalne bez ingerencji w poszycie zabudowy. Spód zabudowy zabezpieczony antykorozyjnie. 45. Dach zabudowy wykonany w formie podestu roboczego w wykonaniu antypoślizgowym, na podeście zamontowane działko wodno-pianowe z wytwornicą piany, o regulowanej wydajności. Wydajność działka min. 2400 dm3 /min. 46. Drabina do wejścia na dach, umieszczona po prawej stronie z tyłu pojazdu, wykonana z aluminium. Stopnie w wykonaniu antypoślizgowym, w górnej części drabinki poręcze ułatwiające wchodzenie. 47. Zabudowa wyposażona w 3 skrytki sprzętowe z każdej strony pojazdu. Skrytki na sprzęt i wyposażenie: - zamykane żaluzjami wodo i pyłoszczelnymi wspomaganymi systemem sprężynowym - wykonane z materiałów odpornych na korozję, - wyposażone w zamki zamykane na klucz , zamek wyposażony w wieczko zabezpieczające przed przedostawaniem się do zamknięci zanieczyszczeń. - zamknięcia żaluzji typu rurkowego, taśma służąca do ściągnięcia podniesionej żaluzji umiejscowiona z prawej strony skrytek. 48. Skrytki na sprzęt i przedział autopompy wyposażone w oświetlenie włączane automatycznie po otwarciu drzwi skrytki. W kabinie kierowcy zainstalowana sygnalizacja otwarcia żaluzji skrytek i odchylenia podestów roboczych. Główny wyłącznik oświetlenia skrytek zainstalowany w kabinie kierowcy oraz w przedziale motopompy. 49. Pojazd posiada oświetlenie pola pracy wokół samochodu zapewniające oświetlenie w warunkach słabej widoczności min. 15 luksów w odległości 5 m od pojazdu. Dodatkowo pojazd należy wyposażyć we włącznik oświetlenia zewnętrznego zainstalowany w kabinie kierowcy. 50. Szuflady i wysuwane tace automatycznie blokowane w pozycji zamkniętej i całkowicie otwartej oraz zabezpieczeniem przed całkowitym wyciągnięciem (wypadnięciem z prowadnic). Szuflady i tace wystające w pozycji wysuniętej powyżej 250 mm, poza obrys pojazdu muszą posiadać oznakowanie ostrzegawcze. 51. Uchwyty, klamki wszystkich urządzeń samochodu, drzwi żaluzjowych, szuflad, tac umożliwiają łatwą ich obsługę w rękawicach strażackich. 52. Konstrukcja skrytek zapewniająca odprowadzenie wody z ich wnętrza. 53. Powierzchnie platform, podestu roboczego i podłogi kabiny w wykonaniu antypoślizgowym. 54. Zbiornik wody wykonany ze stali nierdzewnej i wyposażony w oprzyrządowanie umożliwiające jego bezpieczną eksploatację z układem zabezpieczającym przed wypływem wody w czasie jazdy. Warunki: - zbiornik o pojemności 5 m3 (+/- 3%) , - zbiornik umieszczony wzdłużnie, - zbiornik zawieszony na ramie zabudowy elastycznie (elementy metalowo-gumowe), -zbiornik z włazem rewizyjnym umożliwiającym jego szybkie otwarcie bez konieczności demontażu jego elementów, - nadciśnienie testowe w zbiorniku 20 kPa, - zbiornik wyposażony w dolny otwór umożliwiający czyszczenie o średnicy min 75mm. - wyklucza się montaż zbiornika za pomocą pasów sciągających. 55. Zbiornik środka pianotwórczego o pojemności min. 10 % pojemności zbiornika wody i nadciśnieniu testowym 20 kPa: - wykonany z materiału odpornego na działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych i modyfikatorów, - zbiornik wyposażony oprzyrządowanie zapewniające jego bezpieczną eksploatację, - napełnianie zbiornika środkiem pianotwórczym możliwe zarówno z poziomu terenu jak i z dachu pojazdu. - zbiornik zintegrowany ze zbiornikiem wody. 56. Autopompa zlokalizowana z tyłu pojazdu w przedziale zamykanym drzwiami żaluzjowymi. Przedział ogrzewany nagrzewnicą spalinową niezależną od pracy silnika samochodu. Autopompa z płaszczem wodnym umożliwiającym ogrzewanie pompy z układy chłodzenia silnika z możliwością wyłączenia ogrzewania w okresie letnim. Autopompa zapewniająca ręczne sterowanie zaworami. 57. Autopompa dwuzakresowa : - wydajności min. 3200 l/min przy ciśnieniu 0,8 MPa, - głębokości ssania 1,5 m, Dla wysokiego ciśnienia pompy parametry nominalne min.: - Q = 300 l/min. przy ciśnieniu 4 MPa. Autopompa umożliwia jednoczesne podawanie wody ze stopnia niskiego i wysokiego ciśnienia. Wyklucza się rozwiązanie pozwalające na odłączenie stopnia wysokiego ciśnienia. Autopompa renomowanego producenta. 58. Układ wodno-pianowy zabudowany w taki sposób, aby parametry autopompy przy zasilaniu ze zbiornika samochodu były nie mniejsze niż przy zasilaniu ze zbiornika zewnętrznego dla głębokości ssania 1,5 m. 59. Samochód wyposażony, w co najmniej 1 wysokociśnieniową linię szybkiego natarcia: - długość węża min. 60 m na zwijadle, - linia zakończona prądownicą wodno-pianową o regulowanej wydajności, - prądownica umożliwiająca podanie prądów zwartych i rozproszonych. 60. Linia szybkiego natarcia umożliwia podawanie wody lub piany bez względu na stopień rozwinięcia węża, Zwijadło wyposażone w: - regulowany hamulec bębna, - napęd elektryczny, - korbę umożliwiającą awaryjne zwijanie węża, - rolkową prowadnicę węża. 61. Autopompa umożliwia podanie wody i wodnego roztworu środka pianotwórczego do min.: - czterech nasad tłocznych wielkości 75 zlokalizowanych z tyłu pojazdu, - wysokociśnieniowej linii szybkiego natarcia, - działka wodno-pianowego. Nasady tłoczne umieszczone wewnątrz tylnych skrytek. Nasady tłoczne wyposażone w zawory służące do zrzucenia ciśnienia w nasadach po pracy. Zawór główny sterowny elektropneumatycznie oraz awaryjnie ręcznie. 62. Autopompa umożliwia podanie wody do zbiornika samochodu. 63. Autopompa wyposażona w automatyczne urządzenie odpowietrzające umożliwiające zassanie wody z głębokości 1,5 m w czasie do 30 s, a z głębokości 7,5 m w czasie do 60 s. 64. W przedziale autopompy muszą znajdować się następujące urządzenia kontrolno-sterownicze pracy pompy: - manowakuometr, - manometr niskiego ciśnienia, - manometr wysokiego ciśnienia, - manometr linii napełniania hydrantowego, - wskaźnik poziomu wody w zbiorniku, - wskaźnik poziomu środka pianotwórczego w zbiorniku, - miernik prędkości obrotowej wału pompy, - regulator prędkości obrotowej silnika pojazdu, - wyłącznik silnika pojazdu, - licznik motogodzin pracy autopompy, - kontrolka ciśnienia oleju i temperatury cieczy chłodzącej silnika (dopuszcza się jedną kontrolkę sygnalizującą pracę silnika w stanie awaryjnym). - sterowanie automatycznym układem utrzymywania stałego ciśnienia tłoczenia z możliwością ręcznego sterowania regulacją automatyczną i ręczną ciśnienia pracy - sterowanie automatycznym układem dozowania środka pianotwórczego w całym zakresie jego pracy - sterowanie automatycznym zaworem napełniania zbiornika z hydrantu z możliwością przełączenia na sterowanie ręczne - schemat układu wodno pianowego z oznaczeniem zaworów i opisem w języku polskim - głośnik z mikrofonem sprzężony z radiostacją przewoźną zamontowaną na samochodzie, odbieranie i podawanie komunikatów słownych 65. W przypadku umieszczenia w przedziale autopompy włącznika do uruchamiania silnika pojazdu, uruchomienia silnika z przedziału autopompy możliwe tylko dla neutralnego położenia dźwigni zmiany biegów. 66. Zbiornik wody wyposażony w dwie nasady 75 z zaworem do napełniania z hydrantu (wlot do napełniania powinien mieć konstrukcję zabezpieczającą przed swobodnym wypływem wody ze zbiornika). 67. Autopompa wyposażona w system sterowania, umożliwiający ręczną regulację ciśnienia pracy oraz automatyczny układ utrzymywania stałego ciśnienia tłoczenia minimum 6 i 8 bar. Konstrukcja urządzenia powinna zapewniać automatyczne przełączanie na sterowanie ręczne i sygnalizację w przypadku powstania awarii. 68. Układ wodno-pianowy wyposażony w układ dozowania środka pianotwórczego umożliwiający uzyskanie stężeń 3% i 6% w całym zakresie pracy autopompy. 69. Wszystkie elementy układu wodno pianowego odporne na korozję i działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych i modyfikatorów. 70. Konstrukcja układu wodno-pianowego umożliwia jego całkowite odwodnienie. 71. Przedział autopompy wyposażony w system ogrzewania tego samego producenta jak urządzenie w kabinie kierowcy, skutecznie zabezpieczający układ wodno-pianowy i autopompę przed zamarzaniem w temperaturze do - 25o C, działający niezależnie od pracy silnika. 72. Na wlotach ssawnych autopompy i wlotach do napełniania zbiornika zamontowane elementy zabezpieczające przed przedostaniem się do układu wodno-pianowego zanieczyszczeń stałych, gwarantujące bezpieczną eksploatację autopompy. Wyposażenie: 73. Wysuwany pneumatycznie, obrotowy maszt oświetleniowy zabudowany na stałe w samochodzie z najaśnicami o łącznej mocy 2000 W. Wysokość min. 4,5 m od podłoża, do oprawy ustawionych poziomo reflektorów, z możliwością regulacji obrotu o 3600 i możliwością sterowania najaśnicami w pionie. Maszt umożliwiający jego podłączenie do agregatu prądotwórczego. Zabezpieczenie masztu przed samoczynnym wsuwaniem w czasie jazdy. Dodatkowo zainstalowana kontrolka wysuniętego masztu w kabinie. 74. Agregat prądotwórczy o mocy min. 2,2 kW IP-54. Agregat umieszczony w sposób umożliwiający wysunięcie (np. na półce wysuwanej) i wyjęcie z pojazdu. 75. Przewidziane miejsce i uchwyty do montażu wyposażenia zgodnie z wymaganiami szczegółowymi dla samochodów ratowniczo-gaśniczych oraz zakupionym wraz z pojazdem w tym min.: wysuwana szuflada do zestawu hydraulicznego, uchwyty na sprzęt tnący, burzący, węże pożarnicze, prądownice, agregat oddymiający, sprzęt medyczny itp. Wysuwana szuflada na zestaw hydrauliczny powinna być umieszczona na możliwie najniżej położonej półce pojazdu. 76. Pojazd wyposażony co najmniej w 1 klin pod koła, zestaw narzędzi naprawczych, klucz do kół podnośnik hydrauliczny, trójkąt ostrzegawczy, apteczkę, gaśnicę proszkową, kamizelkę ostrzegawczą. Dodatkowo w: drabinę dwuprzęsłową z podporami aluminiową min. 12,5m., aparaty powietrzne 4 szt., wentylator oddymiający, zestaw ratownictwa medycznego z deską i kompletem szyn, pachołki drogowe szt.6, lizak odblaskowy, tłumicę gumową. Pojazd wyposażony w nożyco - rozpieracz - 1 szt. (siła cięcia min. 38 t, siła rozpierania min. 20 t, średnica przecinanego pręta okrągłego min. 32 mm, waga max 14 kg).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341442103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100); Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanym w pkt VIII.1.1 SIWZ. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Bank Spółdzielczy w Bełchatowie, oddział w Zelowie: 72 89 65 10 18 20 02 00 70 02 74 00 01 z adnotacją: WADIUM PRZETARGOWE - ZAKUP CIĘŻKIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO - GAŚNICZEGO DLA OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W ŁOBUDZICACH Z WYPOSAŻENIEM STANDARDOWYM; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, Wykonawca dołączy do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanej wpłaty. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w pkt X.1.3 ppkt 2-5 muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Wadium udzielone w innej formie niż pieniężna winno być wystawione na: Ochotnicza Straż Pożarna w Łobudzicach, Łobudzice 17, 97-425 Zelów. Oryginał dokumentu wadium udzielonego w innej formie niż pieniężna należy dołączyć do oferty. Zamawiający będzie dokonywał zwrotu wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.e-bip.pl/start/46 - Zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach