Przetargi.pl
Zakup ciągnika z osprzętem na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Kraśniku

Zarząd Dróg Powiatowych w Kraśniku ogłasza przetarg

  • Adres: 23200 Kraśnik, ul. Kolejowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818 264 126 , fax. 818 251 027
  • Data zamieszczenia: 2018-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Kraśniku
    ul. Kolejowa 6
    23200 Kraśnik, woj. lubelskie
    tel. 818 264 126, fax. 818 251 027
    REGON: 43102936900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkrasnicki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup ciągnika z osprzętem na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Kraśniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą nowego kompletnego zestawu składającego się z ciągnika rolniczego z podwieszaną posypywarką i pługiem odśnieżnym ze zmienną geometrią na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Kraśniku, których szczegółowy opis parametrów technicznych zawiera Specyfikacja Techniczna stanowiąca załącznik Nr 1A do SIWZ. 2. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: - ciągnik, posypywarka i pług muszą być nowe i w żadnym elemencie nie były wcześniej uszkodzone, maksymalny przebieg ciągnika 10 mth, - ciągnik powinien posiadać wszelkie dokumenty dopuszczające go do ruchu drogowego przez właściwy organ, - okres gwarancji udzielony przez Sprzedawcę na ciągnik, posypywarkę i pług minimum 12 m-ce; ostateczny okres gwarancji będzie zależał od oferty Wykonawcy , - koszt dostawy pokrywa Wykonawca, - ciągnik, posypywarka i pług zostaną dostarczone do bazy Obwodu Drogowo-Mostowego w Szastarce . 3. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty związane z dostawą oraz przeszkoleniem dwóch pracowników Zarządu Dróg Powiatowych w Kraśniku w zakresie budowy, obsługi i eksploatacji ciągnika, posypywarki i pługa. 4. Dostarczony ciągnik musi posiadać: - świadectwo homologacji na terenie RP lub odpowiadający dokument dopuszczający do ruchu drogowego, - fabryczną instrukcję obsługi w języku polskim, 5. Z ciągnikiem, posypywarką i pługiem musi być dostarczona dokumentacja w języku polskim obejmująca: - instrukcję w języku polskim wraz ze wszystkimi dokumentami niezbędnymi do prawidłowej eksploatacji urządzeń przez Zamawiającego, - książkę gwarancyjno – serwisową, - dokumenty potwierdzające, że ciągnik posiada homologację (świadectwo homologacji) wystawioną zgodnie z art. 68 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1260 z późn. zm.), - inne dokumenty niezbędne do zarejestrowania ciągnika, - wykaz punktów serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego, - Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z urządzeniami dokumenty określające zasady świadczenia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oraz wykaz punktów serwisowych na terenie kraju uprawnionych do napraw gwarancyjnych. Wykonawca zapewni autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Zamawiający wymaga, aby czas reakcji serwisu wynosił maksymalnie 2 dni roboczych od czasu powiadomienia przez Zamawiającego (przez czas reakcji rozumie się dotarcie serwisu na miejsce do Zamawiającego lub przedmiotu zamówienia do siedziby serwisu). Wymagany czas na podjęcie fizycznych czynności serwisowych – 24 godziny. 6. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymaganiom wynikającym z obowiązujących przepisów prawa, w tym wymaganiom w zakresie umożliwiającym rejestrację i dopuszczenie do ruchu drogowego określonych w ustawie z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm.), rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 marca 2013 r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep oraz ich przedmiotów wyposażenia lub części (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 1475) w zakresie jakim w/w przepisy mają zastosowanie do przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca dla określenia ceny oferty dokonuje wyceny urządzeń na podstawie SIWZ i załączników do SIWZ. 8. Podane parametry techniczne przedmiotu zamówienia określają minimalny standard jakości przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się stosowanie produktów innych niż wymienione w dokumentacji, pod warunkiem, iż posiadały będą takie same lub lepsze parametry techniczne i właściwości (będą równoważne). Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. 9. Zastosowane w dokumentacji określenie przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, pod warunkiem, że zaproponowane materiały i urządzenia będą posiadały materiały nie gorsze niż te, które są przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać w swojej ofercie, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W przypadku złożenia ofert równoważnych należy dołączyć foldery, dane techniczne i aprobaty techniczne dla materiałów i urządzeń równoważnych, zawierające ich parametry techniczne. Każdy rodzaj traktora, maszyn i urządzeń, w których znajdują się niezbadane i niezaakceptowane materiały, wykonawca dostarcza na własne ryzyko, licząc się z ich nie przyjęciem i nie zapłaceniem. Uwaga! Przedmiot zmówienia musi być zgodny z minimalnymi parametrami technicznymi wymaganymi przez Zamawiającego w Specyfikacji Technicznej – Wykonawca na potwierdzenie tego składa wypełniony Załącznik Nr 1A. Ciągnik musi być kompatybilny i przystosowany do zamontowania, uruchomienia i pracy jednocześnie posypywarki i pługa odśnieżnego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt. Miejsce dostawy ciągnika wraz z posypywarką i pługiem: siedziba Obwodu Drogowo-Mostowego w Szastarce, w godzinach pracy 7.00 – 15.00.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Wspólne ubieganie się wykonawców o udzielenie zamówienia: 1. Jeżeli zamówienie realizowane będzie wspólnie przez wykonawców opisane wyżej warunki musi spełnić każdy z wykonawców, tzn. każdy z wykonawców musi złożyć oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 oraz pkt 2, dokumenty, o których mowa w ust. 3 pkt 1, 2, 3 oraz oświadczenie o którym mowa w ust. 7 rozdziału IX SIWZ. Pozostałe dokumenty składa dowolny wykonawca/ dowolni wykonawcy wykazujący spełnienie warunków, spośród wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegać się będą o udzielenie zamówienia publicznego ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stosowne pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Jeżeli oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający będzie wymagał złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach