Przetargi.pl
Zakup ciągnika wraz z osprzętem do wykonywania prac konserwacyjnych na sieci melioracyjnej Powiatu Piotrkowskiego

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, Aleje 3 Maja
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 732 72 23 , fax. 44 732 71 74
  • Data zamieszczenia: 2019-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    Aleje 3 Maja 33
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 44 732 72 23, fax. 44 732 71 74
    REGON: 59065458100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.piotrkowtrybunalski.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup ciągnika wraz z osprzętem do wykonywania prac konserwacyjnych na sieci melioracyjnej Powiatu Piotrkowskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego ciągnika rolniczego do wykonywania prac konserwacyjnych na sieciach melioracyjnych wraz z nowym osprzętem, urządzeniami niezbędnymi do bieżącego utrzymania sieci rowów zlokalizowanych w pasie dróg powiatowych zarządzanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Piotrkowie Trybunalskim. 2. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawierający minimalne parametry techniczne jakim winien odpowiadać przedmiot zamówienia: A. Parametry techniczne ciągnika rolniczego wersja - drogowa rok produkcji 2019 1. Pełne wyposażenie wymagane podczas poruszania się po drogach publicznych 2. Moc ciągnika 95 - 110 KM spełniający normy emisji spalin EURO IV B 3. Silnik czterocylindrowy, chłodzony cieczą o poj. 3300 cm³ - 4000 cm³ 4. Skrzynia biegów mechaniczna synchronizowana min 30P X 30R przełożeń cztery biegi załączane pod obciążeniem (w tym biegi pełzające od 0,2km/h – 0,6km/h) przy WOM 540obr/min 5. Rewers elektrohydrauliczny, sprzęgło główne w kąpieli olejowej. 6. Hydraulika zewnętrzna – min. 3 pary szybkozłącza 7. Wydatek pompy hydrauliczne głównej – min. 80 l/min. 8. WOM tylny – min. 540 /540E/ 1000 /obr/min, załączany również z błotników tylnych, 9. Podgrzewacz bloku silnika i skrzyni przekładniowej 240V 10. TUZ tylny sterowany elektronicznie – udźwig min. 5350 kg, sterowany też z błotników tylnych 11. TUZ przedni – udźwig min. 2000 kg 12. Balast na przedni TUZ – min. 350 kg 14. Napęd na 4 koła – 4 x 4 (4WD) 15. Zbiornik paliwa min 160L 16. Hamulce zależne dla każdego z kół przedniej i tylnej osi, 17. Ogumienie nisko profilowe szerokie , minimum przód 440/65R 28, minimum tył 540/65 R 38 18. Błotniki dynamiczne kół przednich , 19. Układ pneumatyki dla sterowania hamulcami przyczep dwuobwodowa, 20. Regulowany zaczep transportowy do przyczepy ze sworzniem przesuwny oraz zaczep dolny, 21. Kabina ,klimatyzowana, wentylowana, fotel kierowcy pneumatyczny ,fotel pasażera z pasem bezpieczeństwa. 22. Homologacja fabryczna – rejestracja 2 osoby, 23. Tylny TUZ przygotowany do mocowania ramienia hydraulicznego. 24. Gwarancja min 12m-cy B. Ramię hydrauliczne 1. Zasięg roboczy z głowicą koszącą 6,0-6,3m 2. Trzypunktowy układ zawieszenia z tyłu ciągnika, 3. Wysuw wewnętrzny drugiego ranienia min 0,8m, 4. Połączenia ramy i zbiornika nierozłączne, 5. Chłodnica i zbiornik oleju min 220l w standardzie 6. Niezależny od ciągnika układ hydrauliczny 7. Dwa kierunki obrotu wału roboczego 8. Sterowanie 100% elektroniczne, proporcjonalne z wolnym startem wału roboczego. 9. Moc na hydromotorze min 70 KM 10. Licznik godzin pracy, wskaźnik poziomu i temperatury oleju hydraulicznego, 11. Pompa główna o pojemności min 70cm3 12. Płynna regulacja położenia głowicy w stosunku do terenu, 13. Ramiona wzmocnione z profilu min 120 x 120 x 7mm 14. Połączenia ramion wzmocnione elementami profilowymi lub kutymi, 15. Hydrauliczno – gazowy bezpiecznik podnoszenia i opuszczania ramienia 16. Hydrauliczno – gazowy bezpiecznik najazdowy ramienia 17. Możliwość obrotu ramienia w poziomie min 90° 18. Układa stabilizacji ramienia śrubami rzymskimi, 19. Znak bezpieczeństwa CE 20. Ciężar max 1000kg 21. Montaż na dostarczonym ciągniku rolniczym- pkt. A Głowica do koszenia traw i krzaków w pasie drogowym 1. Moc na wale tnącym min. 55 KM , napęd pasowy, 2. Szerokość głowicy koszącej 110 -130cm 3. Noże robocze młotkowe w kształcie litery H obrotowe 360o – nieuszkadzające wału roboczego 4. Cięcie i rozdrabnianie traw i krzaków o średnicy min. 8 cm 5. Montaż na dostarczonym ramieniu roboczym pkt. B, 6. Obroty wału roboczego min 3150 obr/min 7. Przepływ oleju min 120L/ min 8. Pokrywy przednia głowicy zabezpieczona łańcuchami otwierana hydraulicznie, 9. Regulowany kąt pracy w zakresie +/-180° 10. Regulowana wysokość koszenia 5-10cm 11. Znak bezpieczeństwa CE 12. Ciężar głowicy 300-320kg Głowica do frezowania pni drzew: 1. Średnica tarczy frezującej min 60 cm, 2. Moc silnika hydraulicznego min 55KM, 3. Liczba noży frezujących min 24 szt. 4. Montaż do ramienia hydraulicznego z uchwytem w 3 pozycjach, 5. Obroty tarczy 1700 -1900 obr/min 6. Napęd pasowy tarczy roboczej, 7. Układ hydrauliczny 3 przewodowy z zaworem zwrotnym i regulacją obrotu, 8. Ciężar głowicy z uchwytem min 250kg, 9. Montaż na dostarczonym ramieniu roboczym pkt. B, 10. Znak bezpieczeństwa CE Głowica do pogłębiania rowów drogowych. 1. Szerokość traczy roboczej min 80 cm, 2. Klapa wyrzutowa regulowana hydraulicznie 3. Noże wyrzutowe profilowane, wymienne min szt. 3 4. Ciężar pogłębiarki min 290kg, 5. Przepływ oleju min 115L/min, 6. Przekładnia pośrednia bezstopniowa , umożliwiająca wycinkę krzaków i korzeni min Ø 10cm 7. Regulowany kąt ustawienia tarczy roboczej, 8. Układ hydrauliczny 3 przewodowy, 9. Montaż na dostarczonym ramieniu roboczym pkt. B Głowica do niszczenia zielska. 1. Średnica tarczy roboczej min 70cm, 2. Elementy robocze wymienne min 30 szt, 3. Moc silnika min 45KM, 4. 2 płaszczyzny kąta pracy od +/-60o 5. Uchwyt montażowy przedsiębierny, 6. Fartuch ochronny, 7. Układ hydr. bezstopniowej regulacji prędkości obrotu tarczy roboczej, 8. Ciężar max 130 kg, 9. Montaż na dostarczonym ramieniu roboczym pkt. B Rębak do drewna. 1. Napęd od przedniego lub tylnego WOM ciągnika. 2. Usytuowania gardzieli załadowczej pod kątem min 90° w stosunku do kierunku jazdy. 3. Trzypunktowy zawieszenie i napęd przeznaczone do ciągnika min 110KM 4. Hydrauliczny system napędowy rolek podawania materiału napędzany z własnej pompy hydraulicznej, 5. System zapobiegania przeciążeniu układu napędowego ciągnika, 6. Regulacja wielkości wyrzucanych zrębków 9-14mm, 7. Rura wyrzutowa obrotowa w zakresie 360o 8. Średnica gałęzi min 240mm 9. Wydajność rąbkowania min 17m3/h 10. Ilość noży tnących min szt.3 11. Średnica tarczy min 800mm 12. Wymiar gardzieli min 420x 250 13. Ciężar 1000-1200kg 3. Zamawiający wymaga udzielenia, na dostarczony ciągnik i urządzenia gwarancji i rękojmi za wady na okres wynoszący minimum 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru. Ostateczny okres gwarancji i rękojmi na dostarczone maszyny i urządzenia wynikał będzie ze złożonej oferty. 4. Zaoferowany ciągnik musi spełniać wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 21 marca 1985r. Prawo o ruchu drogowym oraz spełniać odpowiednie normy bezpieczeństwa. 5. Ciągnik wraz z osprzętem musi być w pełni przygotowany do pracy, kompletny, sprawny technicznie i dopuszczony do ruchu drogowego. 6. Dostarczony ciągnik musi być wyposażony w następujące dokumenty: a) Świadectwo homologacji na terenie RP b) Dokumenty gwarancyjne c) Instrukcja obsługi i osprzętu w języku polskim d) Dwa komplety kluczyków e) Certyfikat znaku bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą f) Książka serwisowa w języku polskim 7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt w miejsce wskazane przez Zamawiającego tj.: Obwód Drogowy w Rozprzy, ul 900-lecia 13, 97-340 Rozprza, powiat piotrkowski, woj. łódzkie. 8. W ramach zakupu ciągnika, Wykonawca zobowiązany będzie do pierwszego uruchomienia i przeszkolenia dwóch pracowników Obwodu Drogowego w Rozprzy w zakresie obsługi i eksploatacji ciągnika i urządzeń, 9. Ilekroć SIWZ opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów referencji technicznych to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Oznaczenia te służą wyłącznie do opisu minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty. Zamawiający podkreśla, iż zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ. Zamawiający za produkt równoważny będzie uznawał towar o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. 10. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym w niniejszej SIWZ do oferty należy dołączyć oryginalne foldery, prospekty lub katalogi producenta ze szczegółowym opisem technicznym celem dokładnej weryfikacji oferowanego asortymentu względem wymagań Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz cenowy (zgodne ze wzorem formularza oferty - załącznik nr 1 do SIWZ). 2) W przypadku jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów: pisemne zobowiązanie (oświadczenie) innych podmiotów do oddania do dyspozycji zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (złożone w oryginale). Zgodnie z zapisami § 9.1. Rozporządzenia w sprawie rodzaju dokumentów - w celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: • zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; • sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; • zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; • czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale X - SIWZ (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii). 4) W przypadku składania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy – pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy przez pełnomocnika (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii). 5) W przypadku oferty równoważnej z zastosowaniem materiałów o równoważnych parametrach technicznych, należy dodatkowo złożyć wraz z ofertą : a) oświadczenie, że złożył ofertę równoważną oraz że zaproponowane zmiany spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ i dokumentacji technicznej. b) wykaz zmian, zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów równoważnych 6) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez dwóch lub więcej Wykonawców (np. konsorcjum, spółka cywilna) – każdy z wykonawców zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą – aktualne na dzień składania ofert oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ) w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 7) Oryginalne foldery, prospekty lub katalogi producenta.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach