Przetargi.pl
ZAKUP CIĄGNIKA WRAZ Z OSPRZĘTEM

Gmina i Miasto Przysucha ogłasza przetarg

  • Adres: 26-400 Przysucha, Plac Kolberga
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 6752823, , fax. 48 6752106
  • Data zamieszczenia: 2020-02-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Przysucha
    Plac Kolberga 11
    26-400 Przysucha, woj. mazowieckie
    tel. 48 6752823, , fax. 48 6752106
    REGON: 67022337900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gminaprzysucha.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP CIĄGNIKA WRAZ Z OSPRZĘTEM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.2. Zakres przedmiotowy zamówienia obejmuje zakup i dostawę fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem. 3.3. Wymagania ogólne jakie musi spełniać ciągnik będący przedmiotem zamówienia: 3.3.1. Ciągnik rolniczy fabrycznie nowy, rok produkcji minimum 2019. 3.3.2. Ciągnik musi być przystosowany do poruszania się po drogach publicznych i posiadać wszystkie wymagane prawem dokumenty niezbędne do dokonania rejestracji zgodnie ustawą Prawo o ruchu drogowym (j. t. Dz. U. z 2020 r, poz. 110). 3.3.3. Ciągnik musi posiadać wymagane przez prawo zaświadczenia i certyfikaty (np.; Certyfikat Unii Europejskiej CE) dopuszczające do użytkowania zgodnie z wymogami zamawiającego. 3.3.4. Ciągnik musi być wyposażony w elementy mocujące zapewniające montaż i późniejszą prace maszyn komunalnych typu: pług do odśnieżania, zamiatarka, kosiarka bijakowa do wykaszania poboczy i rowów, ładowacz czołowy (przedni TUZ powinien być niezależny), przyczepa z wywrotem o ładowności powyżej 7 ton, beczkowóz asenizacyjny o pojemności 7 000 l. 3.3.5. Minimalne wymagania zamawiającego w zakresie parametrów technicznych. L.p. Nazwa parametru Wielkość parametru - opis 1. Ogólne parametry ciągnika 1.1. Masa własna minimum 4500,00kg 1.2. Długość maksymalna 500,00cm 1.3. Rozstaw osi minimum 2400,00 mm 1.4. Obciążenie kół tylnych nie mniej niż 270,00 kg 1.5. Obciążenie kół przednich – skrzynka balastowa 600,00 kg 1.6. Felgi jednolite - 2. Parametry silnika 2.1. Rodzaj silnika Wysokoprężny, 4 cylindrowy, chłodzony cieczą 2.2. Moc nie mniejsza niż 105 KM 2.3. Pojemność skokowa minimum 4,1 dm3 2.4. Norma emisji spalin minimum Stage IIIB 3. Napęd i skrzynia biegów 3.1. Rodzaj napędu 4WD załączany elektrohydraulicznie 3.2. Przekładnia min. 12/12 przód/tył z mechanicznym rewersem 4. Układ hamulcowy 4.1. Rodzaj Hydrauliczny (z mokrymi hamulcami wszystkich kół) 4.2. Hamulce przyczep Hydrauliczne/pneumatyczne 5. Układ hydrauliczny 5.1. Typ Mechaniczna z regulacją 5.2. Wydajność pompy Minimum 60 l/min. 5.3. Ilość wyjść hydraulicznych 6+1 5.4. TUZ przedni – minimalny udźwig: 1800,00 kg oraz jedna para wyjść hydraulicznych, z możliwością montażu przedniego WOM - u 5.5. TUZ tylny – minimalny udźwig 2500,00 kg 6. Kabina 6.1. Homologacja Na 2 osoby 6.2. Ilość drzwi 2 (zamykane na klucz), stopnie antypoślizgowe 6.3. Ogrzewanie, klimatyzacja, obieg wewnętrznej wentylacji umożliwiający szybkie odmrażanie szyb. - 6.4. Fotele Fotel kierowcy amortyzowany mechanicznie lub pneumatycznie, fotel pasażera ustawiony w kierunku jazdy. Fotel operatora obrotowy. 6.5. Kierownica Wspomagana hydraulicznie, regulowana w dwóch płaszczyznach 6.6. Wyposażenie Lusterka zewnętrzne, wycieraczki i spryskiwacze przedniej i tylnej szyby, uchylny dach, reflektory robocze przednie i tylne montowane na dachu, lampa ostrzegawcza koloru żółtego, radio. 7 WOM –wałek odbioru mocy 7.1. Typ Obroty zależne i niezależne 7.2. Sprzęgło Wielotarczowe mokre 7.3. Obroty 540/540E 8. Wyposażenie dodatkowe 8.1. Apteczka 8.2. Gaśnica 8.3. Trójkąt ostrzegawczy 8.4. Skrzynka narzędziowa Wyposażenie standardowe 3.3.6. Wykonawca jest zobowiązany do dostawy ciągnika do siedziby zamawiającego: 26 – 400 Przysucha, Plac Kolberga 11. 3.3.7. W dniu dostawy wykonawca przeszkoli co najmniej 2 osoby wskazane przez zamawiającego w zakresie obsługi, eksploatacji, konserwacji, drobnych napraw itp. 3.4. Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV. Główny przedmiot zamówienia: 16700000-2 Dodatkowe przedmioty zamówienia: 3.5. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: siedziba zamawiającego 26 – 400 Przysucha, Plac Kolberga 11 . 3.6. Termin wykonania zamówienia: do 30 dni od daty podpisania umowy. Za termin wykonania przedmiotu zamówienia przyjmuje się dzień dostawy do siedziby zamawiającego i protokolarnego odbioru zgodnie z warunkami określonymi w załączniku nr 4 – wzór umowy – będący integralną częścią SIWZ. 3.7. Gwarancja jakości. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na okres minimum 18 miesięcy. Okres udzielenia gwarancji jakości stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 3.8. Uwagi i uzupełnienia do opisu przedmiotu zamówienia: 3.8.1. Ewentualne użycie w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia w odniesieniu do określonych materiałów, urządzeń, itp. ma za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszczalne przy realizacji zamówienia. 3.8.2. Podane powyżej parametry techniczne i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Wykonawca może zaproponować dostawę pojazdu o parametrach równoważnych lub wyższych od wymaganych przez zamawiającego w niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 13.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium odpowiednio w wysokości: 5000,00 PLN, słownie: pięć tysięcy złotych. 13.2. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach. 13.2.1. pieniądzu ; 13.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 13.2.3. gwarancjach bankowych; 13.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 13.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j. t. Dz. U. z 2019 r. poz. 310). 13.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy zgodnie z art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych wpłacić wyłącznie przelewem na Rachunek Bankowy Zamawiającego: PEKAO S. A. Oddz. Przysucha 11 1240 5703 1111 0000 4906 8964, z tytułem: Wadium Zakup ciągnika wraz z osprzętem Wadium musi być wniesione w takim terminie, aby najpóźniej przed upływem terminu składania ofert – określonym w punkcie 19 SIWZ – środki finansowe z tytułu wadium znajdowały się na wskazanym wyżej rachunku Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 9.3.1. Kompetencji lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.1. Dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą. 10.1.1. Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ 10.1.2. Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 3 do SIWZ., a w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie oświadczenia składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie. 10.1.3. Oryginał dokumentu wadialnego - w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz. 10.1.4. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach, którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Załącznik nr 7 do SIWZ. 10.1.5. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. Załącznik nr 5 do SIWZ. 1) W przypadku podpisywania ofert przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. 2) W przypadku podmiotów występujących wspólnie - pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach