Przetargi.pl
zakup ciągnika rolniczego na potrzeby gminy Andrzejewo

Gmina Andrzejewo ogłasza przetarg

  • Adres: 07-305 Andrzejewo, ul. Warszawska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 862 717 003 , fax. 862 717 120
  • Data zamieszczenia: 2020-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Andrzejewo
    ul. Warszawska
    07-305 Andrzejewo, woj. mazowieckie
    tel. 862 717 003, fax. 862 717 120
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.andrzejewo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup ciągnika rolniczego na potrzeby gminy Andrzejewo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa ciągnika rolniczego na potrzeby Gminy Andrzejewo. Szczegółowe wymagania dla ciągnika: - rok produkcji 2019-2020 - moc znamionowa silnika: min. 77 kW/105KM, wg normy ECE r120- silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem z chłodnicą powietrza, napędzany olejem napędowym o pojemności nie mniejszej niż 3400 cm3, spełniający normy emisyjności spalin TIER IVA - ilość cylindrów: min. 4 - zbiornik paliwa: min. 120 litrów - skrzynia biegów: hydrauliczna zsynchronizowana, liczba biegów min. 12 do przodu i 12 do tyłu - prędkość transportowa min. 40 km/h - przekładnia nawrotna hydrauliczna (rewers hydrauliczny) - napęd tył WOM (wałek odbioru mocy): 540/540E obrotów/minutę - napęd: na cztery koła - 4 x 4 (4WD) - napęd kół przednich załączany elektrohydraulicznie - blokada mechanizmu różnicowego załączana elektrohydraulicznie - wspomaganie układu kierowniczego - kabina dwudrzwiowa (wyciszona, ogrzewana, klimatyzowana, wentylowana), uchylne okno min. tylne, wyposażona w fotel z pasem bezpieczeństwa, fotel pasażera, wycieraczkę szyby przedniej, ogumienie tył w rozmiarze 540/65R34, ogumienie przód 440/65R24, obrotową lampę ostrzegawczą koloru pomarańczowego, radioodbiornik - wyposażenie w min. 4 zewnętrzne lampy robocze - hydraulika ciągnika: wydatek pompy hydraulicznej: min. 63 l/min - 2 szt. rozdzielaczy hydrauliki zewnętrznej: min. 4 gniazda hydrauliki zewnętrznej, wydatek pompy wspomagania min 27l/min. Obciążniki kół tylnych o masie min. 300 kg - zaczep górny transportowy - zaczep dolny rolniczy. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: - ciągnik musi być fabrycznie nowy (nieużywany) - ciągnik musi spełniać wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o ruchu Drogowym - wymagana gwarancja na dostarczony ciągnik wynosi minimum 12 miesięcy od dnia przekazania przedmiotu zamówienia - wykonawca zapewnia bezpłatny serwis gwarancyjny i przystąpienie do usunięcia awarii w ciągu 24h od zgłoszenia pisemnego lub faksem, - Wykonawca zapewni serwis pogwarancyjny - w przypadku awarii odbiór sprzętu do naprawy odbywać się będzie każdorazowo w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wszystkie koszty związane z odbiorem i transportem sprzętu do naprawy w okresie gwarancji pokrywa Wykonawca - Wykonawca zobowiązuje się przeszkolić bezpłatnie pracowników wskazanych przez Zamawiającego na terenie jego siedziby w ilości godzin niezbędnych do zapoznania się z zakresem działania i prawidłowej obsługi dostarczonego sprzętu. Zamawiający nie poniesie kosztów dojazdu Wykonawcy do siedziby Zamawiającego - Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie wskazanym w rozdziale IV SIWZ własnym transportem, bez dodatkowych opłat do siedziby Zamawiającego - Wykonawca wraz z przedmiotem zamówienia dostarczy następujące dokumenty: instrukcje obsługi w języku polskim, książkę serwisową, katalog części zamiennych w języku polskim, atesty i świadectwo homologacji pojazdu, dokumenty niezbędne do rejestracji ciągnika, karty gwarancyjne. Zamawiający nie określa, które części zamówienia można powierzyć podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z § 7 i 8 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Inne dokumenty, które należy dołączyć do oferty (nie wymienione w Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. 2016, poz. 1126 z zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną