Przetargi.pl
„Zakup ciągnika rolniczego do beczki asenizacyjnej odbierającej nieczystości od mieszkańców gminy”1

Gmina Stara Błotnica ogłasza przetarg

  • Adres: 26-806 Stara Błotnica, Stara Błotnica 46
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stara Błotnica
    Stara Błotnica 46
    26-806 Stara Błotnica, woj. mazowieckie
    REGON: 670224019
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starablotnica.bip.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup ciągnika rolniczego do beczki asenizacyjnej odbierającej nieczystości od mieszkańców gminy”1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa wraz z przeszkoleniem personelu Zamawiającego i serwis fabrycznie nowego ciągnika rolniczego do pracy z beczką asenizacyjną o pojemności 7000l przy odbiorze nieczystości płynnych od mieszkańców z terenu gminy Stara Błotnica.2. Wymagania jakie musi spełniać oferowany ciągnik:a) Ciągnik rolniczy, fabrycznie nowy z 2023 roku,b) Homologacja końcowa europejska lub dokument równoważny;c) Wszystkie dokumenty niezbędne do zarejestrowania pojazdu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej;d) Instrukcja obsługi w języku polskim;e) Szkolenie operatorów z obsługi ciągnika w miejscu dostawy.3. Informacje ogólneCiągnik musi być przystosowany do przechowywania na wolnym powietrzu lub w garażunieogrzewanym (tzn. pomieszczeniach zamkniętych-wentylowanych, w których nie przewiduje sięstosowania własnych lub obcych źródeł ciepła).Wykonawca w dniu dokonania dostawy przeszkoli 2 pracowników wskazanych przezZamawiającego, w zakresie obsługi, konserwacji, drobnych napraw, eksploatacji, przeglądówdostarczonego pojazdu.4. Silnika) Wysokoprężny, 4 cylindry , moc minimalna 101 KM;b) Silnik 4 cylindrowy,c) Norma spalin wg. obowiązujących norm,d) Pojemność silnika minimum 3600 cm35. Napęda) Skrzynia biegów minimum 12x12;b) Ogumienie minimum: przód 380/70R24, tył 480/70R34,6. Układ hamulcowya) Hamulce - standardoweb) Hamulec przyczepy- pneumatyczny dwuobwodowy;7. Układ hydraulicznya) Pompa hydrauliczna o wydajności minimum 82 l/minutę,;b) Minimum 3 pary zaworów hydraulicznych tył,; 8. WOM a) WOM załączany elektrycznie,b) Minimalne obroty WOM - u: 540/540E/1000 obr./min,9. Kabinaa) Homologacja na dwie osoby w kabinie ( dwa siedzenia);b) Klimatyzacja i ogrzewanie;c) Kabina dwudrzwiowa zamykana na klucz;d) Fotel kierowcy regulowany pneumatyczny;e) Radio;f) Światła robocze minimum 4 szt.- 2 z przodu- 2 z tył- światła drogowe- lampa błyskowa ostrzegawcza typu „kogut LED" lub belka świetlna, barwa pomarańczowa10. Pozostałe parametrya) Minimalna masa własna 4150 kg,b) Dopuszczalna masa całkowita minimum 6500 kg,c) Przedni obciążnik 8x40kg plus wspornik 360kg,d) Tylny zaczep transportowy regulowany i dolna belka polowa,11. Wyposażeniea) Gaśnica;b) Skrzynka narzędziowa (zamykana)c) Trójkąt ostrzegawczy;d) Apteczka,12. Wymagania gwarancyjne i serwisoweOferowany przez wykonawcę ciągnik powinien być w pełni sprawny i spełniać wymagania techniczne,jakościowe i użytkowe określone w szczegółowym opisie zamówienia. Ciągnik powinien posiadaćwszystkie dokumenty niezbędne do dopełnienia formalności związanych z dopuszczeniem do ruchupo drogach publicznych i instrukcję obsługi w języku polskim.- Ciągnik przeznaczony jest do prac związanych z utrzymaniem dróg powiatowych. Głównie koszeniepoboczy, transport materiałów budowlanych na drogach i w magazynach, remontów cząstkowychnawierzchni, frezowania pni, zimowego utrzymania dróg. Ciągnik nie jest przeznaczony doużytkowania komercyjnego i prac rolniczych.- Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony ciągnik na okres min. 12 miesięcyliczony od dnia podpisania przez przedstawicieli stron protokołu odbioru ciągnika. W okresiegwarancji wszystkie koszty naprawy w tym dojazd, koszt materiałów i części zamiennych, zawyjątkiem materiałów i części eksploatacyjnych podlegających naturalnemu zużyciu ponosiWykonawca. - Podjęcie naprawy w okresie gwarancji nastąpi w czasie 24 godzin licząc od terminu zgłoszenia, niewliczając czasu w dniach ustawowo wolnych- Czas usunięcia usterki - 48 godzin, nie wyliczając czasu w dni ustawowo wolne- Maksymalny czas naprawy - do 14 dni licząc od daty jej rozpoczęcia,- Wykonanie obowiązków z tytułu gwarancji odbywać się będzie na koszt Wykonawcy.- Koszty transportu do Zamawiającego ponosi Wykonawca.- Przebiegi międzyobsługowe wykonywane wg. planu serwisu nie mniejsze, niż co 12 miesięcy.- Przed złożeniem oferty wykonawca winien zapoznać się ze specyfikacją warunków zamówienia,przedmiotem zamówienia, istotnymi postanowieniami umowy, jak również uzyskać inne niezbędneinformacje potrzebne do sporządzenia oferty.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączony do SWZ- opis przedmiotu zamówieniastanowiący załącznik nr 7.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia, znajduje się odniesienie przedmiotu zamówienia do norm,ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowaw art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że dopuszcza wówczasrozwiązania równoważne opisywanym, a odniesienie takie należy odczytywać wraz z określeniem,,lub równoważne''.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełnią warunki, o których mowa wart. 57 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129t.j.) oraz spełniają poniższe wymagania:Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wprowadza wymagań dotyczących spełnieniawarunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-16

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach